„Tesla“ turėtų sunerimti: įspūdingas nuvažiuojamas atstumas, pirmasis pasaulyje su „Nvidia“ kompiuteriu ir stebėtinai žema kaina – tai yra rimčiausias Kinijos atsakas „Tesla Model 3“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

T 2020-05-06 14:01
Paskaičiavus akumuliatorius sveria pusė tonos. Dėl nuvažiuoto atstumo abejoju. Kaina panaši kaip Tesla 3. Tai manau viskas taip pat.
Klaxon 2020-05-06 14:55
Įdomu ko Muskas tikėjosi statydamas gamyklą Kinijoje? Gal, kad kiniečiai nevoks jo technologijų ir nekopijuos elektromobilių? Esu matęs Philips ir kinų gamyklas tos pačios produkcijos keli šimtai metrų viena nuo kitos. Pažiūrėkit, į savo LED lempas, kas gamintojas?! Kiniečiams neegzistuoja nei patentai, nei konfidencialumo sutartys.
iPienius 2020-05-06 18:15
Kinijos rinka yra milziniska. jie tikisi ten parduoti labai daug automobiliu, todel labiau apsimoka ten tureti gamykla, o ne gaminti is jav ir veliau laviu plugdyti. plius dar tikriausiai prisideda importo mokesciai, del ko automobilis pabrangtu.
Xdmin 2020-05-06 18:17
Kinija neleidzia pardavineti automobiliu jeigu neturi gamyklos jos zemese.
kukulis4 2020-05-06 18:21
Pagyvensim, pamatysim. Man nelabai idomu yzdina kinai teslos technologijas ar ne, taciau jeigu kinieciai sugebes pasiulyt 500+km range, padoru penkiavieti salona ir mazesne nei 40k eur galutine kaina (pridedant muitus i EU bei pvm, iskaiciuojant kazkokia galbut busiancia electric car subsidija), bei realiai egzistuojanti tech support'a, man cia butu rimtas varijantas sekanciai masinai. Taciau realybe greiciausiai bus taip, kad sita masina uz kinijos sienu neisvaziuos
AAA000 2020-05-06 22:37
nes musu rinka apsaugota labai panasiais metodais kaip ir kinieciu jie ir ta apsauga nukopijavo bet mes galim dalimis siustis. jei sugebes padaryt elektromobili suskaidyta iki pasto siuntu dydzio - tai susikomplektuosim as manau autopilota tai ramiai galimes siustis is kitaicu. jis nera dideliu gabaritu sistema. o visa kita tiks ir kokio vw ar bmw
jull 2020-05-06 23:04
Matai, kaip tau cia pasakius... Yra toks dalykas kaip produkcijos gyvavimo ciklai. I Kinija, praktiskai be isimties, visa produkcija patenka savo gyvavimo pabaigoj. Produktas dazniausiai ivedamas kazkur technologiskai pazangiam pasaulyj ir pirmas jo ivedejas/patento valdytojas, nors ir, greiciausiai, daug investaves pradzoje, nusiima liuto dali pelno. Sitoj stadijoj praktiskai px kokios yra pvz., surinkimo kainos, parduodama naujove ir uz brangiai. Sekancioj stadijoj pasijungia kiti technologiskai pazangus, atsiranda konkurencija, mazeja pelnai. Paskutinej stadijoj gamintoju jau tiek, kad, pvz, surinkimo, kaina gali lemt, bus pelnas ar ne. Pelnas lieka pats maziausias. Sitoj stadijoj produktas perkeliamas i Kinija, kuri gali pasiulyt itin pigia, neturincia praktiskai jokiu teisiu darbo jega, pigia energija ir vos ne nulinius reikalavimus aplinkosaugai. Sitoj vietoj visiem seniai px, kas ir ka pyz...ns: pavyks dar kazkiek is to produkto isspaust - gerai, nepavyks - nu ir chier snim, nauji produktai jau iseina i rinka. Niekas labai ir netriuksmauja kai jie pradeda gamint "adidazzz", konfliktai kyla kai bando nup..dint dar aktualia technologija, kuri niekada ir nebuvo perkelta i Kinija, arba kopijuoja prekes zenkla/produkto dizaina. Tas pats ir su ta Tesla, norint gamint kad ir jos identiska kopija masiniu budu prireiks 2-3-5 metu gamybos grandines paruosimui. Iki to laiko tesla islesi kitus, pazangesnius modelius, kurie jau ruosiami, o kina tures pasenusia, nelabai kam reikalinga technologija. Kitas dalykas, kinai kolkas geba konkuruot tik darbo valandos kaina, ne kvalifikacija ir ne kokybe. Tai nera labai svarbu nesudetingose operacijose, bet imant sudetinga darba, su aukstais reikalavimais, pilnai galimas dalykas, kad ta kinieciu "TEZLA" gausis gerokai brangesne nei orginalas ir gerokai sudinesne.
kukulis4 2020-05-07 07:38
as dar noreciau isreiksti didele abejone del autopiloto. Taip, galinga hardwara pagamint galima. Bet mes visi zinom kiek laiko trunka mokymosi procesas. Ir to nenupyzdinsi, neadaptuosi savo masinom.
AAA000 2020-05-07 09:25
ten ne apmokymas ilgai trunka, o komponentu suderinamumas. butent hardwaras. apmokymas trunka tiek laiko - kiek reikia softa perpust. minuciu reikalas. o va del nesuderinamumo islenda klaidos ir jas pasalint trunka. ypac kai zmones nedirbe toj srity ir nezino niuansu. cia jau reiks kazkoki specializuota technika is Teslos ar kitu vystytoju perpirkinet ir pan... net elementaru valdikli pritaikyt nesudetingom funkcijom trunka menesius - jei nuo nulio daroma. autopilotas tiesiog gana sudetingo lygio valdiklis, bet kopijavimas jau padaryto yra daug greitesnis procesas. jei nukopijuos bent 50% efektyvumo - jau to sociai pakaks daugumai. plius yra ir kitu vystytoju su savo veikianciais sprendimais. ir siaip - autorines teises yra visiska nesamone - pazangos stabdis. parazitavimo sistema. dziaukites, kad kitaiciai didele nacija ir tam priesinasi
kukulis4 2020-05-07 10:44
Tu dabar kalbi kaip kunigas apie vaiku daryma. Niekad nedares, bet teorijos pamokytum kiekviena. Is kur softas? Kas ta softa sukodins? Kas prasuks tuos 3 milijardus myliu, kuriuos tesla ant autopiloto jau prasuko, ir suka toliau tobulindama savo self driving sprendima? Ar sakai viska tesla ant liekstutes atnes - va hardware, va softas, va unlimited updetai?
Arunas1948 2020-05-07 10:58
Pries kelis metus su draugu kalbejom apie Kinija, sako atnesk bet koki gamini Kinijoje uz dvieju savaiciu turesi kopija, dabar pagalvok kiek savaiciu reiktu Lietuvoje pagaminti uzpatentuota gamini, atsakymas niekada, stai ir atsakymas kodel Kinija klesti ir daro darbo stebuklus, jie neverkia jie daro.
AAA000 2020-05-07 11:07
ka tu cia svaigsti, kokie milijardai myliu? cia yra reklaminis piaras kvailiams. tipo "nieko neuzmuse" "statistiskai ilgiau uz statistinius vairuotojus" ir pan sudas. testavimui jie nera butini. autopilotai dar keisis is esmes. jei bus kelia pritaikyt pigiau kokiom nors paprastom priemonem autopilotavimui, tas ir bus padaryta. pvz kokie nors "nematomi" zenklai autopilotams. panasiai kaip pririsimas navigacijos prie gps, ir pan. zonos gal bus autopilotavimo limitams, ar dar kas. dabar tik pradine stadija. tas Teslos autopilotas ne visur irgi veikia. tik svariam-suzymetam kely. ir ten judanciu objektu indentifiikavimas buvo su klaidom - kai fiksavo ir dvirati ir zmogu - du faktorius - o programa atmete kaip ufonautiska atveji cia yra programeriu bukumas - uzprogramint ir atmest du atpazintus faktorius kaip "neimanoma" kliuti. o tau cia vaidenasi problemos kur ju nera. is esmes autopilotas ten keliu labai paprastu sistemu visuma. kurios visos buvo kurtos atskirai ir nera suderintos. dabar jas is esmes tik standartizuoja. va ir viskas. jei tu nesidomi - tai tau cia gal ir atrodo kazkoks siaubas-baubas - vos ne mistinis dievas eik pasimelsk Muskui ar dar ka nuveik "naudingo" - isrask pigesnes lekstutes softui - ar kaip tu ten isivaizduoji progresa autopilotavime tokios sistemos buvo naudojamos net kai mes gime dar nebuvom. dabar tik pasikeite sudetingumo lygis, analizavimo greitis ir davikliu ivairove. ir visa tai pasikeite neypac daug. daugiau nieko naujo is esmes nera. na dar gal isskyrus kad padaugejo durniu - kurie nebesupranta kai visa tai veikia... va cia tai tikrai globali problema...
kukulis4 2020-05-07 11:54
Tu idijotas, dedu tave i block lista ir daugiau nebematau kaip nusisneki. Ate!
lizunas 2020-05-07 22:57
Ir man atrodo, kas Teslos "autopiloto" variantas neprigis. Šiuo metu tai žaisliukas. O ateitis turi būti įrenginių bendravimas tarpusavyje. Visa info sudėta į kelią ar prie kelio einančią informacijos sklaidą kokią... Avarija, kamštis priekyje yra - automobilis nuo automobilio praneša. Reikia greičio ribojimo, paleistas srautas kad reik važiuot tuo greičiu. Palei greitjelius jutikliai, kurie praneštų apie galima kliūtį (gyvūną) priekyje. Bet tikrai ne tos kameros, kas pas tesla yra, tai tik žaisliukai.
kukulis4 2020-05-08 10:03
As tai taip drasiai neteigciau kad neprigis, taciau visiskai sutinku, kad dalijimasis informacija ir tuo paremtas autopiloto veikimas yra neisvengiamas next step of evolution. Tiesiog yra tam tikros problemos, kurias dar reikia isspresti. Tarkim paciu automobiliu su autopilotu yra per mazai - jeigu dabar kokia nors gatve pravaziuoja tesla, tai kita pravaziuos gal po valandos, gal po penkiu. Nera su kuo dalintis aktualia informacija. O ta informacija begant minutems sensta, pasidaro neaktuali, arba aktuali tik kazkokiu patternu sudarymui (tarkim sitoj vietoj pasitaiko, kad per kelia laksto vaikai). Kitas dalykas, dar nera imanoma absoliuciai uztikrinti momentines informacijos sklaidos - jeigu masina A vaziuoja pirma, ir susiduria su kritine situacija, del ko mirtinai spiria per stabdzius, tai butu geriau, kad paskui vaziuojancios masinos ta informacija gautu butent informacijos dalijimosi budu, o ne per savo jutiklius ir radarus. Taciau velgi - problema issprendziama ir laikuis begant tikrai pasirodys tuos dalykus isnaudojantys autopilotai.
siqis 2020-05-08 10:24
The more recent Tesla Vehicle Safety Report update. More of that same good intention, manifest: “In the 1st quarter, we registered one accident for every 4.68 million miles driven in which drivers had Autopilot engaged. For those driving without Autopilot but with our active safety features, we registered one accident for every 1.99 million miles driven. For those driving without Autopilot and without our active safety features, we registered one accident for every 1.42 million miles driven. By comparison, NHTSA’s most recent data shows that in the United States there is an automobile crash every 479,000 miles. “Total overall miles and crashes were significantly reduced in this quarter.”
siqis 2020-05-08 10:41
Šiam Xpengui jokių šansų patekti į civilizuotas auto rinkas dėl patentų pažeidimų.
siqis 2020-05-08 10:46
Kai pats ką nors sukursi ar išrasi, sukiši tyrimams n milijonų baksų , pažiūrėčiau , kai kukuotum , kai kitą dieną kinietis jau štampuoja tavo produkto padielką, o tu bankrutuoji ir triestum dėl investuotojų ieškinių....
immortallt 2020-05-08 11:04
Dėl informacijos dalijimosi tarp automobilių - taip, tai reikalinga ir naudinga funckija būtų, bet kaip ir minėjo kukulis4, šiuo metu nėra tokių automobilių kritinės masės. Kitas dalykas, net jei būtų kritinė masė, kiekvienas automobilis privalo verifikuoti gautą informaciją savo paties jutikliais, kitaip gali vius automobilius nukreipti važiuoti nuo skardžio įsilaužęs į tinklą ar suklastojęs kokį signalą (priklausomai nuo to kaip būtų komunikacija vykdoma). Gavęs signalą iš kito automobilio, kad priekyje kažkas negerai atitinkamai prilėtina ar pan., bet ne aklai priima sprendimą. Kitas dalykas, čia vis vieną po kito štampuoja straipsnius, kad Tesla žudikai. Leiskit priminti, Tesla su automobiliais susijusius patentus leidžia naudoti nemokamai, t.y. jie yra atviri ir net nereikia patiems kurti technologijų. Akumuliatorių - neleidžia. Ką tai rodo? Jie ir nori, kad kuo daugiau įmonių gamintų elektromobilius. Jie nesiekia ilguoju laikotarpiu būti dideli elektromobilių gamintojai. Bet ne, vis tiek čia visi neva "gąsdina" Tesla, o iš tikrųjų tik pigiais būdais renkasi reklamą. Iš esmės autobuso bilietas irgi žudo Tesla, nes renkiesi važiuoti autobusu, o ne Tesla.
kukulis4 2020-05-08 13:00
Jap. Idealiu atveju vienas auto siuncia kitam auto jau apkramtyta informacija, pagal kuria pastarasis gali is anksto pasiruost tam tikroms situacijoms. Kaip tarkim tas garsiai nuskambejes atvejis, kai buvo parmustas dviratistas - jeigu pirmas auto likus ten 2 sekundem iki susidurimo pradeda analizuot ka jis ten mato, tai paskui ji vaziuojantis auto realiai turetu gaut informacija, kad mes cia matom, kad kazkas zabalioja, dar nezinom kas, analizuojam. Taciau paskui vaziuojantis auto, pagal tai jau gali daryt tam tikrus sprendimus - suletint, jungt papildomus algoritmus tos galimos kliuties paieskai ir panasiai. Ir zinoma, kad vien tik duomenu srautu pasitiketi niekada nebus galima, nes tas srautas gali buti neteisingas, arba jo gali nebuti isviso. Visuma - tai ka gauni is kitu auto, plius tai ka gauni savo irangos pagalba, duomenu interpretacija bei palyginimas, yra butent tai, kas leis priimti geriausius imanomus sprendimus. Ir dar kitas niuansas - kol automobilis, tebunie ir su labai gerai isvystytu autopilotu, veikia ne izoliuotoje aplinkoje (vadinasi ne visi eismo dalyviai yra robotukai, kurie su tavimi dalijasi informacija, ir visu kitu eismo dalyviu elgesio 100% neimanoma nuspeti, kol egzistuoja galybe nestandartizuotu eismo susikirtimo mazgu, ir panasiai) tol yra reikalinga kaupti duomenis apie realia vaziavimo patirti, ir ja naudoti mokymuisi.