„Volvo“ visureigiai išmeta daug didesnius kiekius kenksmingų teršalų, nei yra leidžiama? Europoje bręsta naujas skandalas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Darius995 2020-01-30 12:10
Manau, kad neteisinga matuoti tik atšaldžius daviklį, tuo tarpu orą paduodant šiltą.
BrendasGazuotas 2020-01-30 15:29
Panašu kad "tyrėjai" patys išderino automobilį ir laukė "neišderinto" rezultato. Kai nesulaukė - pareiškė kad "akivaizdžiai" veikia išderinimo įranga... Akivaizdu kai variklio valdymo kompe yra komponentės arba programinis kodas kuris pritempia rezultatus prie reikiamų. Jeigu yra atšaldomas tik temperatūrinis daviklis kompas apskaičiuoja patenkantį į variklį šalto oro kiekį (kuris neatitinka realybės dėl išderinto temperatūrinio daviklio) ir apskaičiuoja kiek degalų reikia paduoti kad atitiktų reikalavimus. Pirma lai tie žalieji "tyrėjai" automobilį pastato į aplinka +4 laipsniai ir tada matavimus atlieka....
HardAxe 2020-01-30 17:45
šiaip ECU turėtų naudoti MAF (oro srauto) + slėgio + temperatūros daviklį už intercoolerio, ne išorės temperatūros daviklį. Prie tų pačių -4 važiuojant 10km/h ir 100km/h oro temperatūra gali labai skirtis dėl intercooler apipūtimo. Normalus testavimas, kaip kolega rašo, turėtų vykti šaldant viską, o ne vieną daviklį. Įdomu kaip pačio VAG`o dyzeliai veikia prie Švediškų -20C? Ar tik nesijuokia puodas iš katilo?