Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2020-01-15 14:12
Pagaliau obketyviai paziurejo i dyzeliu "apsaugos" sistemas, kurios skirtos apeiti tech apziura, o paskui pirsteli autostradoj
kestutisz 2020-01-15 16:30
Autostradoj ir tas uberekolokiškas benzininis kastratas (su ten 3 cilindrais) kriokia iki negaliu ir išspjauna visko kur kas daugiau nei išspaudžiama patenkinti biurokratų užgaidas.
HDi 2020-01-15 20:41
Kokį 3-cilindrį esi bandęs?
Zdarovas 2020-01-15 22:44
bla bla bla, o kad benzinas kiek N kartu sieros ismeta tai px DD
immortallt 2020-01-15 22:49
Benzine siera? Huh? Net dyzeline sieros yra nerealiai mažai, nes viskas privalomai turi būti išvaloma. Net laivuose ES ribose dyzeliną arba naudoja išvalytą, arba stovi filtrai sierai surinkti.
amas 2020-01-16 12:44
Golfą esu bandęs tricilindrį. Ką žinau iš kur pas aną tiek galios kažkas apie 80kw jei gerai pamenu, iš 1.1l. Nuomotas pasatas galios turėjo tiekpat, tik puslitriu didesnį variklį ir papildomą cilindrą. Galfuks apie 4l/100km tai ir priteršt atatinkmai turėtu. Dyzelių nuomoj nebūna tai negaliu palygint, bet jei anie atatinkamai patobulinti turėtu degalo vatrot irgi mažai. O degalų suvartojimas yra visiškai proporcingas taršai. Nu nes tie filtrai gi anksčiau ar vėliau viską išmeta lauk. Tik dar klausimas ar tą patį išmeta ką sugėrė. Nu bet pofik.
Xdmin 2020-01-16 20:25
Net jei tai ir butu tiesa, tarsa autostradoje butu maza problema.
Dabar pagalvokit, cia nauji automobiliai virsija normas. O tai tie nuvazineti lavonai kiek ismeta tokiu daleliu, uzkimstu ta matavimo aparata turbut.
Giedriax 2020-01-16 23:41
Manau kai kurie žmonės praleido esminę straipsnio dalį
Matau kai kurie žmonės įžūliai nenori suprasti kaip skaičiuojami vidurkiai. Tarkime filtras išvalomas kartą per daugybę km. Tik tuo trumpu laikotarpiu aplinka teršiama labiau už vidurkį. Visu kitu laiku filtras nevalomas, todėl aplinka teršiama labai mažai. Vidurkis ir yra ta matematinė priemonė padedanti matyti ne tik kraštutinumus, bet bendresnį vaizdą. Jei taršą matuosi tik tuo metu kai valomi filtrai, tai aišku kad užfiksuosi didelelę taršą. Ir jei specialiai ignoruosi matavimus tuo metu kai filtrai nesivalo - tai tavo statistika bus netiksli ir nieko verta.
AAA000 2020-01-17 02:30
jei nieko neapgaudinesi - tai is kur pelnas? cia gi bet kokio parazitavimo esme. vieni apgaudineja kad kazka ikist. o kiti apgaudineja, kad isieskotos baudos issprende situacija o susimoka visada teisus, kurie to labai norejo tokie kaip tu.
-----------
straipsnis visiskai nieko naujo nepasake. tiesiog tiem kurie niekuo nesidomi - parode tersimo niuansa. kuri ir taip visi kas masto - zinojo...
sita nesamone su filtrais tiesiog tera gamintoju atsakas i vadzios biurokratija. tersia butent deginamas kuras. o vadzia nori prisiknisinet prie gamintoju ir vartotoju, imt atkatus, vaizduot veikla - bet kartu neuzdraust pacio kuro nu va taip ir atsirado beprasmiskos technologijos... dyzelgeitas ten buvo neoficialus variantas - filtravimo skaitmeninis valdymas - evoliucija beprasmiskos technologijos.
registracijos mokestis automobiliams - dainele is tos pacios parazitavimo operos...
galimi tolesni zingsniai pvz bus kad ir tokie: gamintojai "atgailaudami" sukurs keiciamu filtru sistemas, tada bus akcijos - atnesk uzterstus filtrus gamintoju atstovams, mokykloms bus nemokamos svietejismos programos - kaip elgtis vaikams (busimiems vartojimo asilams) - kad isgelbet pasauli ir t.t. dar gal filtru nuomos-rezervacijos koki mokesti ives, kaip su buteliais... kad pijokeliai ir garaziniai islupinetu o mum uzkraus papildomus mokescius kokioms nors kontroles organizacijoms islaikyt... va tuo manau baigsis ta tavo "statistine esme"... jei but teisiam gal nebuk labai teisus matematiskai?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujas tyrimas galutinai pribaigs dyzelinius automobilius? Lietuvoje jau siūloma vengti net ir naujų dyzelinių automobilių - kas juose negerai ir ką pastebėjo ekspertai