Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: Japonijos inžinierius – „mes taip padaryti tiesiog negalime. Jie Toyota ir Volkswagen yra aplenkę 6 metais“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Berserkas 2020-02-22 11:48
Be to HW3 Teslai pigiau išeina nei HW2, nes nebenaudoja NVIDIA NPU ir GPU, taip pat dėl to pasirinko 14nm, o ne mažesnios litografijos ir berods apie 2.5 karto galingesnis skaičiavimuose, kažkur 10 kartų greičiau atlieka operacijas. Spėju dėl daug didesnio cache tame NPU.
HardAxe 2020-02-23 19:21
skirtumas pagrinde todėl, kad TESLA kurta kaip kompiuterizuotas elektormobilis, viskas tesloj prasideda nuo kompiuterio ir jis aplipdytas davikliais ir varikliais. Kitiem gamintojam kompiuteriai - tai tik papildoma įranga turimam kėbului. Prasidėjo nuo paprastų valdiklių, po truputį evoliucionuoja. Ir labai aiškiai matosi, kad tesla gauna gamybos procese, kyla surinkimo problemos ir pan, bet kai reikia kažkokio programinio sprendimo ar automatikos, tai viskas įgyvendinama per OTA update. Tuo tarpu kitiem gamintojam reikia keisti techninę įrangą. Tiesiog tai visia kito tipo automobilis, pradėtas kurti nuo kito galo.
sub 2020-02-24 11:18
Vokietijos ir Japonijos auto gamintojai aiškiai pasakė: "tiekėjams, kurie priklauso nuo šių komponentų, ir jų darbuotojams tai yra gyvybės ir mirties klausimas.“ Pripažino kad neskuba dėl to, kad per juos n kompanijų negaus pelnų, kurios neskuba niekur kitur persiorientuoti. Keista, kad tokie dideli gamintojai, kaip Vokietijos ir Japonijos auto koncernai prisitaiko prie kažkokių komponentų gamintojų, o ne komponentų gamintojai prie jų.
Benediktas 2020-02-24 19:35
Turint dar omenyje, kad žmonija kompiuterizuojasi. Dabar 1-2 metų vaikai jau moka filmukus pasileist per telefoną iš youtube.. Čia tas pats, kas įvyko su telefonais - skambino ir seniej 3310 ir žinutes rašė, bet... Su mašinomis įvyks, kad balsu pasakysi, kur nori nuvažiuot, sąlone nebus vairo, galėsi tūsintis, miegot, kygą skaityt - ir tai bus kažkas naujo, ko visi norės. Kaip telefonuose kameros ir internetas, 3D žaidimai. Dar vėliau, gal su dronais mieste skraidysim ir taip išspręsim kamščius.
Berserkas 2020-02-24 23:29
Būtent ką ir turiu omenyje, kad visi turės prie to pereiti arba kitaip ištiks Nokia likimas, nes niekas nenorės su dinozaurų automobiliais važinėtis. Galbūt bus kažkiek, bet tai bus labai maža rinka, kaip dabar mygtukinių telefonų. Taip pat kaip ir pačių valdomi automobiliai. Aišku nesakau, linksma pavairuoti galingesnius automobilius, bet tikrai nėra linksma paprastus ekonomiškus. Ir jie sudaro didžiąją dalį parduodamų automobilių. Realiai važiuojant didesnius atstumus gali geriau atsipalaiduoti, taip pat jeigu bus daugiau tokių automobilių, jie tarpusavyje bendraus todėl spėju galėsi tarkim telefone pasižiūrėti kur nori važiuoti kaip per Google maps ir tau pasakys kiek laiko užtruks tik bus daug tikslesnis laikas. Nereikės kaip sakant aiškintis, kad va pavėlavai dėl kažko ir panašiai, nes iš anksto maždaug sužinosi. Plius dar tuo pačiu važiuojant galėsi ten į kokį technologijos.lt įeiti ir paskaityti, sutaupysi laiką, arba ką nors ką ryte darai. Ir greičiausiai dauguma tiesiog mokės mėnesį mokestį už automobilį. Aišku čia dar tolima ateitis, pora dešimtmečių reikės kada to mastas bus pakankamai didelis, bet jeigu viskas bus kaip dabar daro VDV gamintojai tai galėsim tai nustumti dar toliau, nes realiai per tiek laiko ne tiek daug ir pasikeitė automobiliai. O va elektromobiliai stumia link inovacijų. Ir tikrai gerai, kad yra toks auto gamintojas kaip Tesla, nes pastūmėjo visus link elektromobilių, aišku dar yra nemažai gamintojų kurie dar tik bandys įšokti į traukinį. Bet pokyčius matome. Dabar tik reikia tikėtis, kad su savivaldžiais automobiliais taip bus. Greičiausiai taip pat Tesla bus kuri pastūmės į tai, nes tikrai matosi, kad daugumos auto gamintojų mentelitetas toks, kad nieko nekeisim nebent kas nors kažką bandys. Todėl dauguma nieko ir nedaro. Aišku su telefonais dažnai buna taip, kad sukuria tai ko nereikia, bet prireiks kai parodys, tačiau realiai jie konkuruoja su inovacijomis tarpusavyje, o kas ne, tie iškrenta iš žaidimo. Nu nebent gal koks iPhone, bet ir tai jiems tenka palaikyti tempą, kad neatsilikti per daug (išskyrus pora dalykų yra kur yra išskirtiniai, bet tikrai per mažai). O va su autogamintojais pagrindyje būdavo taip, kad konkuruodavo dizainu, nes patikimumo jau nebėr, įranga praktiškai ta patį, prabanga tokia pati (jeigu lyginam tokia pačia kaina ir aišku nelyginant sportinių automobilių su luxury klasės automobiliais) niekas ten į pigesnį automobilį nedės prabangesnių medžiagų, nes tada teks aršiau konkuruoti kai kiti į tai įšoks, plius reikės kažkaip brangesnius automobilius padaryti dar prabangesniais arba kitaip praras prasme, todėl geriausia tiesiog palikti kaip yra, nes vis tiek pardavimai gan stabilus, nes poreikis pasaulyje automobilių tikrai nekris. Ir taip visi iki šiol vilkosi. Nei garbinu Tesla nei ką, bet kad pokyčius daro tai ir taip aišku visiems turėtų būti.
AAA000 2020-03-08 21:57
eik tu svaigale su savo Teslos inovacijom, nejuokink pasaulio. jie net nesugebejo is savo "inovaciskai" sukurtu elektromobiliu ismest svininio 12v akumo cia yra visiskas FAIL. turi vos ne megavatini akuma ir nesugebejo pastatyt elementaraus keitiklio ar adaptuot kazkokiu vaikisko sudetingumo elementu. kiti kuria ant vdv platformos - bet ir tai perdaro... o cia nuo nulio dare... 12V prikurke matyt integravo ar elektros variklio starterini prasukima taip sakant stume elektromobilizma tinkama kryptim... o galejo but pirmieji - kur pvz ides i elektromobili 230V rozete ar net trifazi isvada. kiek domejausi -europietiski elektromobiliai su situ standartu bent jau suderinami TIESIOGIAI. kibirines versijos su 230V, suv su 400V. Tesla suderinamumas - bbz - su ufonautais gal nebent... pirma akumu versija buvo su furu 24V sistema suderinta - toliau bbz ka jie ten sau galvoja, bet vaizdas toks kad Leaf idejas kopina...
immortallt 2020-03-08 23:49
Patinka AAA, kiek jis sugebės menką detalę paimti ir jos pagrindu suvaryti viską į miltus. Bet žiūri kaip į iš beprotnamio pabėgusį ir neturi ką tokiam pasakyti... Turbūt jis užsiėmęs kelionės laiku mašinos gamyba, kad viską geriau žino, bet ryškiai gyvenime visiškai nieko nepasiekęs, todėl kupinas neapykantos visiems, kurie kažką pasiekia ir išsišoka. Turiu tokius kaimynus, pasistatėme už jį gražesnį namą, dešimtmečiu kažkur jaunesni esame, tai jau du kartus iškvietė darbo inspekciją, aplinkosaugą 2x, darant kasimo darbus kvietė tarnybas tikrinti ar leidimus turime DUKART! Nu ir pavydi žmogelis, kad pats nesugeba, taip ir AAA taip pat atrodo, pavydi Musk'ui, kad padarė daugiau per vienerius gyvenimo metus, nei AAA su visu savo gyvenimu.