Pristatyta naujoji elektromobilio „Mercedes-Benz Vito“ versija: jau aišku, kiek kainuos ir ką galės elektrinis furgonas šeimai ir verslui (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-03-12 00:07
va cia tai elektromobilis. noriu tokio. tas savo kibirines Teslas galit susikist... ... tik naujo kaina geriau butu 20-25k€ ir imciau
bahuriux 2020-03-12 09:26
Vito yra ypatingai prastos kokybės auto, ko gero kaip ir visi likę komerciniai tokio tipo auto, nes toje srityje konkurentai spaudžia dėl kainos, tai kokybės neiekas ir nebepasiūlo. Draugas turėjo vito dyzelinę pirko naują. Per garantinį laikotarpį nemokamai jam pakeitė 5 kartus priekinį stiklą nes skildavo dažnai ir be jokios priežasties, perrinko ne vieną kartą stabdzius, pakeitė amortizatorius visus kai kuriuos du kartus, beveik visus šarnyrus po kelis kartus. Visa tai net nenuvažiavus 100kkm 3 metų bėgyje, važiuota buvo beveik vien tik greitkeliais. Mersai gana smarkiai rudyja, tik per 3 metus nespėjo išlysti rūdys. Pasibaigus garantijai atsikratė ta vito. Tai dabar prie šitos puokštės gedimų pridėkit dar elektrinę pavarą. Galiausiai gausis taip, kad tesla yra žymiai geresnės kokybės, na aišku poršas bus dar kokybiškesnis už visus, bet ir kaina didelė.
Paramotoras 2020-03-12 10:33
O tu tesla kada ardei. As ardziau. Vekti norisi del medziagu ir sprendimu kokybes. Viskas kad tik pigiau ir graziai ipakuokim. Kaip manai kodel tesla tyri ekrana. Todel kad tada vairuotojas zaidzia kaip su zaisliuku o visa kita galim ismesti. Nesvarbu kad ekranai ir ne tik genda. Ir genda padoriai pasak staristikos. Na tokiu ztveju pas tave neveikia niekas. Net sildymo nepasireguliuosi.
Berserkas 2020-03-12 19:02
Jeigu čia su 100kWh baterija kainuos nuo 45 tūkst. eurų tai labai gera kaina kaip furgonui
AAA000 2020-03-13 11:26
tu tiesiog paprastu savo masinu taip neeksplotuoji kaip tokias darbines. darbineje masinoje svarbiausia greito remonto galimybe ir komplektuojanciu daliu pasiekiamumas. pakaba ir stabdzius cia normalu daznai krapstyt, nes lakstai visur ir lengvasias lenki ir per visokius sunkelius. man darbine tvarko pakabas 2-3 kartus metuose... prie paminetu granatos ten byra irgi. plius cia beveik 2 tonos ir kruvas slamsto vezioji. ta prasme cia iprastas reikalas, kai daug vazineji. buferi tvarke jau tris kartus irgi metu begyje sonai nuraizyti. mano lengvoji kaip ledine - nes mazai vaziuoju tiesiog ir saugau... o darbine droziu. del to ir tokie ispudziai. greit rudyja paprastai nes lauke numesta ziema-vasara. priziurek - laikys daugiau. tikrai specialiai prasciau nepadengineja. tiesiog nuo vibraciju ten mini deformacijos ir patenka dregme ir prarudija. savo asmenine masina garaze ar po stogine laikau, i purvus ir druska stengiuos nekist, pakaba minkstesne - nu tai ir atrodo nerudijanti o is tikro taspac sudas. vienintele patikima ilgamete danga atspari vibracijoms yra cinkavimas ir pageidautina elektrocheminis uznesimas, o ne pamirkymas karstai ar uzpurskimas saltai. su stiklu tik ten man neaisku. cia tikrai kazkas netipisko - dazni savaiminiai trukimai. cia pilnai gali but ir konstrukcine problema. kazkur truksta kebulo pastiprinimo ar paminkstinimo. cia jau laikyciau rimtas minusas. ------- siaip transporteriai man labiau patinka - geresnis isplanavias siektiek. dar renuskes baika. o va pvz fordai - darzines kazkokios...