Pigesnių elektromobilių nebus: „Tesla“ ir „General Motors“ turėtų būti nusivylę – mokesčių reforma dėl elektromobilių žlugo ir dėl to, kad įsikišo Donaldas Trumpas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Pompa 2019-12-18 14:39
Man viskas logiška. Jei tie automobiliai būtų kraunani atainaujinančiais elektros ištekliais generuota elektra, Trumpas būtų blogietis. Tačiau taip nėra, tad nematau reikalo jo kaltint dėl nieko.
Darius995 2019-12-18 15:04
Kasmet vis didesnis procentas elektros energijos pagaminama is atsinaujinančių šaltinių, o VDV varomų automobilių atsinaujinančios energijos procentas lieka ties stabiliu nuliu ne perspektyvos kisti. Tad palyginimas nekorektiškas.
iPienius 2019-12-18 15:17
Kalifornijoje su atsinaujianciais elektros istekliais is viso didele nesamone. diena elektra yra pigi ir yra perteklius, nes zmones patys pasigamina didele dali, o vakate elektros kaina pakyla 5 kartus, nes saules nebera ir privalo pirkti is tinklo
Pompa 2019-12-18 16:39
Parodykit statistiką, kurioje nurodoma, kiek kartų ekologiškiau važiuoti automobiliu. Jei atsinaujinantys šaltiniai sudaro nedidelę dalį, vdv yra vistiek švariau/lygu/labai mažai taršesni, nes kraunant akumuliatorių irgi yra nuostoliai.
Pompa 2019-12-18 16:41
Neaupraskit klaidingai, aš už švaresnę gamtą, tačiau šiuo metu esu įsitikinęs, kad elektromobiliams šiek tiek per anksti vadintis ekologiškais.
Berserkas 2019-12-18 17:59
https://www.eea.europa.eu/highlights/ee ... ctric-cars
technologas 2019-12-18 19:21
O tai kodėl tos električkos brangios? Iš ko ta kaina susideda? Aš taip įsivaizduoju, į kainą įskaičiuojamos energijos, darbo sąnaudos. Daug darbo reikia? O gal daug energijos norint išgauti reikalingas medžiagas? Tuomet reiškiasi teršia ir reikėtų pasigilinti į skaičiavimus.
Xdmin 2019-12-18 20:16
As manau, kad siuo metu elektromobilius zmones perka del ju komforto, o ne ekologijos. Elektrines transporto priemones mieste sprendzia tarsos problema, bet per mazai vartotoju nori pirkti automobili tik miestui, todel ir pasiulos praktiskai nera. Visi nori elektromobilio ilgoms kelionems, bet nesupranta, kad kai vaziuosi pro kukuruzu laukus niekam nerupes dumiji tu ar ne. Mieste puikiai tiktu vazineti galingesni elektriniai golfu lauku masiniukai, ir atstumo uztektu ir kaina gera, bet jie negali normaliai dalyvauti bendrame eisme kaip ir dviraciai siuo metu tiek del saugumo tiek ir del istatymu apribojimu. Ir sita situacija pakeistu tik labai griezti VDV ribojimai ar kosminiai ju mokesciai, bet zinant kaip mes priprate prie dideliu automobiliu komforto tai nemanau, kad taip kada nors ivyks.
Pumper 2019-12-18 20:39
Trumpas nekenčia atsinaujinančios energetikos ir elektromobilių. Todėl jei nebūtų Trumpo, tai ir nebūtų tos problemos, nes jis kaip ir daro viską, kad tik pakenkti pažangai.
Pumper 2019-12-18 20:43
https://www.youtube.com/watch?v=2rywz73vwKw
lape 2019-12-18 22:22
AAA000 2019-12-18 22:46
ne tarsoj ten problema. problema kad akumai per ilgai atsipirkineja. realiai nekonkurencingos masinos elektromobiliai. tik del akumu. mokesciu nasta ant kuro pramones yra apie 80-90%, o ant elektros pramones gal tik apie 20-30%. jei numest mokescius - VDV auto vis dar pigesni, ir net gal kokius 3 kartus. ir tik del to didieji gamintojai neskuba pereidinet. jiem neapsimoka susimazint pelnus. nes jie nemoka eksplotavimo mokesciu. jie tik gamina. o vartotojai kitaip ziuri - jie skaiciuoja ir REALIAS savo sanaudas - islaidas kurui ir elektrai. ir vartotojams susidaro ispudis - kad elektra eksplotuot pigiau - NES MOKESTINE DALIS mazesne bet is tikro politikai zino situacija - kad zlugs mokestine sistema - nes kuro MOKESTINE dalis iskart sumenks. Norvegijoj apie tai placiau diskutuoja ir tada minios basiaku ir visokiu tipo mokytojai-gydytojai -visokie valdininkeliai - liks be dideliu algu. nu visas viesas sektorius labai aug pinigu nebegaus - nes jie visi yra islaikytiniai. o akcizai - didele vieso sektoriaus pajamu dalis. elektra NEBRANGSTA realiai. ji pinga. bet dirbtinai KELIAMA MOKESTINE dalis, kad sumazint mokestines zirkles. perejimas i elektromobilius tikrai bus. bet jis bus ilgas - nes vieni nori lengvatu, o kiti nori neprarast valdisku kedziu ir geru algu
Berserkas 2019-12-18 22:49
Tada reikia drausti prabangos prekes.
Benediktas 2019-12-18 23:08
Vdv tikrai ne ateitis - nafta baigsis ir tersia ora. Tai kodel neskatinti elektrobobiliu. Atomines elektrines ir atsinaujinati elektra oro netersia.
sub 2019-12-19 09:03
Nes kai kuriems žmonėms gerai ir taip, kaip jie gyvena dabar, jie nenori tobulėti, nenori keisti nusitovėjusios tvarkos. Tada išsigalvoja visokių nesamonių, kad VDV naujas auto kainuoja 3kart pigiau nei Tesla ir pan., nors Tesla X ir S modeliai yra tame pačiame kainų segmente kaip MB, BMW, VW, Ford ir kiti tokio pačio komforto lygio automobiliai. Tokie išsigalvojimai neturi nieko bendro su realybe. Elektromobiliai bus, jie visiškai pakeis VDV per eilę metų, tam prireiks laiko ir pastangų, bet taip bus. Električkos brangios, nes baterijos daug kainuoja. Električkos, kalbu apie Teslos modelius, pradėtos gamint pakankamai neseniai, palyginus su didžiausiais vdv automobilių gamintojais, tai manau reikia laiko įsibėgėt, modernizuot gamybą. Tada atpigs.
technologas 2019-12-19 12:53
Būtent, pinigai ir yra energijos išraiška. Sudėtinga, bet išraiška.
HardAxe 2019-12-19 13:44
Kai baigsis nafta elektromobiliai kažkaip turės išlaikyti visą kelių+tinklų infrastruktūrą. Dabar jie tuo naudojasi nemokamai + gauna dotacijas, bet palaipsniuj jie turės perimti tą naštą.
Ar_as? 2019-12-19 16:26
b) atsinaujinanti energetika auga didžiuliais tempais; c) ne tik elektra, bet ir vdv kuras nenukrenta iš oro - teršiama jį kasant, pervežant; d) vdv kuro ištekliai ne begaliniai, jei pradėsime alternatyvomis užsiimti, kai ištekliai visai baigsis, bus vėlu; e) vdv kuro poreikio mažinimas lygiagrečiai vystant atsinaujinančią energetiką užtikrins nepriklausomybę ir tokie karaliukai kaip putinas ir arabų karaliukai neteks savo svertų, todėl nebebus toleruojami tarptautinėje politikoje (kas gal ne visai gerai, nes šitos beždžionės daug ginklų turi...); f) elektromobiliai ir dabar nėra tokie brangūs, jei turi garažą ir skaičiuoji bent 5 metų bendrą auto kainą. p.s. Gražus pavyzdys yra Spark vs. Citybee. Kažkokiu būdu Spark su brangesniais automobiliais gali pasiūlyti daug draugiškesnę kainodarą, jau nekalbu apie malonumą važiuoti su tais dinamiškais mažyliais, lengvai papuvęs x5 pasilikęs snkryžoje dar ilgai nesupranta, kur tas kibiriukas dingo
vanduo4 2019-12-19 18:27
- Tie visi skaičiavimai beprasmiai. Bobutė eidama į kapines irgi teršia aplinką, nes važiuoja autobusu, moka pinigus, kuriuos kažkas teršdamas aplinką uždirbo - žodžiu apsurdas. - : laipsniškas perėjimas prie atsinaujinančių žaliavų šaltinių neginčijamai yra ekologiškesnis. Tad dėl ko čia ginčytis?
lape 2019-12-20 22:16
Ten parašyta 2018 metais: -Žalia nafta ir naftos produktai 39.6% -Gamtinės dujos 23.1% -Atsinaujinantys energijos ištekliai 19.8% -Elektros energija 10.8% -Anglys, durpės 6.7% Taigi, gaunasi, kad reikia dar 4 kartus daugiau elektros energijos. O įdomiausia apie "atsinaujinančius" energijos išteklius - iš tų 19.8% saulės energija yra 0.5%, vėjo 6.5%, visa kita biokuras. T.y. bendrame visos energijos balanse saulės energija yra 0.1%, vėjo - 1.3%. Reiškia, kad norint aprūpinti visus elektromobilius elektra iš saulės reikia dar 400 kartų daugiau saulės elektrinių, arba 30 kart daugiau vėjo.