Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2020-01-17 19:38
Juokingas argumentas: "kadangi elektra pagabinama deginant iskasenas elektrinemis, tai eletromobiliai neekologiski". Tai blyn, gaminkit elektra su kitokiom elektrinem, statykit jas. Elektromobiliai cia ne prie ko.
AAA000 2020-01-17 19:59
kaip matau, globali energetika tikrai issivalys. jei jau virs 40% pas vokiecius isitvirtino - manau cia jau visiskas amen iveztinio kuro katilinem. biokuras su dujom gal dar prasilaikys kazkiek kaip nulines emisijos - bet cia viskas. as manau Lietuva turetu reaguot ir valdiskam lygmeny pradet pamazu draskyt sildymo tinklus. ir pereidinet pvz prie silumos siurbliu oras-elektra remima. ir panasiu sistemu - paremtu elektra, o ne kuru. plius reikia valstybes investicijomis papildomai stiprint elektros tinklus - kad pakaktu galingumo miestu sildymui. nes cia ateitis. ir tokia pazangiu ir geroves saliu pasauline tendencija. neverta praziopsot ir uzsisedet.
vietoj to kazkokius nesamonigus apribojimus automobilizmui kurpia - kad net auto verslas pradejo is Lietuvos begt... o net pas vokiecius tendenciju persekiot automobilizma kaip matom nera... manau cia jau nebeatleistina ir reiketu sodint valdanciuosius uz Lietuvos isdavima ir korupcija. nes jau teroristu statusa manau jiems galima taikyt. aiskiai nusivaziavo ne ta kryptim istatymu leidime.
drovosek 2020-01-18 00:10
katilines miestuose nevisose bet degina biomase (medziu atliekos ir kitos atliekos) is kuriu yra siluma ir elektra, plius dujomis kurenama ir elektra gamynama. nesupratau tavo pasakymo (silumos siurbliu ORAS - ELEKTRA) cia kokia tech naudojama?
AAA000 2020-01-18 00:49
cia yra is ko yra gaunama energija. nesupratau ko tu ten nesupratai? lygtai viska labai paprastai ir primityviai parasiau
biomase degina - nu tai gauna silumine energija is kuro - kazkokiu medienos ar kitu augalu-gyvunu atlieku. biomases. ar jei isvertus i liaudies kalba - gyvybes sukauptos organinio pavidalo mases kuri isskiria energija ja oksiduojant beja biomase - irgi nepakankamai tikslus terminas - geriau naudot "biokuras". biomase yra biokuras+atliekos - tada aiskiau isivaizduosi procesa ir kur tave mausto visokie psiaudobioekologai ir kitokie propagandininkai.
o kai naudoja oro silumine energija ir elektrine (dvi energijos rusis iskart - tik ivairiom proporcijom) - tai koks cia pagal tave tech sildymo budas? is ufonautu gal siluma isgauna, ar is ko dar? jei naudoja energija is oro ir elektros - nu tai toks budas - oro-elektros siluminiai siurbliai (nes principas - siurblys issiurbia siluma). kad ten vadybininkeliai prigalvojo terminu oro-oro , ar pvz oro-vandens silumos siurblys - tai cia vadybininkeliu ismyslas. jei tu diskutuoji technologiskam portale ir save gerbi bent kazkiek - nu tai vartok tikruosius terminus pagal ju technologine paskirti vadybininku terminai skirti uzmaskuot problemas. oro-vandens siluminis siulblys vadybininkai laiko tokius siurbius kur paima is oro - o perduoda i vandeni. bet cia technologiskai yra visiska nesamone vadint tai siurbliu - nes is vandens silumos nepaima. ir vartotojas yra klaidinamas. o kad naudojama elektra - nutylima. uzakcentuojant kas yra nesvarbu ir net klaidinga. as tiesiog nemegstu klaidinimo. o jei tau cia kyla klausimu - as tiesiog suprantu, kad tu nerauki technologijose ir kiti kur skaito, beja supranta irgi
mindaugas.vaitiekūnas 2020-01-18 10:22
Tokius straipsnius baigiu skaityt tik įpusėjęs. Paprasčiausiai paima ir sukuria sąlygas elektromobiliui būti demonu. Dar reikėjo pridurti, kad Tesla autopilotas žmogų pražudė, kad tik daugiau argumentų būtų pirkti vokišką MB Su tokia logika kiekvieną pilietį sumaišyk su šūdais, nes jis vis dar perka prekes (ar paslaugas), kurių gamyboje buvo naudojamas iškastinis kuras.
VDV yra blogai tuo (kalbu apie iškastinį kurą), kad įpareigoja vartotoją naudoti tą iškastinį kurą. Viskas krenta ant milijonų (milijardų?) vartotojų pečių. Ir tu čia nieko neprikontroliuosi! O vat sukontroliuoti šimtą gamintojų yra kur kas paprasčiau! Tie patys gamintojai siekia tą savo gamybą padaryti kuo mažiau kenksmingą aplinkai, nes jų elektromobiliai turi tą pačią viziją.
BrendasGazuotas 2020-01-18 13:23
Man patiko universiteto skaičiavimas! Akumus pagaminti skaičiuojam co2 pėdsaką o naftai išgauti co2 pėdsakas dingsta... Geri profesoriai skaičiuotojai! O distiliuoti naftą į kurą ,kaip supratau, pagal profesorius energijos nereikia ir distiliavimo procesas co2 pėdsako nepalieka (net fakelai dega nenaudodami deguonies). Matyt gera balių su išvyką į pufa kažkas tiems skaičiuotojams surengė...
Dar norėčiau priminti kad "šilumos siurblys" šilumos iš oro nesiurbia. Iš principo "šilumos siurblys" yra "kondicionierius" arba "šaldytuvas". Šiluma jis išgauna suspausdamas freono dujas ir tą šilumą perduoda į patalpas arba oru tiesiai nuo aušintuvo arba vandeniu per šilumokaitį. Tad šilumos siurblys gali patalpas ir aušinti
bahuriux 2020-01-18 21:08
Šîlumos siurblys tik tą ir daro, daugiau nieko kito, tiktai perneša šilumą iš šaltesnės aplinkos į šiltesnę, ar tai būtu šaldytuvas, mašinos ar namų kondicionierius, ar geoterminis ŠS, ar oras-vanduo ŠS. Kadangi normaliai tai prieštarautu 2 termodinamikos dėsniui, tai kad įveikti tą nepalankų temperatūrų barjerą kompresoriui sukti naudojama energija, dažniausiia elektros, nors būna šaldytuvų varomų dujomis, ar saulės šiluma, vistiek jie visi yra šilumos siurbliai. ir taip žinoma jei ne aplinkos energija ŠS tiesiog užšaltu ir nebeveiktu, todėl patalpų šildymo atveju, reikia kad lauke oro (žemės, vandens) temperatūra būtu neperdaug žema, tam kad nemažėtu ŠS efektyvumas. https://en.wikipedia.org/wiki/Heat_pump.
Kad lengviau suprasti apie ką kalba riekia suprasti termodinamikos dėsnius ir suprasti kad mūsų visatoj nėra tokio reiškinio kaip šaltis, viskas kas yra nors kiek aukščiau absoliutaus 0 turi vidinės energijos, o tai yra šiluma. Šilumos gali būti mažai, daug labai daug ar visai nebūti, bet niekada nebus šalčio.
Šiaip pritariu ką parašei pirmoj posto daly.
HardAxe 2020-01-18 22:28
problema su akumuliatoriu ekologiškumu?
Tai standartizuokit baterijas ir priverskit EU ribose pardavinėti auto be baterijų, su standartine vieta. O baterijas pardavinėkit atskirai atviroj rinkoj.
Šiuo atveju visi laimės. Tesla - kuri nori pereiti prie baterijų komercinės gamybos. VAG`as, kuris bus nemažas baterijų tiekėjas, ir visokios mazdos, kurios nemoka padaryti baterijų ir nedaro normalių elektromobilių.
Ir galės nesvaigti apie paslaptis, perdirbimą ir t.t., bus tiek pat paprasta, kaip pakeisti Pb bateriją dabartinėj mašinoj.
immortallt 2020-01-18 22:38
Rinka dar stipriai per jauna standartizacijai. Nėra iškilusi geriausia technologija, tai standartizavimas per anksti sulėtins tobulėjimo procesą.
SILORAKAS 2020-01-20 12:02
?
AAA000 2020-01-20 21:16
kaip neprikontroliuosi vartotoju? juos kaip tik lengviausia yra kontroliuot. kazko tu nesupranti manau. vartotoju visuotine kontrole ir yra pagrindine priezastis - kodel aplamai tuos automobilius gamina verslas. tiesiog verslas istisai suda male ir galiausiai visuomenei truko kantrybe. siektiek kitaip balsuot pradejo ir valdzia turejo siektiek pakeist krypti... o negamina elektromobiliu butent del per mazo pelningumo (pagrinde) ir vartotoju nenoro problemines prekes ir vartojimo iprociu inercijos. pries simta dvidesimt metu elektromobiliu buvo virs 50% rinkos "prisotinimas". ir butent del verslo interesu juos isstume vdv. o vartotojai jau ir tada buvo dalinai pazaboti - dideles laisves vazinet nebuvo. o dabar isvis uzsmaugti reguliavimu. vartotojai neuzsmaugti tik nebent dirvonuose kur nors Afrikoj...
AAA000 2020-01-20 21:29
slepkis gal zinove
silumos siurblio pagrindine funkcia siurbt is aplinkos siluma. jis silumos nesurbia tik dviem atvejais.
1. silumos siurblys yra sugedes.
2. silumos aplinkoje tiesiog nera arba per mazai. tada silumos siurblys persijungia i nesiurbimo rezima, isvis atsijungia ar tiesiog elektra vercia siluma. kas is esmes irgi galima laikyt "gedimu" ar "neveikimu", ar "avariniu rezimu".
-----
kas liecia saldyma - ten irgi siurbia siluma is oro. tiesiog siurbia ne is aplinkos oro. o is uzdaros vidines kameros vidaus. issiurbia visa ten esancia siluma. kondicionierius tiesiog tas pats saldytuvas -tik jo "vidine kamera" yra patalpu ar irengimu vidine erdve.
jokio salcio saldytuvai ar kondicionieriai niekada negamino ir negamina. cia tik bezdziones taip galvoja. visur yra siurbiama BUTENT siluma "silumos siurbliu". ir procesas yra BUTENT silumos paemimas is oro (ar kitos aplinkos - pvz vandens ar zemes). procesas - vienas ir tas pats - silumos siurbimas.
jei tu manai kad freono suspaudimas yra cia butent silumos isgavimas - tai tu tiesiog idiotas jei silumos ore ner - spaudinek tu ta freona kiek nori kartu - silumos iagaunama bus lygiai nulis. ji atsiras tik del irengimu trinties. faktiskai freona gali isleist ir ijungt siurbli be freono ir silumos bus pagaminama net dar daugiau nei su freonu nes greit uzklynis del padidejusios vidines trinties ir net uzsidegt gali kiek prigamins silumos freonas jam matai siluma siurbia freonas yra tik skystas radiatorius su slegiu keiciamomis absorbuojamo silumos kiekio savybemis. kitaip tariant reguliuojamo parametro radiatorius. aktyvinis. o aliuminio plokste - nereguliuojamas radiatorius. pasyvinis. va ir visas skirtumas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dabartiniais laikais elektrinis automobilis dar blogiau ir už benzininį, ir net dyzelinį? Štai kokį palyginimą atliko ADAC, kodėl vokiečiai vengia elektromobilių ir kaip viskas keisis ateityje