Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
dariusss 2020-01-06 13:47
„Kol buvo atliekamas tyrimas, Kaune 2009-2013 m. sankryžose, kur buvo žaliosios rodyklės, žuvo 4, o sužeista 128 žmonės. Vilniuje situacija buvo panaši“
Įdomu kiek iš tų buvusiu incidentu įvyko būtent vadovaujantis žaliai rodyklėj
X-log 2020-01-06 15:19
Cia sitas "tyrimas" greiciausiai bus tokio pat lygio, kaip buvo su varklio galios/mases santykio - kazkieno bakalaurinis darbas su pritemptomis isvadomis.
Isvis imanoma kazkur paskaityti sita tyrima, o ne kazkiono jo interpretacija?
amas 2020-01-06 16:05
Ble apsiverkit dėl šitos sivietinės liekanos. Niekur daugiau tokių nesąmonių nėra. Ble sunku papildomą šviesoforo lepmą prikabint, kuri užsidegtu jei tą kryptim niekas nevažiuoja. O kamščių kaimuose vistiek nėra ir nebus.
kestutisz 2020-01-06 16:15
Tai aišku kad nereikia tų rodyklių - užtektų leidimo tiesiog sukti dešinėt per raudoną kaip nekuriose civilizuoto pasaulio šalyse.
AAA000 2020-01-06 16:49
del manes tai gali ir visus sviesoforus su zenklais ismontuot ir aplamai panaikint KET su visais mentais tikrai buciau uz
House_of_gold 2020-01-06 17:13
Problemos nebūtų buvę, jei tam būtų pasiruošta. T.y. kur galima daromos žiedinės sankryžos, kurios didina pralaidumą bei naujos sekcijos.
kukulis4 2020-01-06 17:16
Viskas butu gerai, jeigu tas sekcijas butu sukabine tuo metu kai nueme lentutes. Galutinis rezultatas, turbut, butu buves (na ir bus kazkada) geresnis. Taciau dabar tai yra standartinis 'darom belekaip, paziuresim kas gausis' varijantas. Realisituacija siandien - Ozo gatve, nusukimas i desine i Kalvariju gatve - ne piko metu paprastai ten kamscio nebuna, o siandien teko pastovet pora ciklu. Nieko tragisko, bet blogiau, negu buvo. Kas blogiausia, kad problemos, kuria, atsieit, toks sprendimas turetu isspresti, jis neissprendzia, nes gaunasi kas:
1. Pries rodykles nuemima sukantys i desine degant zaliam sviesoforui kerta viena pesciuju srauta, sukant i desine degant raudonai (pagal rodykle) - kerta irgi viena srauta.
2. Po rodykles nuemimo - degant zaliam sviesoforui vis dar kerta viena pesciuju srauta, nepaisant to, kad degant raudonai nekerta nei vieno srauto - nes tiesiog nevaziuoja.
Mano galva, kirsti pesciuju srauta degant zaliam signalui yra netgi pavojingiau, o ypac dabar, kai per likusia viena ciklo dali megins pravaziuot kuo daugiau automobiliu.
mobilunkas 2020-01-06 20:11
kas yra sviesoforas? tai juk tie patys pirmumo zenklai, jei dega zalias tai reiskia pagrindinis kelias, o j jei raudonas tai reiskia duokite kelia. taigi senovej buvo duokite kelia ir pagrindinis kelias zenklai ir jie kazkada pakeisit i sviesofora, kad butu patogiau sankryza valdyt. Nu koks ksirtumas ar tas zenklas metalinis ar is sviecianciu lempu, tad ir vadovaukimes sviesoforu kaip jav, jei niekam netrukdai suki i desine per raudona. teoriskai butu galima visom kryptim vaziuot per raudona jei netrukdai, bet cia jau butu sudetingiau sukontroliuot kas kaltas avarijos metu, bet kai atsiras visi auto autonominiai tada manau bus galima iteisint vaziavima ir per raudona bet kokia kryptim jei niekam netrukdai
FtBall 2020-01-06 22:30
Tai labai gerai. Jei nevažiuoja, tai ir avarijos nepadarys.
O dar ir CO2 mažiau išskiriama bus, nes kitą dieną sakys:
"Ai, geriau pasivaikščiosiu".
Evil Goku 2020-01-06 23:03
AAA000 2020-01-06 23:40
zenklai nekeicia pirmumo. gali nustatyt tik viena varianta. sviesoforai keicia keliu pirmuma ir cia ju privalumas.
as manau ziedine sankryza visgi geriau negu sviesoforas - bet tik automobiliams. pestiesiems pavojus vistiek islieka - nes ismukt i zieda su auto - jei eismas yra ziede - ir taip pristabdai naturaliai. ir atlekdamas pristabdai - nes posukis - nori nenori. bet kai isvaziuoji is ziedo jau stengiesi ismaut kuo greiciau - ir jei pestysis tuo metu eis - padaryt kamsti gali - jei pesciuju pereja labai arti ziedo. as manau mieste jei jau det normalu zieda - tai butinai su pozeminem perejom pestiesiems.
o sviesoforuose i desine tiesiog reikia atskirtas bordiurais juostas daryt. isplatinant sankryzas. upac jei kazkuri viena kryptis i desine labai apkrauta - butinai juosta papildoma ikist reiketu. pestiesiem saugiau yra kirst viena juosta nesivadovaujant sviesoforu. ir paskui saleleje sedet ir laukt sviesoforo signalo.
sviesoforai siaip kainuoja islaikymas. plius jie genda. pastovi pinigu plovykla savivaldoms... ziedai negenda. as galvoju uz viaduko kaina galima maziausiai 15-25 normaliu ziedu irengt. arba kokius 3-4 su pozeminem perejom.
lizunas 2020-01-07 01:33
Reikėjo vietoj žalių rodyklių keisti į papildomą geltoną mirksinčią sekciją su rodyklę į dešinę. Tai reikštų, kad turi vadovautis ženklais ir KET pirmumais.
X-log 2020-01-07 05:09
Dekui, tingejau ieskoti .
Perziurejus ta "tyrima" pasiteisino mano prielaidos:
1. Nelyginta su avaringumu sankryzose be lenteliu.
2. Suplakti visi iskaitiniai ivykiai, nesvarbu aplinkybes ir kas kaltas
mindaugas.vaitiekūnas 2020-01-07 08:28
.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-01-07 08:30
Pasukt į kiemą T formos sankryžoj reikia, tai turiu laukt kol užsidegs žalia, o jai užsidegus pasipila pėstieji. Tačiau kol dega raudona, joks eismas ta kryptimi nevyksta. Tą šviesoforą vieną dieną pats taranuosiu...
Gintaras64 2020-01-07 10:00
Gal Vilniuje ir Kaune šios lentutės ir kėlė pavojų, bet Pakruojyje, kur yra 2 šviesoforai stovėti ir laukti prie raudono atrodo kažkiek kvaila. Eismas jokia kryptimi nevyksta, tik sudaromos eilės, kol užsidegs žalias. Pats manau, kad reikėtų per TV ir ypač radiją skirti 5 minutes per dieną KET laidelei. Paaiškinti ir priminti vairuotojams kaip veikia stop ženklas, kaip elgtis žiedinėse sankryžose ir šiuo atveju priminti, kad žalia rodyklė degant raudonui reiškia, kad tau dega raudonas ir pirmumo ji nesuteikia. Ji tik leidžia elgtis taip tarsi įvažiuotum į šalutinį kelią.
conjurer 2020-01-07 10:29
Ar čia buvo pirmas tavo komentaras be besijuokiančių snukių?
Justas116 2020-01-07 12:31
Eilinis pinigų praplovimas, nieko naujo
kukulis4 2020-01-07 15:48
Tai panasu, kad lenteles grizta, bent jau Vilniuje
zet 2020-01-12 03:31
Delfis buvo paviesines, ten net nera rekomendaciju nuimti lenteles. Ten rekomendacijos statant naujas sankryzas taip sutvarkyti sekcijas, kad tu lenteliu nereiketu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Visa tiesa apie žalias rodykles prie šviesoforų: buvo skelbiama, kad jas nuimti privertė ES, bet paaiškėjo, kad tai - melas