„Klasikinių automobilių era baigėsi“: „Volkswagen“ vadovas bijo, kad kompanijos neištiktų „Nokia“ likimas ir imasi ryžtingų veiksmų – analitikai teigia, kad „Volkswagen“ taps didžiausiu elektromobilių gamintoju pasaulyje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Berserkas 2020-01-23 18:21
Bent jau VW rimtai į tai žiūri, iš kitų didžiųjų gamintojų tai nelabai matosi. Prieš tai man kalbant tik apie VW tai atrodė kaip nu konservatyvių skarbonkių gamintojas, bet va, kai tiek jau modelių modernių pristatė ir ateityje pardavinės, VW vardas skamba visai kitaip. Neskaitant, kad dar visokie elektriniai Seat išeis kurie jiems priklauso ir visi kiti. Tikiuosi, kad VW dar kažką įdomesnio pristatys kaip VW bagis ir minivenas kuris labai įdomiai atrodo.
AAA000 2020-01-23 19:26
tas busikas ir yra minivenas. o sone plentinis bagis neziuri vw rimtai kolkas i elektromobilizma. tiesiog susimove su dyzelgeitu ir neturi kas daryt. per didelis koncernas. nu tai uzeme pozicija kuri dabar ant bangos. jei ziuretu rimtai - skaitytume, kad stato jau kokia 3-4 bateriju gamykla ir iesko vietos dar kokiai 10-15. kazkaip visi susikoncentrave tik i elektromobiliu ikrovos problema. tipo elektros tinkai reikia stiprint ir pan. laideliai keli per silpni ir jau ekonomikos griuti pranasauja . juokinga net skaityt. cia yra niekis. visi uzmirsta daug didesne problema. tiesiog gigantiska - palyginus su elektros tiekimu. reikes labai dideliu akumuliatoriu kiekiu. tiesiog milziniska chemijos pramone - kuri savo apimtimis greiciausiai net pralenks dabar esancia naftos perdirbimo pramone. mes turim Mazeikiu "gamyklele", o faktiskai vien Lietuvoje turetu atsirast panasaus dydzio akumu surinkimo ir perdirbimo gamykleles - kad visa dabartini automobilizma ir kita auto technika perdirbt i elektrini. va kokie issukiai laukia, gamyklu reikes vos ne kiekvienoje salyje pasauliniu mastu. kiek kolosaliu investiciju ir uzterstumo issukiu. taip kad sudo malimo agentura kolkas ta vw, o ne pionieriai elektromobilizme as manau vw vis dar priesinasi elektromobilizmui - tik dabar planas kitas. ilgalaikiskesnis. Muskas yra tikrasis inovatorius ir parode kad elektromobiliai gali but preke-saldainis. nu tai dabar pagamins geresni elektromobili-saldaini, suvirskins Tesla, nusigriebs grietinele - o paskui vel varys savo propaganda - elektromobiliu niekam nereikia, jie neekonimiski, tarsus ir t.t.... nes is tikro pelningumas per mazas ir t;t; rodikliai ta manau iskalbingai rodo akcininkams... vienintele viltis as manau tik autopilotai... arba technologinis stebuklas akumuose su svoriu. ir manau autopilotai cia dar labiau suveiks elektromobilizmo naudai - nes vdv sunku ir brangu padaryt autopilotuojama (zenkliai sudetingiau viskas, nors imanoma ir jau padaryta). is akumu as to kazkaip nelabai tikiuosi artimiausiu metu.
slawcka 2020-01-24 16:24
pritariu, VW ir mano akyse kyla, respectas jiems.
Chevy 2020-01-24 20:08
Drąsus VW pareiškimas. Bet ar naftos gavėjai ir perdirbėjai su savo lobistais leis? Kertasi keliai su galingaisiais pasaulio naftos koncernais, nepatiks naftos poreikio mažėjimas. Dujų gamintojai dar pakentės, kol nemaža elektros energijos dalis pasaulyje gaminama naudojant dujas, bet .... Ko mus moko istorija. Automobilizmo eros aušroje, pradedant 19-ojo amžiaus antrąja puse, elektriniai automobiliai ir bėginės transporto priemonės sausai mušė įvarčius į vidaus degimo variklių naudotojų vartus. Lenkė greičiu, atstumu, patikimumu ir paprastumu. Bet turtingi naftininkai nesnaudė. Priimami įstatymai, naudingų naftos produktų gaminių vartotojams. Žiniasklaidoje aktyvi vienų kritika ir vidaus degimo variklių liaupsinimas. Pagaliau ekonominis spaudimas, žiaurus spaudimas, su patentų elektrinio ir kitokio transporto sferoje supirkimus ir paslėpimu, su įmonių gamintojų ir naudotojų supirkinėjimu ir dirbtiniu bankrotu. Tokios dalies sulaukė ir elektriniai tramvajai JAV visuomeniniame transporte, kurie 19-ojo amžiaus pirmoje pusėje pervežė didžiąją keleivių dalį miestuose ir kartais tarp jų. Bet iki 1930 m. bendrovės buvo perpirktos per statytinius ir likviduotos, visi keleiviai persėdo į dūmus leidžiančius autobusus. Apie tai nutylima, kaip ir daug kas istorijoje....Bet tada veikė automobilių gamintojai ir naftos gigantai iš vien. Dabar situacija kiek kitokia. Autogamintojai verčiami, sakyčiau "per kraujus", iš pagrindų keisti automobilių techninius sprendimus, bet tai daroma nenoriai ir maksimaliai ištempiant terminus. Aišku dideli kaštai ir mažėja pelningumas. Naftininkai spręs kitas problemas. Manau, kartu jie stums eletromobilius į kuo tolimesnę ateitį. Štai čia ryžtingi VW grupės veiksmai, jai bus įgyvendinti gali daug ką pakeisti. Apie ekologiją nešneku. Dar neaišku, ar eletromobilių ir jų komponentų gamyba ekologiškesnė. Ir jai būtų "priverstinis" vidaus degimo variklius naudojamo transporto naikinimas ir utilizavimas, keičiant naujai pagamintais elektriniais, globaliai tarša tikrai nesumažėtų. Na po to ženkliai sumažėjus vidaus degimo variklių kvėpuoti būtų lengviau, bet su sąlyga, kad elektros energiją gaminsime ekologįškai, o ne deginant ta pačią naftą ir dujas...
immortallt 2020-01-24 20:15
Nutylima, ar prisiskaitęs konspiracinių puslapių ir nežiūrėjai į techninius niuansus? Lobistai? Žinai kokios yra didžiausios naftos kompanijos? Didžiausia Saudi Aramco, kuri iš 100% valstybinės dalimis privatizuojama. Ir jinai nebesudaro nė trečdalio naftos pasiūlos. "Dar neaišku, ar eletromobilių ir jų komponentų gamyba ekologiškesnė.", na tau gal ir neaišku, studijos jau senokai atliktos, tai išsilavinusiems ir sugebantiems kritiškai įvertinti šaltinio patikimumą, kaip ir aišku.
vkv 2020-02-13 11:35
Kol rinkai dar nėra pateiktų ir praktikoje išbandytų modelių, tol tokie pareiškimai tik viešųjų ryšių akcija siekiant pataisyti savo reputaciją. Ar suvokiate apgavystės, kurią įsuko VW, mastą? Turint omenyje, kad dėl viso to nebuvo patirta reikšmingų pasekmių ir toliau šluojame VW produkciją, abejoju, ar kardinaliai psikeitė verslo principai