Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Gediminas Jurgaitis 2020-04-07 08:59
O kokio velnio is viso jie sugalvojo motuoti varikli gale, ypac kai jis ausinamas oru...
Evil Goku 2020-04-07 09:29
Turbūt paprastesnė konstrukcija, nei priekiniai varomi/priekyje variklis. Ir tokios komponuotės automobilių su oru aušinamu varikliu buvo ne vienas (porsche, VW, tatra, skoda).
HardAxe 2020-04-07 12:09
priekiniai varomi tais laikais buvo kosmosas. Sunkiai sugalvoju tiek tarybinį tiek užsienietišką fwd automobilį tų metų.
Įdėjus variklį gale padidėja pravažumas (prispausti galiniai ratai, zapukas buvo labai lengvas) ir nereikia kardano.
kukulis4 2020-04-08 13:14
Seip is idomumo pagooglinus, radau, kad pirmas fwd automobilis buvo koks tai 1929 metu Cord (Ne ford).
O rusisku, tai zaz/luaz 969, jeigu juos galima masinim pavadint
Bet seip galima ir dar idomesniu egzemplioriu rast. pvz kaikurie saab modeliai turi fwd, o variklis stovi atvirksciai, ty sankaba atsukta i priekines groteles, greiciu deze po varikliu.
kestutisz 2020-04-08 13:56
Tai kad buvo, tarkim "klasikinis" Citroen 2CV kur gaminamas buvo turbūt ilgiau/seniau nei visas savarankiškas sovietų autopromas.
Greičiau gal nemokėjo pasigamint tikslių (bent po 2 vienodai kreivų) "granatų" patys :)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Unikalus ZAZ pikapas: kaip tokį pagamino, jei variklis ir bagažinė gale?