Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HDi 2020-04-24 10:37
Tuoj ateis Imortals ir pasakys, kad Toyota, Daimler, Volvo ir kiti didieji gamintojai yra ****** ir tik elektra yra ateitis.
Evil Goku 2020-04-24 11:40
Gaila, kad Daimler ir Volvo vadai neskaito technologijos.lt komentarų, iškart sutaupytų 1,2 mlrd. eurų
Xdmin 2020-04-24 19:08
Toyota jau daug metu zaidzia su vandeniliu, nelabai isivaizduoju, ka ten galima padaryti kitaip.
Dabartini kura tai bent apmokestinti gali, ir is tu pinigu islaikyti visa infrastruktura. Jei apmokestinsi vandenili, tai lektuvu skraidinti prekes bus pigiau.
As ateityje isivaizduoju, kad kroviniai dideliais atstumais butu gabenami Hyper loop traukiniais. Didziuliai greiciai, maza tarsa. Va cia tai butu kazkas keiciancio pasauli, kai Ispanijoje nuskintas mandarinas dar ta pacia para pasiektu Svedija.
Kyborg 2020-04-24 21:34
Anksčiau ar vėliau bus apmokestinta ir elektra/vandenilis naudojamas autotransportui. O vandenilis kaip kuras nauja rūšis, jo gavyba tikėtina, kad pigs, bet atsiras akcizai.
Xdmin 2020-04-24 22:38
O kaip apmokestinti elektra butent transportui? Greitojo ikrovimo stotelese gal ir imanoma dar tai padaryti, bet individualius ikrovimo taskus tai sunkiai. Ar tipo tiems kurie sunaudoja elektros daugiau nei x kW/h elektra bus brangesne?
Kyborg 2020-04-24 22:47
Galimas ir toks variantas kaip minėjai. Kitas variantas, kad fiksuojama pakrovimo stotelėse kuris automobilis krovėsi, o tarkim per technikine nuimamas realus nuvažiuotas atstumas ir skirtumas kurio truksta nuo krovimo stotelių apmokestinamas. Čia aišku labai primityvus pavyzdys. Bet dabar pusę kuro kainos sudaro akcizas kuris pagrinde skiriamas keliams, jeigu eletromobilių/vandenilinių daugės, privalės atsirast mokesčiai ir jiems. Keliai juk iš niekur neatsiranda, jiems reikalingas finansavimas.
immortallt 2020-04-24 23:09
Jo, o galima ant kiekvieno elektrono ir serijos numerį išgraviruoti...
Arba įvesti visuotinį automobilio mokestį, bet matau daugumai atrodo pirmas paprasčiau
Taip, vandenilis ateities, kaip kuras daugumai kelių transporto ateities neturi ir pigti galimybių įranga kažkiek turi, bet jau ne prūdais, nes technologiškai tai nėra nauja. O naujai įrangai nėra net teorinių idėjų kaip tai atpiginti.
Man tik klausimas kyla, iš kur tas noras tą vandenilį turėti? Į akumuliatorius nespėjo, tai va bank?
AAA000 2020-04-25 00:00
ko jus cia sykat del to apmokestinimo ? ives jusu neatsiklause
tiesiog tada visiems paaiskes, kad elektra realiai pakankamai brangu jau dabar ikrovimo stotelese, kur mokamos greito ikrovimo - uzmesta vos ne dvigubi elektros tarifai... pigu, ar laikinai nemokamai, tik tos letos - kur krauna puse paros...
as manau reiketu jau pradet ivedinet kokius nors standartus. pvz padaryt prie daugiabuciu privalomai elektrifikuotas parkavimos vietas ir t.t. neleist vystyt pvz didziojo verslo - jei neirengia elektromobiliu ikrovimo vietu darbuotojams ar(ir) pirkejams. sakykim prevenciskai kokioms maksimoms baudeles ikalt ir pan va situo turetu valdzia rupintis. infrastrukturines nastos perskirstymu lygiomis proporcijomis. o ne persekiot vdv automobiliu savininkus, atseit jie cia uz viska visur ir visada kalti...
pagamins kazka su vandeniliu ir ivertinsim. as tik uz daugiau technologines ivairoves. blogiausias variantas visada, kai priverstinai tik vienas "pasirinkimas" ir dar su valdzios stumimu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Daimler“ kartu su „Volvo“ skelbia įspūdingą projektą: gamins vandenilines baterijas