Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nukainotas 2020-04-04 10:54
Niekaip nesuprantu, kodėl visada minimas įsibėgėjimo greitis. Lyg čia būtų svarbus parametras ir ką nors nulemtų renkantis auto.
bahuriux 2020-04-04 16:13
,
*mažas realus aerodinaminis paispriešinimas Cd padauginta iš skerspjūvio ploto (kuo mažesni *skaičiai tuo geriau),
*geras stabilumas ant kelio,
*nuvažiuojams atstumas,
*baterijos gyvavimo laikas ciklais + jos garantija,
*nerudyjantis kėbulas,
*geras automobilio (elektromobilio) patikimumas,
*kuo maženė automobilio masė,
*ir įkandama kaina labai pageidautina žinoma.
kestutisz 2020-04-04 16:40
Jei tai nebūtų svarbu, niekas nebūtų daugiau tobulėjęs nuo tarkim Citroen CV2 - 7-22kw - jis irgi nuo kalno pavėjui galėdavo pasiekti šiom dienom įprastą kruizinį užmiesčio "greitį".
Xdmin 2020-04-04 22:18
Ar smagiau tureti 4s masina nei 8s? Taip. Ar to reikia? Na greiciausiai kad ne.
Bet net jei ir Ford turetu 4s automobili o Teslos butu 8s ir dar net mazesne baterija vistiek rinkciausi Tesla.
Ford turi mazai patirties elektromobiliuose, todel gali buti failas. Gali padaryti labai idiotisku klaidu.
Ford turi ilga istorija, bet kokybe eina vis zemyn. Paskutinius beveik 20 metu benzininiai varikliai kazkokie vienkartiniai. Ir kuo naujesnsi, tuo didesniu problemu turi.
Ford sugeba daiktus "tobulinti" i blogesne puse. Paskutinis Mustangas gavo kita deze, kurios 3 paskutines pavaros visos skirtos uzmiesciui - visiskas nesusipratimas.
Tuo tarpu Tesla net jei ir turejo problemu su kebulo liniju nesuvedimu, ju kiti sprendimai bent jau budavo racionalus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Naujasis „Ford“ elektromobilis sukėlė tikrą diskusijų audrą: iš pradžių gerokai supykdė gerbėjus, o dabar jau aiški kaina ir specifikacijos - štai kaip jis atrodo šalia „Tesla“ modelių (Video)