Iki šiol to dar nėra padaręs nei vienas automobilių gamintojas – Elonas Muskas sveikina su istoriniu pasiekimu ir tai tik įrodo, kad „Tesla“ visus lenkia septynmyliais žingsniais

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2020-03-11 18:54
siaip jei lygint sakykim su VW koncernu, tai jie panasiai tiek automobiliu gamina per diena. ir kad pasiekt "Teslos" gamybos lygi, faktiskai dvi savo gamyklas teturetu perdaryt. o kiek zinau perdarineja siektiek daugiau ir dar lygtai pas kitaicus nauja gamykla stato. taip kad vejasi Musko pabegusia gamybos lenktynese kooperatine surinkimo kontorele visas persiutes gamybines industrijos lokomotyvas o kadangi amerikieciai VW neblogai nusykino su tuo "dyzelgeitu" - tai cia manau sutraiskys be jokiu pasigailejimu. principo cia reikalas vokieciams
Benediktas 2020-03-11 19:16
Bus konkurencija, bus priežastis kainoms kristi.
devyniaragis 2020-03-12 00:23
Kita pusė irgi nestovi vietoj: ką tik paleistas ir plečiamas Šanchajaus fabrikas, tuoj prasidės statybos Berlyne ir jau paskelbta, kad dar vienam ieškoma vietos vidurio JAV. Kiekvienas fabrikas turėtų pridėti apie ~0.5 mln per metus su galimybe plėstis. Tai 2022-23 galima tikėtis link 2 mln. teslų per metus, kas atsižvelgiant į kainų segmentą – įspūdinga. Bus kažkas panašaus į dabartine BMW, kai dabar pagal gamybą tik pralenkė Porsche. Norint plėstis toliau, matyt, reikės pristatyti pigesnius modelius, nebent bus pasiektas proveržis autopilote ir tada mašinos kaina taps ne tokia svarbi. Šiaip, pagrindinis bottleneck'as elektromobilių pramonėj yra baterijų gamyba (įskaitant joms reikalingų elementų tiekimo grandinę), tai kažko stebuklingo VW greit neišlauš - arba gamins mažai automobilių arba su mažai baterijų, t.y. turinčių mažai galios, lėtai besikraunančių ir su trumpu nuvažiuojamu atstumu. Tesla jau ne vienus metus yra suvokusi šią problemą, dėl ko dar 2013-14 kalbėjo apie Gigafactory poreikį, kai pvz. GM tik šiemet paskelbė apie kažko panašaus statybą. Per ateinančius porą mėnesių Tesla žadėjo paskelbti daugiau informacijos apie savo planus, kaip spręs baterijų problemą, ir žmogus tikiesi tikrai daugiau ambicijos nei iš VW ar GM. Nepanašu, kad VW galėtų pasivyti Tesla, kuri tiek dėmesio skiria inovacijoms tiek auto tiek gamybos srityse, o ir finansinė padėtis VW prastesnė - Tesla jau juos pralenke rinkos verte ir galės tuo naudotis pritraukdama arba skolindamasi reikalingą kapitalą, kai VW investicijos į elektromobilius kurs konkurentus jų produktams su VDV, kurių gamybos linijos nėra atsipirkusios, tad jie net norėdami negali per greitai persiorientuoti. Bet šiaip VW šaunuoliai, atrodo dar laiku sureagavo, kad ir paskatinti vyriausybės, ir gali būt rimtas žaidėjas automobilių rinkoje po 10m, kai ne vienas dabartinis stambus gamintojas bus po velėna, o stiprus VW šiaip visai neblogai ES ir, tuo pačiu, LT ekonomikai.
iPienius 2020-03-12 09:07
bet ar apsimoka Tesla gaminti pigesni modeli uz M3? naujoms gamykloms reikia milzinisku investiciju, o nuo pigaus automobilio uzdirbama zymiai maziau. gal geriau gaminti maziau, bet su didesniu pelnu. kas is to, kad VW pagamina milijonus automobiliu, bet visi jie yra "pigus". todel ir turi gaminti tiek daug.
devyniaragis 2020-03-12 09:37
Kiekviena tesla - išmanus prietaisas programinės įrangos pardavimams, kurios papildoma kopija, kaip ir nelabai daug kaštų turi. Pagrindas kol kas autopilotas, bet plečiantis parkui tai gali tapt patrauklia platforma softo kūrėjams.
sub 2020-03-12 10:41
Ipienius, tai kad dabar naujasis Model Y kainuoja maždaug kaip 2020 metų BMW M2, apie M3 net nekalbam, 2020 metų M3 nuo 90 k. € prasideda. Manau Tesla gali kainas leisti žemiau 60 k. €, gal net žemiau 40 k. €, o jau tada konkuruotų su VW.
bahuriux 2020-03-12 11:45
Kada paskutinį kartą tikrinot model 3 kainas man rodo kad estijoj iš salono nauja model 3 bazinė versija 39500eur https://www.tesla.com/en_EE/model3/desi ... no#battery
Berserkas 2020-03-12 15:28
Kaip suprantu jis kalbėjo ne apie BMW M3, o apie Tesla M3 (Model 3). Be to nesuprantu iš kur trauki tokias kainas kaip 60 tūkst eurų.