Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Berserkas 2020-02-28 17:50
Baisus, bet kaina gera. Galėtų būti daugiau konkurentų šitoje kainų kategorijoj. Jeigu turėtų labai gera dizainą tai galėtų būti perkamiausias "elektromobilis" Europoje.
mobilunkas 2020-02-28 21:39
kaina puiki, kur pirkt?
AAA000 2020-02-28 22:14
cia gi ne auto, o motovezimelis. nu kur triraciai buna. tai cia keturatis ir su uzdara kabina. su juo saligatviu gali vaziuot.
T 2020-02-28 22:51
Kinijoje gaminama daug visokių elektromobilių versijų kurių greitis neviršija 45 km/h, bet jie kažkodėl nepaplinta po Europą. Man būtu labai nejauku važiuoti miestu ant 40 km/h, šokinėti per duobes ir stabdyti eismą.
Berserkas 2020-02-28 22:58
O su motociklu jaukiau būtų?
Berserkas 2020-02-28 23:02
Nepaplinta, nes tai made in China. Ta prasme žmonės perka kinietiška produkcija, bet daug kas tikrai nemokės labai daug už tai. Be to ir šiaip gi apie kinietiškų auto/transporto saugumą daug kas negražiai pašnekėtu. Tad čia dar vienas didelis dalykas. Juk ką rinktumeisi, Ar Volvo surinkta ten pigiausioj Europos šalyj ar Kinijoje? Aišku aš čia random paėmiau, bet tiesiog tame esmė yra.
Berserkas 2020-02-28 23:07
Aišku yra baisesnių auto, nėra, kad ant tiek baisus, bet vis tiek nelabai. Apart šviesų tai sunku būtų atskirti kur priekis ir kur galas. Bent jau išlinkius galėjo labiau skirtingus pateikti. Šiaip kadangi daugiausiai jaunimui orientuotas tai galėjo papildomai daugiau futuristinį dizainą padaryti.
T 2020-02-28 23:46
Berserkai
Tai jį ir motociklai aplenks. Štai Kinijos lėtų elektromobilių Europietiška versija: "Tazzari". Kaina kaip reikiant, o saugumas artimas nuliui, tai yra 4 į priekį ir 8 į šoną. Saugos diržai atitruksta.
https://www.youtube.com/watch?v=nNbVP6k83Kw
Berserkas 2020-02-29 01:37
Įdomu kas būtų jeigu važiuotu su motociklu prieš siena.
Na, aš ir sakiau, kad daug kas nesirinktusi kinietiškų transporto priemonių.
Be to nesuprantu kokia nesąmonė pasakei, kad 4 iš 8. Parašyta jog priekiu smūgis 4 balai, o šoninis 8. Kaip suprantu tai dešimtbalė sistema ir tai nėra prilyginamas automobiliams dėl mažos galios ir svorio.
House_of_gold 2020-02-29 08:58
Nu sekmės važiuojant per duobes, šis automobilis nebent kokiuose Nyderlanduose gal ir tiks, bet kitur — galvą nusilaužt gali važiuojant per duobes.
vytautas50 2020-02-29 13:21
Xdmin 2020-02-29 20:10
Techniskai, automobiliai mieste negali uz tave judeti greiciau nei 5km/h, tai ne toks ir didelis stabdymas. Viesasis transportas dazniausiai juda leciau.
AAA000 2020-02-29 21:00
ko tau cia uztenka? greicio? ar mobilumo? cia visiskas slamstas.
cia is esmes invalidu vezimelis. labai letas. cia kur gyvenu - "kiaulom" tokius judejimo aparatus vadina. keli turi. daugmaz kur sunkiai vaiksto. o vienas praknises teises uz girtumus, o sitiem nereikia teisiu. vaziuoja tiesiog kelkrasciu. su liemenem ten visokiom ir pan. jam apie 7km reikia vazinet - tai peskom ar dviraciu - sunkoka biski. autobusai normaliai nekursuoja. taip kaip jam pvz maisto ir alaus nusipirkt? nu ir vazineja su tokia moto "kaliaska". dar ir boba kartais vezasi turgun ar pameteja i miskus grybaut-uogaut kaina netoli 900€ plojo. is esmes - automobiliu eismo trukdis, o ne masina.
kai tie kur turi vairavimo teises - normalius automobilius perka uz 300-600€
provincijoj tokiu slamstu tikrai yra. prisiveza ir is europos o paskui supuna kur patvory. va miestuose - reciau matau. ji labai maiso eismui - o daba siaurina gi gatves pagal euro standartus - tai neimanioma normaliai naudot butu. greitis kaip traktoriaus kokio - tik kad trigubai siauresne kelio dali uzima. pagrinde ju galima daugiau sutikt miesteliuose - kur siektiek investuoja i normalesnius dviraciu takus ar keliai dar su normaliais "sovietiniais" kelkrasciais. cia kaip paturbinta zoliapjove-traktoriukas
--------
pagal mane geriau jau butu kokie nors normalus autonominiai elektromobiliai su autopilotu - bet irgi tokio riboto greicio ir kad nereiketu teisiu. negu sitos nesamones, kur atseit kaip auto - bet su dviracio teisem . as pvz isivaizduociau taip - vaziuoja normalus kibirinis auto, dega kokie nors geltoni signalai ir koks nors uzrasas - kad autopilotas valdo ta masina. kad aiskiai atskirt. ir zinai kad greitis nebus didesnis nei 50km/h tokiu automobiliu. ir va tokie geriau gatvese su srautu maltusi. o ne kazkoks tarpinis variantas - nei pescias - nei auto. ir nereikia tokiems jokiu teisiu - kol vaziuoja letu rezimu. va tada gal ir isplistu kaip visavertis miesto transportas - normalus. dar is reikalavimu tokiems galimetu pvz kad butu aplink visa auto - kazkoks spec storas buferis - kad minkstai susidurtinetu su kliutimis. jei pvz zmogu numustu - kad nebutu mirties- tik sakykim luziai max. sakykim buferis aplink su isorinem oro pagalvem visu perimetru va kazka tokio reikia kurt ir iteisintt kaip miesto transporta. PILNATEISI. atskirt reiketu teisines atsakomybes istatyminiam lygyje pirmiausia. sukurt legalia egzistavimo nisa. dabar per daug apribota. butu labai aiski kibiriniu auto klase.
Xdmin 2020-03-01 13:15
Cia jame greicio daugiau nei reikia
Pagalvok siek tiek placiau, jei tokie kibirai vazinetu gatvese, tai praktiskai nebutu greiciu skirtumu. Visi vaziuotu vienu greiciu - 45km/h. Nebutu tokiu nesamoningu avariju, kaip pamates radara kazkas kerta pper stabdzius o kitas nespeja sustoti, arba per radaro zona vaziuoja ant 40, nes per delfi rase kad bus 0 km tolerancija
Kaip paprasta butu sureguliuoti sviesoforus, kai daug tiksliau zinai vidutini greiti, galbut net eitu pasiekti utopine svajone kai iki darbo nuvaziuoji nesustojes. Dabar tai padaryti yra labai sunku, nes vienas vaziuoja ant 50, kitas spaudzia is vietos kiek eina, tada nulekia prie raudono sviesoforo ir kai uzsidega zalias nesugeba nesudaryti kliuties atvaziuojantiems leistinu greiciu.
Maksimalus leistingas greitis kelyje ar tavo automoblio neturi itakos tavo keliones trukmei mieste tiek, kiek turi tvarkingai sureguliuoti sviesoforai.
AAA000 2020-03-01 16:11
tu manau realybeje nebesigaudai...
tas 45km/h cia yra jo maksimalios galimybes prie idealiu vaziavimo salygu.
dviraciu irgi galima visur vaziuot 30km/h. daznai matai?
jei palaikyt 45km/h su tuo kledaru - tai vien istisines avarijos butu... jis neturi nei normalios pakabos nei normaliu variklio galimybiu. jei kelias duobetas, kaip daznai buna miestuose - ten net 30km/h vaziuot nebesaugu su tokiu
Creatium 2020-03-01 16:19
Tokie dalykai galėtų būti nuomojami Citybee miestų centrinėse dalyse. Pavyzdžiui, Vilniuje, kur nuvažiuot nuo kokio Konstitucijos pr. iki Senamiesčio nebūtų jokių bėdų nei greičio limite, nei atstume. Geru oru paspirtukai, bet jeigu oras nėra geras, tai tokios transporto priemonės kaip tik.
Kyborg 2020-03-01 19:01
Kokiuose Anykščiuose taip, tačiau Vilniuje pagrindinėse transporto "arterijose" greitis 60 km/h, 80km/h, 90km/h. Ir elektromobilis judantis aplinkeliu keltų begalę avarinių situacijų, ypač žinant daugumos pomėgį važiuot ne dešiniausia juosta.
X-log 2020-03-01 20:36
Ziurint apzvalgas, tai berods ta "bagazine" yra priekyje pries keleivi - vietos mazdaug vienai kuprinei.
Ant stogo uzdejus kokia deze daiktam gal ir butu imanoma naudoti, aisku labai idomu butu pamatyti kokiu greiciu su dviem keleiviais sita siuksliadieze ant ratu ivaziuoja i statesni kalna.
Na ir aisku komforto nerasta - salono sildytuvo beveik garantuotai nera, langai praktsikai neatsidaro, vairas nesireguliuoja, vairuotojo sedyne tik pirmyn atgal vazineja, keleivio - fixed, bet bent jau duru uzrakta idejo...
Pigiau negu viesasis? Su salyga, kad uz parkavima nereik moketi, jeigu reikia, tada jau geriau su el. dviraciu/kegliu pervezeju (paspirtuku) vazineti - praktiskumo daugiau, islaidu maziau.
HardAxe 2020-03-02 10:06
Kiniškas kiniškam nelygus. Aš kinišku automobiliu važinėju, esu labai patenkintas ir jaučiuosi pakankamai saugiai (volvo).
45kmh nereikia lyginti su motociklu, čia motoroleris. Tas kur filmuke, net saugos pagalvės neturi. Kai sėdi ant motociklo, bent jau visada dediesi šalmą ir kažkokio lygio kostiumą. Tam tikrais atvejais turėtų būti saugiau nei šita dėžė. Bet motocikle esi visiškai atviras smūgiui, tai įvažiavimas į sieną - nediskutuotinas
sigun 2020-03-02 12:05
45 km/h - ribotuvu ribojamas greitis, o ne variklio, keitiklio ar akumuliatoriaus galimybėmis. Kiek miesto greičiu važiuojant reikia variklio galios paliksiu pačiam pasiieškoti. O tokiam mažam elektriniam netgi dar mažiau, nei rasi.
Pagal dydį jis yra kaip Smart ForTwo. Turime tarnybinį Smart'ą, kuris po ~5 metų kasdienio kilometrų sukimo mieste dar tebevažiuoja ir visi kas juo važinėjo kažkaip dar tebėra gyvi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Citroën Ami“ - elektromobilis 21 amžiaus jaunimui už 20 eurų per mėnesį