Išskirtiniai kadrai iš „Volkswagen“ elektromobilių gamyklos – pasižiūrėkite kaip gaminami „ID.3“: jau aiškėja ir naujos detalės apie „ID.4“ (Video) ()
COVID-19 pandemija stipriai smogė automobilių gamintojams, tačiau kompanijos po truputi bando grįžti prie įprasto ritmo. „Nextmove“ paviešintas vaizdo įrašas leidžia žvilgtelėti ir patiems įsitikinti, jog kompanija jau grįžo prie „Volkswagen ID.3“ elektromobilių gamybos ir net pradėjo gaminti naujuosius „ID.4“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Nextmove“ (Stefanas) mus jau džiugino informacija apie „ID.3“ elektromobilius, kai netoli Leipcigo (Vokietija) aptiko automobilių aikštelę, pilną „ID.3“ elektromobilių.
Už savo smalsumą Stefanui teko pabendrauti su policija ir susimokėti skirtą baudą. Vien aptiktoje aikštelėje buvo suskaičiuojama apie 2000 „VW ID.3“ elektromobilių ir įtariama, jog tokių „ID.3“ saugojimo aikštelė yra ne viena.
Šįkart Stefanas su savo kamera pateko (legaliai aut. past.) į „Volkswagen“ gamyklą. Būtent Cvikau gamykloje ir yra gaminami „ID.3“ elektromobiliai.
Vaizdo įraše Stefanas pademonstruoja kaip yra gaminami „ID.3“ elektromobiliai. Teigiama, kad šiuo metu „VW“ jų per vieną dieną pagamina po 50 vnt. ir šiųmetis tikslas yra 35 000 - 40 000 „ID.3“ elektromobilių.
Gamybos apimtys kol kas nedidelės, bet iš kitos pusės, tai yra pirmosios dienos po karantino, tad ir tai reikėtų laikyti pozityvia žinia.
Juolab, kad „VW“ tvirtina, jog gamybos apimtys auga ir kai šiais metais Cvikau gamykloje bus nutraukta „Golf Variant“ (universalo) gamyba, metiniai elektromobilių gamybos pajėgumai pasieks 300 000 vnt.
Vaizdo įraše niekas neužsimena apie „ID.3“ programines problemas, apie kurias girdėjome ne kartą. Tikriausiai ties šiais klausimais diskusijos verda uždarame vadovų rate.
Stefanas tvirtina, kad vaikštinėdamas po Cvikau gamyklą pastebėjo, jog gamykloje jau pradėti gaminti ir naujieji „ID.4“ elektromobiliai.
„Mačiau ID.4 gamybos liniją ir šie elektromobiliai yra maždaug tokio paties dydžio, kaip ir Tesla Model Y.“
Čia labai įdomi informacija. Pirmiausiai dėl to, kad „VW“ pradėjo gaminti „ID.4“ elektromobilius, apie ką iki šiol nebuvo viešai kalbama, bet ir tai, kad „ID.4“ bus panašaus dydžio į „Model Y“. Apie tai irgi nebuvo žinoma.
Iki šiol skelbta, kad „ID.4“ vienu įkrovimu galės nuvažiuoti 500 km (WLTP vertinimu), kainuos nuo 35 000 eurų ir rinkoje pasirodys jau šiais metais.
Šaunu girdėti, kad „VW“ bando atsigauti po šios pandemijos ir gaminti elektromobilius. Turint galvoje kompanijos gamyklų pajėgumus, jau šiais metais galime sulaukti rimtos „VW“ elektromobilių pasiūlos.