Nenaudojami lėktuvai galėtų pavirsti intensyvios terapijos skyriais?  (2)

COVID-19 pandemija yra globali, todėl aviacijos pramonė kuriam laikui buvo beveik visiškai sustingusi. Didieji lėktuvai kurį laiką neturės darbo, todėl ilsisi pagrindiniuose pasaulio oro uostuose. Viena visuomenininkų grupė, pasivadinusi „Project Caircraft“, siūlo idėją - didieji lėktuvai galėtų virsti intensyvios terapijos skyriais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

COVID-19 aukų skaičius priklauso ir nuo sveikatos apsaugos sistemos apkrovimo. Daugiausiai žmonių miršta, kai ima trūkti reikalingos įrangos. Tačiau jei padėtis toliau blogės, ims trūkti ne tik įrangos, bet ir vietų intensyvios terapijos skyriuose. Štai iš čia ir kyla „Project Caircraft“ idėja.

„Project Caircraft“ autoriai siūlo paversti stovinčius „Boeing 747“ ir „Airbus A380“ laikinomis ligoninėmis. Pasak jų, tam tereikėtų pašalinti sėdynes ir pastatyti 100-150 intensyvios terapijos skyriaus lovų su reikalinga įranga. Manote, kad tai - beprotybė? Jungtinės Karalystės Civilinės aviacijos administracija pritaria šiam sumanymui, o ir oro linijos neprieštarautų užsidirbti šiek tiek pinigų iš stovinčių lėktuvų.

Didieji laineriai tam puikiai tinka. Jie turi gerai išvystytą elektros instaliaciją, kurią galima maitinti prisijungus prie oro uosto infrastruktūros. Šiuose lėktuvuose yra pakankamai daug vietos, o ir gretimi pastatai galėtų būti panaudoti sandėliavimui. Lėktuvai taip pat turi kontroliuojamą klimatą ir efektyvias vėdinimo sistemas. Tačiau ne viskas taip gerai.

Kažin, kaip į tokią idėją reaguoti sveikatos apsaugos specialistai. Įėjimai į lėktuvus yra gana siauri, o viduje sunku suformuoti atskiras patalpas. Ir taip - čia yra elektros instaliacija, bet ji nėra standartizuota. Čia būtų sunku įrengti medicininę įrangą.

„Project Caircraft“ teigia, kad vienas lėktuvas galėtų būti paruoštas per porą dienų. Kaip poreikio nebebūtų, vėl reikėtų poros dienų, kad orlaivis galėtų sugrįžti prie įprasto darbo. Idėjos autoriai mano, kad ir oro linijų darbuotojai galėtų prisidėti prie idėjos. Ir oro uostai, kuriuose ir stovi lėktuvai, visada yra puikiai sujungti su miesto transporto infrastruktūra, čia netrūksta automobilių stovėjimo vietų, šalia yra bent keli viešbučiai.

Ar „Project Caircraft“ idėja gali būti įgyvendinta? Sunku tuo patikėti. Bet kas žino - galbūt esant poreikiui tokia idėja ir būtų svarstoma rimčiau.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(3)
(2)
(1)

Komentarai (2)