Šveicarai sukūrė tokį elektromobilį, kokio turbūt dar nesiūlo niekas kitas: kainuos nuo 12 tūkst. eurų ir skelbia, kad bus tiesiog idealus didmiesčiams (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gediminas Jurgaitis 2020-03-26 15:33
jezau kokia slikstyne...
HardAxe 2020-03-26 16:27
Na... Elektromobilius galima skirstyti į dvi epochas. Prieš tešlą ir po tešlos. Šitokie dizainai buvo naudojami prieštešlinėje epochoje.
who 2020-03-26 17:01
Juk tai retro stiliaus automobiliukas. Vieniems gal baisus, kitiems meno šedevras. Įdomu pamatyti saugumo testus, bent už motociklą tikrai saugiau.
Berserkas 2020-03-26 18:00
Man patinka šis dizainas.
Berserkas 2020-03-26 18:01
Vienintelį dalyką ką turi bendro su prieštešline epocha tai mažas dydis. Nuvažiuojamas atstumas, dizainas, medžiagų kokybė stipriai skiriasi nuo prieš tai buvusiais elektromobiliais.
trabantas 2020-03-26 21:15
Toks atvejas. Gyvenu tarp Klaipėdos ir Palangos. Lygiai 15 į bet kurią pusę. Dažnai norisi išvažiuoti su šuniukais prie jūros. Būtu gerai dvirastis, paskui nėra kur palikti. Būtu gerai el. baikas - nėra kur palikti (turiu omeny nemokamai arba šalia miško). O čia visgi 4 ratai, stogas ir gatava vieta draugams. Kaina kol kas ne visai patinka, bet galima pagalvoti. O varinėti 4 km iki Karklės arba 15 iki Palangos su 2,5 litro griozdu kažkaip ne visai geras jausmas. Tuo labiau jei kokius 2-4 kartus į dieną. Taip, kad turės toks daiktas savo pirkėją.
HardAxe 2020-03-27 10:41
Turėjau omeny ultralight mažo galingumo lėti automobiliai. Manau toks transportas turi šansą tarp motorolerio vairuotojų. Bet kai turi motociklo teises to patie motorolerio nori bent kokių 250cc, kad nereiktų drožti variklio taip pat ramiai važinėjant... Jeigu šnekant rimtai, tai šveicarija jau seniai turi tik elektrai paskirtų regionu. Zermatt miestas naudoja tik elektrinį transportą nuo 1970tųjų. https://www.matterhornchalets.com/2017/ ... s-zermatt/ Ir jų naudojamos mašinos kažkuo primena šitą naują kūrinį.
AAA000 2020-03-27 22:25
ten tiesiog specifika. panasiai kaip miestuose uzterstumo problemos del sutankinimo ir aiksteliu neirengimo. taip ir ten panasios problemos kyla, kai yra labai status kalnai ir gilus sleniai. taip pat daug tuneliu ir nera vietos. arba irengt beprasmiska - uolos pvz reikia iskalinet. ir susidaro tokios kaip stovincio oro kisenes. tai sveicarai yra tikrai protinga tauta ir puikiai iesko situaciju balanso. ir taiko regioninius arba situacinius suvarzymus. bet tik KUR to ISTIES REIKIA. o pas mus debilizmas - daro tik variantus - arba viska draust, arba leist... psiaudokonservacini komunizma pas mus kazkoki vis dar stato... net po 30+ nepriklausomybes metu... protingos tautos - kaip sveicarai, vokieciai, austrai, skandinavai - senai to jau atsisake... ---------- sitas auto nisinis. svarbu tik kaina ir atitikties sertifikavimas. pas mus speju tokiem butu kokie nors debiliniai regitros reikalavimai kaip B klases auto... ar kokiem traktoriams priskirtu... ar isvis neregistruotu. nors cia kazkokia tarpine - labiau A klases transporto priemone.
HardAxe 2020-03-27 22:55
Pas mus išvis nykstamai mažas poreikis automobilių, kurie nevažiuoja bent 100. Kaip kas čia rašė pirktų tokį vežioti šunis... Kai ant viršaus užsidės draudimas/TA tai galiausiai nusipirksi pakraunamą hibridą... Manau poreikis nebent kaip antra šeimos mašina nuvažiuot iki darbo, mažam miestelyje, ne kitaip.
robertasdd 2020-03-28 12:01
man keista, kodel tiesiog nepaleidus upo ar fabios keliom versioljom, tarkim 100-200-300km? otai prikuria kazkokiu vaziuojanciu keturraciu, kurie skirti tik norintiems pasirodyti ir issiskirti.
Benediktas 2020-03-29 09:44
Mieste maltis visai gerai. Greit pasikrauna, nelyja ant galvos. Jei neskubi, tai gali ir toliau vaziuot, kai tinklas bus isvystytas.