Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
FtBall 2019-12-17 15:53
Tai kad ir benzinu varomos mašinos mieste vargiai 300km nuvažiuoja. Draugas turėjo Lexus IS F, tai su baku - ~250km (~25l/100km). Bendradarbio S8 - ~20 litrų mieste. Netgi ir nauji eko-kibirai (turėjau 2018 Toyota Corolla 1.6) mieste ~15 benzo ima.
Lukasfragas 2019-12-17 15:56
Oh common, gali ginti ir apsimesti, kad svarbiausias mašinos paramertas yra visai nesvarbus, bet tuo patikės tik totalūs abugeliai.
Faktas yra tas, kad tokis skaičius pristato VW grupės flagmanas. Tesla 2008 metais leido model s su 378 mylių ridą.
! 378 vs 201 !
PRIEŠ 11 metų senumo produktą!!!
Audi etron: 204 mylios !!!
Tai tik parodo, kokie impotentai yra "teslos" kileriai.
čia fsio, paskutinis vinis į teslos kilerių karstą.
Lukasfragas 2019-12-17 16:01
Pagražinai gerokai, bet ok. Čia jau spaudžiant gaza kaip bepročiui tiek valgo.
Teko ir su Mazda Rx8 55ltr baką išraižyti per 170km, bet ten važiavimu nepavadinsi.
bet ta prasme nu ir kas, tai tik parodo, kokį pranašuma turi tesla, ne tik prieš elektriukus, bet ir peiš benzus.
Vieni vartai krch.
100 metų tobulino tobulino, atėjo naujokas ir įkalė paskutini vinį į karstą. ATA.
Nušlavė nosį net ten, kurie turi 100metų patirtį.
Laplaya 2019-12-17 16:17
Na, teisybės yra tame, kad pagrindiniai Porsche pirkėjai bus tie, kurie vemia nuo Tesla surinkimo kokybės ir interjero dizaino.
Niekas neperka Breitling laikrodžio dėl to, kad jis turi praktiškesnę rankenėlę, taip ir Porsche pirkėjai tikrai ne į praktiškumą orientuojasi.
FtBall 2019-12-17 16:18
viskas, kas virš 100km/dienai - nebeaktaulu.
Svarbiau yra marketingas ir jausmas, kurį suteikia automobilis, o ne pliki skaičiai.
Nesidomėjau, ką reklamose akcentuoja Porsche, bet, pavyzdžiui, Mazda su ne vienu modeliu akcentuoja vairavimo malonumą:
MX-5 - 120kw užtenka, nes daugiau kw = didesnis svoris = prastesnis valdymas.
MX-30 - 200km range'o užtenka, nes daugiau km = didesnis svoris = prastesnis valdymas.
Gryni skaičiai aktualūs tik biurokratam - pagal ką mokesčius pritaikyt. Galutiniam mažai rūpi.
Lukasfragas 2019-12-17 16:48
Tai aišku, kad neakcentuoja. Gėda. Todėl ir neakcentuoja. Būtų 500 miles range - tik tą ir reklamuotų.
At some point in life sustosi pusiaukelei ir teks kviestis šleperį, kad nutemptų ir sumokėti 200 eur ir poto lauksi kol pasikraus 3 valandas (nes porche stoteliu neturi). Na ir kas kad 90% to nereikia, užteks, kad vieną kart per mėnesį sustosi kamštyje arba greitkelyje ir to kartumo užteks visiems metams, todėl kitą kart prieš pirkdamas elektromobilį, pirksi tą, kuris tokių problemų neturi.
Lygiai tas pats, kad gali nevsivežioti zapaskės, nes jos nereikia 99.999999% atvėjų, bet visi vežiojasi, nes nes tai yra šūdinas reikalas. Išsikrovusi batarkė būtų dar šudinesnis reikalas. Žymiai.
O dar primetant, kad elektromobilių daugėja ir jų stotelės bus užimtos, todėl neskaitant pačio krovimo, dar papildomai turėsi eilę atstovėti, kas sugaiš dar daugiau laiko, o tas kas gali nusipirkti mašiną uz 150k bus tikrai nepatenkintas, jei jam teks tarkim 1-2-3-5-10val laukti, vien todėl, kad technologija garbage.
Arba, du draugeliai išvarys į kelionę, vienas gali nuvaziuoti 200, kitas 380. Čia gėdos viršūnė ir turės neigiamą brando įvaizdį.
Pažėk ką kalba visi electro channels apie 200 range. Su tokiu range ant gėdos lentos Nr. 1.
Ubagams skirta Chevrolet Spark ir ta 238 miles nuvažiuoja.
HardAxe 2019-12-17 17:50
neverkit. Duokit laiko VAG`ui išmokti klastoti ir elektromobilių duomenis
Chebrai pasisekė, kad Tesla yra naujai atėjęs žaidėjęs. Būtų koks ##### su savo turimom gamyklom ir pajėgumais ir patirtimi - būtų visiem šakutės.
AndriusW 2019-12-17 19:00
Visų pirma EPA testai yra keli, ir matuojant vienu ar kitu būdu, iš esmės imamas 0,7 koeficientas. T.y. realiai ten didesnis atstumas, ir daugmaž atitinka europietiškus matavimus.
Visų antra, kodėl Porsche pasirinko naudoti testą su 0,7 koeficientu? T.y. dirbtinai buvo pamažinti rezultatai. Viena versijų, jog užsakymai einasi per gerai, ir kiek ryja savo pačios kitus modelius, ir per greitas naujo modelio gimdymas kenkia ilgalaikiam prestižui, kas priešingai nei Tesla yra kertinė Porsche filosofijos dalis. Kita versija, jog EPA yra US testavimas jų rinkoje parduodamų auto lipdukams uždėti, ir US testuotojas tiesiog kitu būdu pamatavo ne US gamintojo auto.
Visų trečia, jei norisi ne dinamometro testo, o realaus, tam yra AMCI (kalifornijos nepriklausomi testuotojai), t.y. vairavimas iki auto atsijungimo. Pagal šiuos testus puikiai atitinka europietiškus WLTP ir skelbtus gamintojo standartus.
Visų ketvirta, realus atstumas bus ne EPA sintetinio testo, o artimesnis AMCI. Ir pirkėjas, kuris pirks Porsche, nepirks jo dėl ilgiausio atstumo etiketės.
Visų penkta, technologijos puslapio eilinis clickbaitas, neišstudijavus bent padoriau esamos situacijos, o perrašius kitą clickbait straipsnį. Bet tesla fanams ir antifanams to pakanka.
Berserkas 2019-12-17 20:23
Tame straipsnyje visur paėmė modelius kurie toliausiai nuvažiuoja, bet Teslos - ne. Kad atrodytų mažas skirtumas lyginant su Tesla... Man atrodo, kad čia tas pats rašo kuris ir ant Cybertruck stūmė, ir dar ant kokios Teslos.
GNU 2019-12-18 02:41
Na nemažai tiesos straipsnyje yra. Šitas modelis daug labiau bus naudojamas, kaip Lamborghini ar Ferari pakaitalas, o ne kasdienis darbinis arklys, kaip Tesla. Pvz. Lamborghini Aventador, ryja 27l, bakas 90l, atstumas 330km. Tai čia pagal gamintojo duomenis, realybėje bus dar mažiau. Senesni modeliai gerokai išvis nedaug nuvažiuodavo. Ir garantuoju, jų pirkėjams tai nerūpėjo, ir toyota kibiro, nuvažiuojančio 3 kartus daugiau, jie nesvarstė kaip alternatyvos.
Lukasfragas 2019-12-18 09:43
Mano CEO i darbą su puse limono kainuojančiu porche spider važinėja, net ir žiemą. Nors turi ir porche cayane, taip kad bro. Jai mašina yra mašina. Jei važiuoja viena - ima mažesnę. Simple as that.
karoly 2019-12-18 13:13
puse to porschu stovi ant audi/wv bazes, o salone nieko nera ypatingo, porsche perka kam labiau reikia "as porsche vairuoju" ar turi zema pilnavertiskumo jausma
HardAxe 2019-12-18 13:28
Pala pala... Turbo juk paišo save į muscle car 4 durų sedanus, ne sportinius modelius.
Tai lyginkim su kokiu mustangu ar pan.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Porsche Taycan“ vienu įkrovimu nuvažiuoja tik 323 km? Na ir kas?