Kaip „Tesla Model S 100D“ su 11 litrų benzino gali nuvažiuoti net 610 km.: kaip skaičiuojamas automobilių efektyvumas ir kodėl nuvažiuojamą atstumą lemia ne tik baterijos dydis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2020-04-27 15:59
Kas cia per neteisybe. Gal reikejo parasyti kad hyundai gali iveikti 1200km su tuo pCiu kiekiu energijos kaip tesla nes jis dvigubai efektyvesnis.
SILORAKAS 2020-04-28 11:55
Nueini ev-database.org ir palygi. https://ev-database.org/car/1165/Hyundai-IONIQ-Electric https://ev-database.org/car/1194/Tesla- ... Long-Range Kurioje vietoje hyunday dvigubai efektyvesnis?
immortallt 2020-04-28 15:28
Tesla haterio akyse dvigubai
evaldosia 2020-04-30 07:23
elekromobilis skirtas važinėti kai lauko temperatūra +10.kitaip reikės reikės daug elektros salono ir baterijų šildymui.nišinis auto segmentas.o žiemą šiluma salone niekam nemaišo.kur čia energijos švaistymas,nelabai suprantu.turiu dyzelinį golfa,tai prie +5 laipsnių šilumos per 25 km kelio,aušinimo skysčio temperatūra kelio pabaigoje būna tik 60 laipsnių ir čia mieste.
immortallt 2020-04-30 10:47
Ar esi važiavęs elektromobiliu? Ryškiai ne, jei tau atrodo, kad salono šildymas kosmosą elektros kainuoja. Prie -25 dyzelį esu šildęs valandą, nes priekinis stiklas iš vidaus užšalo taip, kad nieko matyti negalėjau, o nugramdyti iš vidaus nėra kaip. Tai čia valandą dyzelį šildyti yra pranašiau nei elektromobilis, pvz. e-up, kur vieno mygtuko paspaudimu priekinį stiklą atšildys per kokią minutę ir sunaudos max 0.1kWh?
Xdmin 2020-04-30 10:50
Tai gal jau butu laikas pakeisti termostata? Arba nusipirkti tvarkinga automobili.