Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
zet 2020-02-27 23:20
1. Kas yra specialistas?
2. Ir kaip jie nustato? Turi patvirtintas programas, kuriose viskas patvirtinta kazkada kazkaip? O norint specialistui kazka pakeisti, - jam reikia gauti is virsaus kruva palaiminimu?
Mano galva nieko jie nenustato kaip specialistai. Yra pas mus vadinama kelio greicio ribojimo kultura kuri labai gerai isipaiso i platesne kultura: bausti, riboti, bausti, neleisti, atimti.
Noreciau sulaukti laiku, kada visgi prades teikti tikras statistikas, kiek kokiu avariju ir del ko ivyksta, kiek pas mus istiesu zmoniu vartoja alkoholi ir taip toliau. Nes pas mus skelbiamos statistikos: kiek reikia, tiek paskaiciuoja.
AAA000 2020-02-28 00:46
matyt nesi buves skandinavijoj. ten keliai kitokie. labai daug kur siauri ir su bortais. isivaizduok vaziuoji tarp dvieju tvoru. ir tik po pusmetri is krastu laisvos vietos. plius ziemos ten kalnuose pavojingesnes. keliu statumai yra. pas mus lygumos ir magistrales. vien del vietoves pas mus daug kur galima butu leist 130 ramiai. o ten baisu net tuos 80 lekt mum isvis reiketu orientuotis dar i didesnius greicius nei Vokietija. pas mus dar ir reciau gyvenama. manau nemazas atkarpas galima butu irengt neribo greicio. bent viena ekspermentine tai tikrai galetu. kur nors Lietuvos vidury. ir duomenis rinkt. sakykim kokius nors gabalus - Vilnius-iki Ukmerges ar Kaunas- iki Silale/Rietavas
as manau jei kelias yra perskirtas - kaip autostrada, yra 2 juostos ta pacia kryptim ir kelkrastis ir medziai ispjauti, grioviai nuozulnus - 130-160 pakankamai saugu. jei kelias platus ir telpa trys asfaltuotos juostos (vidurine lenkimui), plius kelkrasciai ir medziai atokiau - 110 riba vasara pakankamai saugu, ir ziema iki 100 - jei valomas.
kiti visi iki 90 - dvijuosciai ir prastesni.
dar as siulyciau zenklu dydzius standartizuot pagal leidziama greiti. jei greitis ribojamas sakykim iki 50 - visi standartizuoti zenklai per pus mazesni - isskyrus su uzrasais. o jei sakykim autostrada su leidziamu 110 ir daugiau - ten diametra net padidint kokiu 1,5 karto. didesniam greityje sunkiau pastebet, ypac nakti ir jei srautas vercia judet greit vaziuot - o tu pirma karta.
manau standartizuotu zenklu dydis turetu labai priklausyt nuo leidziamo greicio. galetum orientuotis - koks leidziamas greitis vien pagal dydi. dabar belenkaip pristatineja...
Berserkas 2020-02-28 01:04
Jeigu automagistralėse kai kur būtų galima lėkti kiek nori, galbūt išsilakstytu ir nebenorėtų taip mieste lakstyti. Kodėl nepadarius tokio eksperimento.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-02-28 08:37
Ir čia būna ta pirma mintis kai prabundi? Ar tiesiog pritempinėji "argumentus"?
Sąmoningumą, pastabumą ugdytumeisi geriau, o ne baimę
X-log 2020-02-28 12:54
O kam tai, kai galima pristatyti 90, 110 zenklu ir sektoriniu matuokliu? Ir dangos nereik remontuot, ir biudzeta surenki, ir pasapalioji kaip didinamas "saugumas". (kalba apie A2 "automagistrale").
Idomiausia, kai rekonstruoja kelia, is 2 juostu be skiriamosios padaro vos ne automagistrales lygio ir ikala 60-80 ribojima, nors pries tai buvo "default" 90. Na ir aisku paskui verkia, kaip toj vietoj visi virsija....
Siaip dabar visas baudimo principas uz greicio virsyjima nesamoningas, nesvarbu ar tu 20km/h virsysi 30 zonoj ar 130, mokesi tiekpat, nors rizikos aplinkiniams zymiai skiriasi. Imo, turetu buti baudos procentaliai virsyto leidziamo greicio - pvz bauda virsijus 10%, 20% ir t.t. Tai gal kazkiek sutramdytu tuos, kur "kaip ufonaitai kiemuose po 40km/h-50km/h laksto"
FtBall 2020-02-28 14:25
Iš serijos "draugo draugo draugas sakė", jog policininkai gauna instrukcijas - šiandien reikia 5 girtus sugaut, 10 greitį viršyjusių ir pan.
immortallt 2020-02-28 23:35
Įvažiavo man į subinę, nes priešais nosį persirikiavo į antrą juostą ir sumastė staigiai apsisukti. Tai dabar avarija įvyko dėl:
A) paskui mane važiavo nesilaikydamas saugaus atstumo
B) paskui mane važiavo per greitai
C) priešais mane manevravo pavojingai ir sukėlė avarinę situaciją, kuri baigėsi avarija?
Xdmin 2020-02-29 20:19
Matau vis dar daug kas neivertina, kad avarijos metu dalyvauja daugiau nei viena puse, todel net jei ir tavo automobilis ir yra super saugus, kito dalyvio masina gali buti visai nesaugi.
Taip pat, pabandykit sustabdyti automobili iki sustojimo kai vaziuojat 60km/h ir 40km/h greiciu. Atsiradus netiketai kliuciai, rezultatas milziniskas, o vat tiesiog vaziuojant skirtumas ne toks ir didelis, nes vistiek tenka prie sviesoforo sustoti.
AAA000 2020-02-29 21:28
D) ivaziavo , nes nepastebejo tavo super kibiro, kuri tu vadini automobiliu cia kalciasias butent tu - nes savo automobiliu standarta per daug susiminiatiurines ir vazineji ne kaip normalus vairuotojas - o kaip kibirinio standarto fanas. ta prasme uzsiliuliaves pats save savo teisumu esi - del to ir ivaziavo. tie kur moka vairuot - jiems neivazineja.
siandien beja maciau irgi tokio tipo ivazinetojus vienas kitam. irgi auto tipiniai runkeliski kibirai lizinginiai. kai grizinejau po geros valandos - policija pietaut isvare. trys auto palikti ir kazkur visi dinge... o uzkista visa juosta. ir visi patenkinti kamsciu runkeliai... vat visa draudimo sistema reiketu keist ir sita kibirini-vartotojiska mastyma... kai metinis draudimas brangiau uz naudota auto - cia jau yra korupcija ir visuomenei pertekline nasta. cia jau sistemos parazitavimas gaunasi.
Berserkas 2020-02-29 21:35
Kartais parašai visai protinga komentarą, dažnai atrodo, kad tiesiog trolini, bet šitas tavo kvailiausias komentaras, nes tikrai atrodo, kad rimtai taip manai. Tipo normaliem niekas neįvažiuoja. Tas pas kas normalius niekas neapvogia, neužpuola. Normaliem nieko blogo nenutinka. Čia ant tiek kvailas komentaras, kad man rodos daugiau nebeskaitysiu nei vieno tavo komentaro.
AAA000 2020-02-29 21:39
tu nesupranti kur as lenkiu. normaliem ivaziuoja tiesiog kitaip. yra skirtumas. paprastai tiesiog uzmusa normalius - kai ivaziuoja
delto normali nuomone ir nesiformuoja "nesidaugina" visuomeneje... va sita kai suvoksi - tada galesi vertint mano komentaru protinguma situ klausimu
immortallt 2020-03-01 01:22
Tau atrodo, kad normaliai kažką parašo? Ten matyt sarkazmas anot jo būna.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neįtikėtina: Suomija baus per lėtai važiuojančius ir kam to prireikė?