Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2020-01-05 19:32
Jau ir taip 500 km nuvažiuoja elektromobiliai. Kaip ir benzininiai, Tik benzininiai kai kurie modeliai gali iki 1400 km nuvažiuot vienu papildymu, o taip standartiškai 500-700 km. Bet elektromobilis mieste, kur daug stabdymų išsibėgėjimų taupo kilometrus su regeneracija, o benzininis - ne.
Bėda yra ne baterijos...
Interasantas 2020-01-05 19:42
Vėl baterijų revoliucija, tikėkimės ne eilinis burbulas, kaip kinų kieto būvio baterijų gamyba, kuri jau praeitais metais turėjo lenkti tesla apimtis...
Plius bene jokių skaičiukų tai nežinia kiek jos efektyvios.
Australija ne Kinija, gal daugiau tiesos?
AAA000 2020-01-05 19:43
faktiskai bet kuris lengvasis benzininis auto gali isidet apie 1,5-2 tonas papildomo svorio. jei tai butu kuras - lengvai nuvaziuotu apie 20-25 tukstancius! papildomu km nieko neperdarant. hybridas su situ svoriu nuvaziuotu papildomai apie 50-70 tukstanciu!!! km. irgi nieko neperdarant. elektromobilin visa erdve prikisus apie 2 tonas papildomu akumu - papildomas atstumas pailgetu tik apie 1,5-2 tukstancius km. sitai palygint pirma - ir suprasi kad vos vos ant racionalaus panaudojimo ribos tie elektromobiliai tera. ir ten nebesvarbu - yra ta regeneracija - ar ne...
benzininiuose irgi dabar deda regeneracija su nedideliu papildomu akumu ir elektrine sistema. cia tie modeliai kur nedideles iki 10-20% hybridizacijos auto.
sita sistema labai drozia padangas. faktiskai du kartus greiciau keisi padangas - jei labai "taupysi" taip kad dar cia nelabai aisku ta ekonomija kur islis...
akumuliatoriaus charakteristikos deja bus labai aktuali problema. ir visi naujieji automobilistai manau apie akumu bukle tesnekes tik istisai...nu kai isplis bent iki 20% elektromobiliai. tikesimes po 10 metu gal jau bus...
-------------
licio-sieros kiek zinau talpios ir taip yra - cia atstuma nuvaziuojama tikrai prailgintu gal net iki benzo standartu. bet ikrovos ciklu labai mazai turi vos ne vienkartines... o cia nieko apie ciklus deja neraso. nu gal ir bus kazkas, bet su sitais sieriniais labiau tiketina, kad degalinese akumus pirkinesim kas kokiu 10-20 tukst km nu gal ir tiktu toks modelis vartotojams. visgi privalumu manau butu. bet tektu perdaryt biski dabartinius elektromobilius, kad akumus pasikeist galetum lengviau. kur dabar naujus elektromobilius perka - i lauza vel keliautu
punktyras 2020-01-06 09:27
Bandymai rodo, kad pagal naują elektrodo technologiją pagamintos baterijos po >200 ciklų išlaiko 99% talpos. Čia ir yra straipsnio vinis – Li-S baterijų „vienkartiškumo“ panaikinimas.
Siguas 2020-01-06 09:48
Ar aš klystu, ar man vaidenas, kad toki pat stsipsni skaičiau prieš 10 m?
kestutisz 2020-01-06 10:42
Bet VDV sustoji pirmoj pasitaikiusioj degalinėj ir po 5 minučių važiuoji toliau. Kas nėra taip paprasta elektromobilio atveju - turi būti stotelė, stotelė turi būti neužimta, su kokiu 100kW įvadu kad veiktų (dar ir būsimos) supergreito krovimo funkcijos ir pakrautų tarkim jei labai pasiseks per na kiek - pusvalandį? Jei tai bus koks švenčių išvakarės ir tuose 3 taškuose šalia autostrados susirinks tokių daugiau - tai gal net teks persėsti į autobusą :)
gytis13 2020-01-06 11:18
Gal pagaliau kas nors tikrai gausis? O tai vis žada žada kažką ir vis tuščiai. Litis aišku revoliuciją padarė, bet reikia dar daugiau pasiekti
punktyras 2020-01-06 12:06
Tikriausiai vaidenasi.
Pati Li-S technologija nėra nauja (~60 metų), tačiau dabar pavyko įveikti pagrindinį trūkumą, trukdžiusį jas plačiai naudoti.
technologas 2020-01-06 16:04
Nesivaidena, buvo jau ir ne vienas. http://www.technologijos.lt/n/technolog ... ?tid=11823 Va, jau tryliktais metais stebuklą buvo sukūrę http://www.technologijos.lt/n/technolog ... uliatorius - iki šiol kažkaip negirdėti. Kaip ir su absoliučia dauguma akumuliatorių "proveržių" pastaraisiais dešimtmečiais.
immortallt 2020-01-06 23:01
Kiek dažnai per dieną važiuoji daugiau nei 500 km ir dar be 30min pertraukos? O kiek šiaip į kolonėlę tenka važiuoti?
Ir šiaip, kiek laiko nuperki už pilno bako kainų skirtumą tarp ICE ir EV?
Ir šiaip, nereiktų žurnaliūgų kiekvieną parašytą straipsnį priimti už gryną pinigą, čia iš serijos:
mokslininkas sako - sukūrėmę vaistą, kuris nužudė vėžio ląstelę petri lėkštelėje.
Žurnalistai rašo - mokslininkai išgydė vėžį.
AAA000 2020-01-06 23:15
na 200 jau sis tas. jei akumas licio-jonu talpumo eiles - darbiniu ciklu turi but bent 10000 minimum. jei pagal svori 10 kart talpesnis - tada gal pakaktu ir 1000 eiles.
siaip niekas cia dar neaisku - gal pvz srove prastai priima, ar ten nedirba zemose temperaturose, ar dar koks sudas islis cia kolkas niekine info. gal kazka ir turi parodyt - bet cia manau labiau finansuotoju iesko ir reklaminasi tiesiog.
simuciukas8 2020-01-07 10:15
Jie dazniau atranda kazkokia technologija kuri padidina talpa ir ikrovimu ciklu skaiciu nei as mirksiu , jau koki 10 metu girdime pie proverzi .Kuria tas technologijas nuo garaze susedusiu paaugliu iki laboratorijose uzsidariusiu mokslininku ir visur buna fraze , kad liko tik mazas zingsnis iki komercines masines gamybos . Mums rode kaip atrandamos sauso tipo baterijos , kaip jas galima pjaustyti ir tuo metu naudotis irenginiu ir jos 100% saugios , jokio dumelio , jokios ugnies , mums sake , kad i sia technologija jau investavo verslo gigantai ( aiski jie investuoja i betkokia technologija ) , bet tu bateriju kaip nera taip nera ir nera net uzuomazgu apie kazkokio fabriko statyba arba bent plana ji statyti . Taigi dar vienas bereiksmis straipsnis apie tuoj tuoj ir viena zingsni iki elektrinio gralio .
HardAxe 2020-01-07 10:34
kuo regeneracija skiriasi nuo stabdžių?
punktyras 2020-01-07 13:19
Ar teigiate, kad per pastaruosius 10 metų ličio akumuliatoriai nepatobulėjo?
Solid state baterijos yra kūrimo stadijoje ir visuotinio jų paplitimo derėtų laukti per artimiausius 10 metų.
HardAxe 2020-01-07 14:13
Kai kažkas pristatys masinės produkcijos gaminį su X tipo baterija, tada galima tikėtis masinio paplitimo per 10 metų.
Kūrimo stadija ar net pavieniai veikiantys prototipai nieko gero nereiškia.
punktyras 2020-01-07 17:38
Tačiau kalbant apie straipsnio herojus – Li-S baterijas – viskas suksis greičiau, nes jokių esminių gamybos pertvarkymų ar investicijų nereikės. Paplitimui gali labiau pakenkti Australijos nuošalumas ir esančių rinkos dalyvių spaudimas.
AAA000 2020-01-07 22:15
stabdymo ir vaziavimo rezimais. ten ivairiau. plius programiskai nustatoma.
ir jei gaudo maksimumus - drozia padangas. gali aisku ir paprasta rezima padaryt - bet tada nesutaupysi daug energijos
drozia ir del kitko. elektroje lengviau isgaut saugesnius vaziavimo rezimus, antipraslydimus ten visokius ir pan. sitai irgi eda padangas greiciau.
nu cia kaip paziuresi - visumoj saugumo didejimas nera blogis visi ant tu tepalu uzsisede - tipo tauposi tepalai - nu bet kiek ten tauposi? - bet va apie padangas tylu ramu - nei vienas nepamines. man sitai juokingiausia
rask bent viena posta kokio imortal - kur butu parases apie elektromobiliu padangas. apie tepalus rase desimtis kartu. ir kitus elektromobiliu "stebuklingumus", kur i pliusa va kas juokinga. saliskumas. as uz visapusiska diskusija.
AAA000 2020-01-07 22:29
o tai ten kitaicai linija gi kazkokia lygtai paleido. buvo gi straipsnis.
siaip daug gamina ne tiesiai i rinka, o kaip komponentus kitiems gamintojams. i rinka tiesiai vartotojams paprastai pirmiausia nekondicines atliekos patenka (jei tokiu buna). o tik kai stambus gamintojai persisotina tik tada jau ir pas vartotojus atsiduria gaminiai. akumai gana specifinis produktas - galim ir nepamatyt iskart ypac jei patenta ispirks kazkas stambus.
panasiai buna pvz su ekranu matricom. nauja tecnologija tik pas gigantus - pagerinti ekranai. o kai neber kur kist - jau ir visokie noneimai prsitampuoja vos ne kapeikiniu ekranu ir teliku pvz jau moraliskai beviltisko HD formato paziurekit kainas ar ten kokiu letu flash atminciu. tas pats ir su akumais. o jie net nestandartizuotos dideles celes - labai sunku toki gamini parengt iki pardavimo smulkiems vartotojams. kuriems nereikia kiekiu.
HardAxe 2020-01-08 11:36
koks skirtumas kam ir kur gamina. Kai atsiras pirmas galaxy su sieros baterija ar kažkas kitas, tada galėsim kalbėti apie pradžią
Pvz turim tikrai gerus ultrakondensatorius, bet dar nei vienam hibride jų nenaudoja. Tai turbūt technologijai dar ne laikas...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tarptautinė tyrėjų komanda sukūrė efektyviausią ličio-sieros bateriją