„Volkswagen“ susiduria su rimtomis problemomis – susidariusi situacija įvardijama, kaip „tikra katastrofa. ID.3 elektromobilis visiškai neparuoštas rinkai“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

robertasdd 2020-03-29 17:07
labai ačiū Dariau už tvarkingai pateiktą kainą.
iPienius 2020-03-29 19:45
dar vienas teslos zudikas, kuris turi kruva problemu
AAA000 2020-03-29 21:56
pas wv pastoviai ten problemos su mikrovaldikliais visokiais budavo daug metu... visai nesistebiu, kad per sudetinga operacine sistema i automobili sukist, nes cia aukstesnis technologinis lygis. ne kokia diagnostika. tai pilnai tiketina, kad sunkiai apzioja... vokieciai aplamai niekada negarsejo programavimo igudziais... man visai patiktu jei padarytu kokia free sistema, susikistume nuosavas ar kokias neoficialias versijas. va tada tai tikrai teslom butu kaput bet jei sistema bus uzdara - tai greiciausiai teslu niekaip neaplenks... ypac autopilotavime atsiliks. ----- pati problema tai speju sisteminis pingas. kai daug valdymo komponentu su pakankamai letais reakcijos atsako laikais - tai susikaupia uzdesimas. ir susidaro situacijos - kazkur virsija parametrus. ir pastringa tada arba visa sistema. arba nepriimtinai ilgai issitempia automobilio reakcija i valdymo nurodymus. tesla beja irgi su tuo susiduria - ten kai uzmuse kelis - cia del sito uzdelsimo irgi autopiloto sistemoje. zmogus greiciau reguoja tokiose situacijose, nes moka perkainot prioritetus ir parink reikiama. o programiskai tas labai sudetinga. nes problema dideja eksponentiskai. ten tegalima tik kelt skaiciavimo pajegumus. va ant sito manau uzsirove pats elektromobilis tai greiciausiai veikia. tik matyt pakankamai keistai ir uzsikniso matyt derint... vdv technikoje ne taip aktualu - nes ji daugiau analoginiu principu veikia. arba veikia arba sugedus. o vat elektrinese pavarose visokios tarpines pereinamosios busenos yra... ten net davikliu baze reikia perdirbt is esmes...
HardAxe 2020-03-30 15:08
tu negali padaryt free sistemos automobilyje, nes tada prasidės super lengvas mašinų hakinimas. VAG ne nuo to galo konstruoja mašiną, kad lengvai paleistų OTA updatus ir panašiai. Jie turi daug dalių, kurios jungiasi į tinklą ir kurią gražiai veikiančią visumą. Kiekvieną komponentą galima išsitestuoti atskirai, o jų tarpusavio sąveika yra sąlyginai ribota. Tešla ar ID3 yra visų pirma kompas, kuris valdo visus galus ir davikliukus. Čia prasideda bardakėlis, kai tam tikrose situacijose kompas elgiasi neprognozuojamai ir niekas net neįsivaizduoja nuo kurio galo pradėti... O dar visą informacinę sistemą reikia realiai integuoti iš dalių, kas gali būti labia labai linksma. Kai jie jau turės veikiančią stabilią platformą, tada viskas pradės judėti ir judės greitai. Bet centralizuota ir moderni programinė įranga nėra kažkoks lengvas atsakymas į visus klausimus Turbūt tas pats buvo ir su šasi/varikliu/saugumu, bet tobulėjimo darbai buvo vykdomi per kokį 100metų viską tobūlinant po truputį. Ką gi, tikiuosi važiuojančią mašiną su spidometru išleis greitai. O visus likusius features (tokius kaip klimato kontrolė) galės įdiegti ir vėliau, visvien testam jie nereikalingi
Marius.brn 2020-03-30 19:09
Prisiminkim model 3 paleidimo problemu epopeja ir pailsekim.
AAA000 2020-03-30 22:39
hackinimas yra is esmes butent del to distancinio atnaujinimo. kuris nereikalingas - tiesiog patogus firmai. bet ne vartotojui. vartotojui tai beprasmiska funkcija. vartotojas gali tiesiog paimt ir updeitus pats atsinaujint. KONTROLIUODAMAS procesa. o dabar atime is vartotojo kontrole ir knisa prota, kad "neissprendziama" problema susikuria - nes nemoka ten kazko ijungt ir nuhackina o realiai vartotojui galimybe saugiau naudot automobili atimta. paliktas tik nesaugus variantas. free sistema cia isvis ne prie ko. tu gali fiziskai isimt distancinio valdymo mazgus -jei nemoki programiskai naudot. bet tau tada nesuteikia kokiu nors susiktu garantiju, draudima, TA ir panasaus sudo nes uz tave jau nusprende kazkas...pvz kokia nors avinu dauguma... del reakcijos. taigi paimkim pvz interneta. ten viskas daugmaz suderinta sistemiskai. bet naudotojas lieka zmogus. ir jei tau saito nekrauna - tu tiesiog palauki kazkiek. savo laika sugaisti. arba i kitus saitus eini. o automobilis vaziuoja ir uzdelsimu negali but. nes uzmus tave elementariai...jei ten programiskai valdoma stabdziu sistema lauks kazkokiu atnaujinimu internetu ar dar fig zino kodel...pasirinkt alternatyvu negali - nes "firmine" sistema. nors vartotojas visada nori , kad bet kuri auto dalis galetu but pilnai pakeiciama. o softas ar varztas - cia is esmes niekuo nesiskiria... tik va varztu gali nusipirkt senukuose... o visokio softinio sudo - ne. ir sitoj vietoj vartotojai neginami kazkodel istatymu... aplamai automobilyje turetu but bent kelios sistemos integruotos. nuluzus vienai - turetu but kita. arba pvz atvaziavus kokioms avarinems tarnyboms - jie turetu galet savo sistema susipiut - avarine kokia nors. . kaip padaryta sakykim su interneto narsyklemis. va tokia politika turi but taikoma skaitmeniniu budu valdomiems automobiliams. kol to nepadarys - net galima butu uzdraust pardavinet arba bauduot uz monopolinius pazeidimus. nes cia pirmo butinumo preke is esmes...vietoj to kazkokius nesomoningus "autoriu" apsaugos istatymus ikisineja. o kur vartotoju apsauga? kur vieso intereso gynyba? cia gi suda mum ant ausu kabina ir tesla cia lyderiai...
kestutisz 2020-03-31 11:16
Ne nuo to galo pradėjo projektą ir tiek - reikėjo tiesiog į tą patį golfą ar kitokį lupo sukišt batareikas/variklį ir tiek, už pigiau* (na, bent atmetus naujos platformos, naujo "kompo" R&D kaštus), na maždaug kaip kokie dujininkai - jie neperdaro visa kita, tik tai kas būtina :) *Turi jie ir e-golfą, bet na jis irgi brangesnis ir automatiškai iškrenta iš rinkos.
AAA000 2020-03-31 18:04
platformos esme ir yra atpigint kastus ilgalaikeje perspektyvoje. tada ikisinejant koki nauja sudetingesni mazga nereikia perdarinet viso auto ir perderint visos gamyklos. galima sekancius modelius projektuot mazgais. isvaizda ypac lengva tada keist, ir isleidinet "naujus modelius" mulkiams. vdv platforma netinka. butent ja "pritaikyt" nesmarkiai perdarant ir yra brangu masineje gamyboje. vienetiniuose modeliuose tas tik apsimoka, kai rankom renka. tu tada gamini daug visokiu kebulo elementu ir atlieki visokius nereikalingus surinkimo darbus, nes pritaikyta vdv architekturai o jei ismesi tiesiog ispjaudamas - issiskes pats auto ten viskas isploninta iki minimumu, vos ne skardeliu ir strypeliu zlegtainis... tesla vien del to ir uzsieme labai daug rinkos, nes atejo kaip platforminis gamintojas. sugebejo surinkt tiek kapitalo, kad padaryt platforma. o visi kiti gamintojai - kur cia pastoviai islenda koks nors straipsnelis - kad "tuoj tuoj" gamins, viska uzvers ir visus nukonkuruos jie neplatforminiai. ir savikaina kiekvieno vieneto labai brangi, nes rankom surenka... padaro is pirminio entuziazmo kelis vienetus ir baigiasi "finansine" fantazija tokie koncernai kaip ww uz ta pacia kaina kokiu 10 kebulu atstampuoja nes platforma suprojektuota, kaip atsivezus skardos rulona, perleidus per staklyna - isgaut autiomobili. o tie smulkus vystytojai - ima visokius skirtingus metalo gaminius, vien uzsipirkimo logistikoje jau bent puse pinigu praranda... ta prasme jie - garaziniai. ima is kas papuola po ranka, ir daro. tesla - platforminis gamintojas. visokius mitsubisisius, ar net hondas su opeliais vien ant kastu jau nustelbia...