Jie tiesiog gigantiški – milžiniškas dydis, įspūdingos krovinių gabenimo galimybės ir galingieji „Rolls Royce Trent 700“ varikliai: unikalieji „Airbus“ banginio formos krovininiai „BelugaXL“ lėktuvai jau skraido (Video)  ()

Milžiniškas banginio formos lėktuvas pradėjo savo darbą. Trijų aukštų „BelugaXL“ yra skirtas pakeisti esamus „Airbus“ krovininių lėktuvų parko senbuvius ir skaičiuojama, kad naujieji lėktuvai krovinių pervežimo pajėgumus padidins 30 %.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gigantiškasis „BelugaXL“ į orą pirmą kartą pakilo 2018-ųjų liepą, tačiau tai buvo tik šio lėktuvo bandymų pradžia.

Per daugiau nei metus laiko įvyko 200 bandomųjų skrydžių ir ore buvo praleista daugiau nei 700 valandų, kol galiausiai 2019-ųjų lapkričio mėn. Europos aviacijos saugos agentūra lėktuvui suteikė sertifikatą.

„BelugaXL“ yra 63 metrų ilgio ir 8 metrų pločio krovininis lėktuvas, su pačiomis didžiausiomis krovinių sekcijomis tarp visų pasaulyje egzistuojančių krovininių lėktuvų.

„BelugaXL“ į orą gali pakelti iki 51 tonos krovinį ir jį nugabenti į už 4000 km esančią vietą.

„BelugaXL“ architektūra pagrįsta „Airbus A330-200 Freighter“ ir lėktuvas yra varomas poros „Rolls Royce Trent 700“ variklių.

Pirmasis iš šešių „BelugaXL“ lėktuvų savo pirmąjį komercinį skrydį atliko šių metų sausio 9 dieną ir naujieji lėktuvai kol kas dirbs drauge su savo pirmtakais – „BelugaSL“. Jie dar bus naudojami iki 2025-ųjų, o vėliau jų vietą visiškai užims naujieji „BelugaXL“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(73)
(7)
(66)

Komentarai ()