Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2020-01-15 10:04
Neblogi hibridai. Mieste gali tik ant elektros maltis, o kitur ant kuro ir nereikia 2 automobilių.
Dario 2020-01-15 11:01
50km ant elektros tai čia 90% per akis. Dar jei yra visur ant gatvės chargeriai tai iš vis gerai, palikai prie darbovietes išeini iš darbo vėl turi 50km, ryte atsikeli vėl 50km. Praktiškai tą benzinini motora įjungs dauguma žmonių jei atostogų važiuos.
HardAxe 2020-01-15 11:39
kas čia per SUV, jeigu pristatinėtojui iki pečių? Lyg ir ne krepšininkas demonstruoja?
Parametrai tai super. Net jei bus daug blogesni- visvien jėga matyti tokius bolidus ateinant į rinką.
Ar_as? 2020-01-15 14:13
Pilnai sutinku, tik vienas klausimas:
Ar nebūtų pigiau išsinuomoti vdv automobilį atostogoms ir keliems papildomiems kartams, nei pirkti ir tampyti papildomą svorį viename?
AAA000 2020-01-15 15:50
koki dar papildoma svori? akumu cia minimaliai, tik 10kwh. mechanikos irgi minimaliai, vienas suka galinius, kitas priekinius. svorio balansas cia arti tobulybes.
nera tik priekiniu ratu stabdymo regeneracijos, o ji efektyviausia. as manau elektrine pavara turetu but priekyje, galbut su atskirais varikliais kiekvienam ratui. o vdv - gale. jei jau daryt sito bmw tipo hybryda. bet jie tiesiog bagazines turin suinvestavo aukodami geresnius tech parametrus manau imanoma padaryt butu apie 1 litra degalu ryjanti hybrida 100km atstumo ir su panasios talpos akumu. vdv kubatura dar mazinant iki kokio litrinio, o elektriniu galia keliant. o dabar labiausiai neapsimokantis komponentas automobiliuose kolkas yra akumai, ir pigiausia eksplotaciskai vis dar yra hybrydas. bet kai akumai nupigs dar bent dvigubai-trigubai uz kwh - tada jau bus visuotine elektromobiliu era. o kolkas per anksti siek tiek.
na ir kaina uzlausta. as itariu situ bmw puskibiriu savikaina jiem i 20k€ ramiai telpa o va panasiu parametru grynas elektromobilis kainuotu arciau 30k€ savikaina. tai ir neskuba gamint nieksai
Xdmin 2020-01-15 20:38
Turedamas VDV gauni saugumo jausma, kad nesustosi uz keliu kilometru del tuscios baterijos.
Man tai idomu ar nesuges anksciau laiko baterija, nes is tokio dydzio baterijos 70kw paimti nera mazai.
AAA000 2020-01-15 22:23
pakeitimas i nauja kainuos 2,5-3k€ eiles. iperkama dalis - nes cia palygint mazas akumas.
tame ir privalumas hybrydo pries elektromobilius - nepermoki uz akuma , kuris taip ar taip stimpa. ir isnaudoji maksimaliai pries ismesdamas - kas yra ekologiska.
o dabar palygink pvz Tesla. jie akuma padare toki - kad ji visa reikia keist. negali net celemis papilt. o komponentas GENDANTIS!!!. nori pasakyt cia labai ekologiska? pradzioje bent jau buvo 16 bloku. o paskui isvis padare vos ne monolita kazkoki - kur ikiso i model 3. vien del to nepirkciau niekada. nes tave bet kuriam servise pasius velniop su akumo problema, arba nulups kaip uz puse elektromobilio kainos...
kai atpigs akumai - tada keisis situacija - o dabar deja negali nieko labai rinktis elektromobiliuose...
cia reiktu isvis koki vartotoju apsaugos istatyma Europos rinkoje prastumt. nes ir ekologijai kenkia tokie firmu issidirbinejimai akumu projektavime. ir vartotojams neadekvaciai isbrangsta avarines situacijos. draudimas bus brangus, negalesi isgai naudotis elektromobiliu - nes daliu lauksi ir t.t.
immortallt 2020-01-15 22:54
O su VDV tai "saugumo jausmą" kas suteikia? Kuras niekada nesibaigia? Ar visgi galima pasižiūrėti į skydelį ir planuotis atstumą? Važinėju šiaip su Yaris, daugiausia nuvažiuoji 440km iki kol jau važiuoji ant garų (jau 30km važiuoji, kai rodo 0km), dabar su passat (pakaitinė serviso mašina), kur jau bakas turbūt kokie 80l ir kuro sąnaudos 6l/100km. Nematau didelio skirtumo. Galvoju per paskutinius du metus tik kartą nuvažiavau daugiau nei 400km per dieną. Daugiau nei pusė populiacijos niekada daugiau ir nenuvažiuoja.
O šiaip visos hibridinės sisttemos pasmerktos myriop, na nebent mokslinei ar pan. veiklai, kur nors nutolusiuose regionuose. Elektromobilis su 400km atstumu + 150 kW ir galingesnes krovimo krovimo stotelės.
laurius 2020-01-16 00:21
Kažkada skaičiavau kad Tesla model S baterija kainuoja apie 3 eur/100km vertinant tarnavimo laiką ir kainą. Nėra daug. Elektra kainuoja iki 3 eur/100km išeina sumoj iki 6 eur/100km. Koks dar automobilis gali pasiūlyti tokį pagreitį už tokią kainą? Aišku pats automobilis nepigus.
AAA000 2020-01-16 01:21
idomu butu pamatyt skaiciavimus nes panasiu visiska pieva ten priskaiciavai. jei imt akuma kur 85kwh ar koks ten maksimalius, tai kaip suprantu tu paskaiciavai kad nuvaziuosi apie 1,5 milijono km kazkur tada gal ir gaunasi kad akumas po 3 eurus/100km eksplotuojasi... bet cia teorinis vaziavimas.
o as manau realiai nuvaziuosi tik kokius iki 400-500 tukstanciu, ir cia net jei labai "drosi" tik akuma. ir gausis vien akumas arti 10€/100km.
jei mazai vazineji, tai vien akumas nuvertes po 15-25€/100km - cia tipiniam daugumos vartotojui, kur ir skaiciuoja "garantija" apie ~250tukstanciu ridai.
o dar pridek pacio puskibirio nupirkimo (be akumo) islaidas - suma kazkur 30-40k€ ir elektros pakrovimo islaidas tuos "pigius" 2-3€/100km uz kura...
po 10 metu tau liks vertes uz kokius 10-20k€ ir visiskai atgyvenes akumas... o pravaziuotu 250 tukstanciu reali eksplotacija kainuos mazdaug ~32€/100km eiles...
net taksu vazinet manau pigiau KARTAIS!!!...
buhateriai kaip imortal visada kazkodel skaiciuoja tik ta TEORINI varianta, kur gal 1 is 100 vartotoju tesugeba isspaust - bet ten vos ne gyvent jau reikia tam elektromobilyje...
nu aisku galima visada pasiguost, kad geras pagreitis kas daugiau belieka?
HardAxe 2020-01-16 16:06
Greičiausiai ne. Dažniausiai šeimos automobilis būna didesnis būtent dėl tų ilgesnių kelionių (atostogos, močiutės, kalėdos, pajūris), o didesnio automobilio nuoma kainuoja kosmosą. Neatidėsi kalėdų vien todėl, kad mašinos nuoma šventėms brangi.
Kitam savaitgaliui (penktadienis - sekmadienis) Vilniuj Octavia ~50e, passatas ~100e.
Kiek reik maltis su elektra ir regeneracija, kad tiek atsipirktų? O čia tik vienas savaitgalis.
Xdmin 2020-01-16 20:12
Mano komentaras buvo atsakymas i Ar_as? klausima, kodel verta tampytis VDV iranga visada. Su 50km atstumu tai viskas ka gali suplanuoti tai tik kelione iki ikrovimo stoteles, tam ir turi VDV, kad galetum ir is miesto isvaziuoti.
VDV manau pakankamai ilgai egzistuos kaip generatoriai bent jau, nes uzmiestyje greiciau vazinejant oro pasipriesinimas sues baterija greitai, o kadangi populiariausias automobiliu tipas dabar SUV tai oro pasipriesinimas tik dideja nuo to.
immortallt 2020-01-16 22:15
Perskaičiuok iš naujo. Elektra 100km kainuos ne 3€, bet 2€. Akumuliatorius ne 3€, bet jau kažkur irgi 2€, tai jau nebe 6, o 4€ ir čia vertinant labai pesimistiškai.
laurius 2020-01-17 00:13
Nežinau kaip pats skaičiuoji, bet aš kasdien po 50kwh sudegindavau, kad suvažinėčiau į darbą (150km). Jei skaičiuoti po 10ct/kwh Išeina 5 eur per dieną kas yra 3,3 eur/100km. Salono šildymas ryte įjungiamas 20 minučių prieš išvažiuojant iš namų ir vakare 10 minučių prieš išvažiuojant iš darbo. Iš jų ~110 km greitkeliu iki 130km/h likę 40km per miestą.
Baterijos kainą skaičiavau maždaug taip: 85kwh su maža rida buvo galima nupirkt už 9000 eur su kuria be problemų būtų galima nuvažiuoti 300000km. Dabartinių kainų nežinau. Kaip ir naujos baterijos kainos turbūt niekas nežino, tai ir nekalbėkim apie tai.
vanduo4 2020-01-17 00:35
Pirk sava produkcija. Palaikyk savus gamintojus.
AAA000 2020-01-17 02:04
su tokiais ufonautais kaip tu Lietuvoje pasaulinio lygio transporto priemones butu vyzos ir klumpes...o automobilizmo kuras - sventoji dvasia...
laurius 2020-01-17 13:21
Kalbėjau apie realią kainą. Tiek Lietuvoje teslos akumas kainavo prieš metus. Yra kas perka daužtas teslas, ardo ir pardavinėja dalimis. Ir tų baterijų yra tiek, kad jas netgi perka visokie ufonautai ir daro offgrid namus, kas man atrodo visiška nesąmonė žinant kiek tai kainuoja ir kada atsipirks. Keik kainuoja naujas akumas, nežinau ir man tai kol kas nerūpi.
Juokinga kai ekspertai patys neturėję daikto aiškina koks tai blogas, brangus, nepatogus ir nevertas dėmesio sprendimas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
BMW pristatė du išskirtinius modelius: vos 1,9-2,1 litro 100 kilometrų, intelektuali pavara ir su niekuo nesupainiojamas garsas važiuojant lėčiau nei 30 km/h (Video)