Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Dario 2020-03-03 11:17
Teisingai perskaičiau, įsibėgės per 4.5 sec?? Su 3 ev motorais?
paul.kis 2020-03-03 12:28
Atėjau čia tik tai paskaityti AAA000 ir immortallt komentarų.
AAA000 2020-03-03 14:22
o ka cia labai komentuot? cia aprasineja tipines palaipsnines inovacijas, kurios imanomos tik su elektrine pavara. cia teigiamas straipsnis - vadinas visgi nusprende vystyt ir elektromobillius. kaip sektoriu. bent vienas gamintojas.
ten kur apraso galios paskirstyma - cia tiesiog elektroninio diferencialo principas. daug pigiau, kai elektroninis. vadinas ipirks dar daugiau. bet manau jei stips kuris nors valdiklis - problemu gali but kur niekada nebuvo su mechaniniu difertencialu. automobili gali pvz apsukt. bet visumoj dziugu - naujos patirtys bus vairuojant. naujoviski issikalinejimai kelyje taip pat auto programeriu paslaugu kainos dides ir sita profesija bus labiau prestizine. taip kad galvokit - jei technine kryptis priimtina ir norit uzdirbt is buhalteriu ir bezdzioniu maustymo
siaip cia nera "labai" naujove - mersas toki prototipa jau gal 12-15 metu atgal demonstravo. sitie dalykai senai yra zinomi.
vat LED sviesos srauto kryptingumo programinis valdymas - cia sviezia naujove.
ir cia pigus dalykai. bus ateity kaip tipine standartine iranga. sulauksim visi
Evil Goku 2020-03-03 17:23
O kaip turėtu koreliuoti elektros motorų skaičius ir įsibėgėjimas?
Berserkas 2020-03-03 20:55
Nu didesnė galia, sukimo momentas todėl teoriškai turėtų greičiau įsibėgėti. Bet Teslos elektriniai varikliai geresni, aišku dar priklauso ir nuo baterijų įtampos, bet tai varikliai nėra neriboti, nereiškia, kad gali kiek nori įtampos sukelti ir kiek nori galios išgauti.
AAA000 2020-03-03 21:42
gal nekomentuok ko nesupranti
varikliu skaicius nieko isibegejime nelemia.
Evil Goku 2020-03-03 22:50
Tai jei suminis variklių galingumas mažesnis, tai nesvarbu ar jis vienas ar penki. Dviejų variklių ant vienos ašies privalumas toks, kad nereikia mechaninio diferencialo. Tačiau vienas didelis (bendru atveju) variklis bus efektyvesnis už du mažus dvigubai silpnesnius.
immortallt 2020-03-03 22:51
AAA jau parašė, kad Tesla baterijos šūdas?
Berserkas 2020-03-04 00:34
Berserkas 2020-03-04 00:38
Berserkas 2020-03-04 00:48
Blemba, kitą kartą reikės straipsnį paskaityti
Berserkas 2020-03-04 00:57
Nu gerai, kvailas tas Audi sprendimas. Čia tipo norėjo atkartoti quattro tai vien dėl to įdėjo skirtingo dydžio variklius ir į priekį ir į galą. Ir paprastai priekinis neveikia tai tenka papildomai tampytis priekinį variklį... Tikiuosi, kad nepradės atsiradinėt marketingas ties variklių skaičiumi. Galėjo tiesiog į galą įdėti rimtesnį ir viskas. Po to dar tas marketinginis triukas, visur rašys aukščiausia galia nors tik 8s gali pasiekti tiek.
Nestebina dabar, kad tik per 4.5s iki 100km/h pasiekia ir čia taip tik 8s.
Norėjo mandriau, bet gavosi š*diniau. Niekas su 4-urėmis į trasas nevažiuoja. Niekas nerūpi tas "geresnis valdymas posūkiuose". Tie kas aiškina, kad svarbu tai man įdomu kur jie tą malonumą patiria. Gal persirikiuodami automagistralėje ar ant 30 įvažiuojant į kiemą?
Wow, pločiau atrodo arkos. Net nesuprantu kaip dėl tokių š galima girtis. Tikriausiai iš š nori vašką išspausti. Kuo daugiau frazių, tuo daugiau dalykėlių nei konkurentuose išeina, kadangi pagal nuvažiuojama realų atsuma negali konkuruoti, baterijos mažesnės. Čia kaip telefonuose. Ten biudžetiniuose telefonuose naudoja pigesnes kameras, bet svarbu, kad AI yra. Gi viską patobulins jis Paplonins veidą. Ten visokios mandrios funkcijos nors net paprastai negali normaliai nufotkini (nu gali, bet kokybė stipriai atsilieka). Tai ir čia, kai negali konkuruoti tai tenka prisigalvoti kažko kas visai nereikalinga. Svarbu, kad būtų daugiau funkcijų kuriuos nereikalingos, bet skambios. Svarbu, kad įtikintu, kad tau to reikia.
HardAxe 2020-03-04 09:41
na cia "S" modifikacija. Tiem, kam reikia didelio, netalpaus ir nuobodaus seimyninio muscle car.
Kazkada ir "RS" isleis, ten gal bus sportiskesne.
Variklis i priekine asi reikalingas turbut regeneracijai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Audi“ skelbia dar neregėtą naujieną: pirmieji pasaulyje serijiniai elektromobiliai su trimis elektros varikliais, 370 kW galia ir 973 Nm sukimo momentu (Video)