Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2020-06-06 17:56
Niekaip nesuprantu kodėl gamintojui neužtenka trijų-penkių kartų gadgetų tobulinimo ir po viso to patirtų fiasko, kad suprastu, jog vartotojus užknisa pastoviai nusitrinantys kraštai ir galbūt iš to išplaukianti šūdina kamerų kokybė (nors apskritai preikinės kameros aktualios išvis išskirtinai vien tik narcizistinėms asmenybėms), arba kitokio pobūdžio nepraktiškos nesamonės.
Jo majo tlf. vartotojai nori tik kelių dalykų:
1. nedvesenčios baterijos po metų naudojimo.
2. kad baterijos nereikėtu krauti du kartus tą pačią dieną, kad ir ką bedarytum su tlf..
3. kad niekas telefone nelagintu.
4. kad niekas netrackintu, akcentuoju absoliučiai niekas, niekas netrakintu, pradedant kiniečiais, tesiant googlu ir baigiant ryšio operatoriais kurie įpareigoti tai daryti dėl sumautų įstaymų atsieit dėl terorizmo/nusikalstamumo ar panašaus BS.
5. normalus kainos/kokybės/parametrų santykis.
6. normalaus ryškumo ir dydžio ekranas palei skonį nuo 4 iki tarkim iki 6+ colių ekranai pasirinktinai, kas puse colio.
7. įvairios išskirtinės neesminės tlf funkcijos pasirinktinai (už papildomą kainą), kaip atsparumas smūgiams, vandens nepralaidumas iki tam tikro gylio, termovizinės kameros, kažkokiems nepilnavertiškumo iškamuotiems asmenims galbūt paauksuotas korpusas su svarovkiais ir kt. BS ir tt.
O šiaip visa kitą galima susikomfiguruoti androiduose palei skonį ir sugebėjimus.
PS. Ar yra būdas panaikinti/disablinti preikinė kamerą jos neužklijuojant, nenugrežiant mechaniškai? Negaliu pakesti, kai netyčia įjungiu priekinę kamerą fotkindamas ar filmuodamas apima paranojos priepuolis mane.
Finalfour 2020-06-06 21:16
Ta Huawei gali nors ir sikna zeme rezyt, tik ant galvos krites gali pirkti Android telefona be google paslaugu. Cia kaip masina be ratu. Ir tik nereikia pasakot, kad huawy sukure alternatvyvias paslaugas, alternatyvia parduotuve programelems, ir kita suda. Kas gali pirkti telefona, kuriam kara paskelbe google ir usa? Aisku, tuoj cia atsiras konspirologu ir pan, kurie kazkaip izvelgs geri android telefone be google paslaugu. Jei netinka android nuo google - tada apple. Bet ne hujovei, kuris kaip kastruotas bomzas be koju dabar.
Giedriax 2020-06-07 00:14
Androidas be google? Viskas normaliai. Mums tokie androidai neaktualūs, tai net neverta apie tai galvoti.
O štai Kinijoje kiek kitaip. Androidas be google bus skirtas pagrinde Kinijos rinkai. Kinai turi savo socialinius tinklus, paiešką, ir visa kita, tad jie ir be googlo nepražus.
Na o Kinijos valdžia trina rankomis - šimtai milijonų paprastų eilinių kinijos žmonių bus labiau spaudžiami naudotis kiniškomis google alternatyvomis.
Finalfour 2020-06-07 01:12
Tik tiek, kad pats Androidas yra Google sukurta OS. Man tai cia toks pats nesuvokiamas dalykas, kaip kad rusai varo ant supuvusiu vakaru, bet patys naudojasi 99 % vakarietiska produkcija (telefonai, auto, drabuziai, mados, internetas). Tai taip ir huavei bei kinai - usa priesas, google priesas kuris juos nx siuncia, o jie vis tiek telefonus gamina priesu technologijomis, naudoja pacios google sukurta android, ir is viso viska katik imanoma kopijuoja is vakaru. Koks tai kognintyvinis disonansas.
Giedriax 2020-06-07 01:48
Na androidas kiek žinau yra open source, tad bet kas, nors ir Zimbabvė gali sukurti telefonus su android.
Kiniją ir vakarus aš apibūdinčiau kaip , t.y. vienas kito nekenčia, pravardžiuoja, bet vienas be kito negali.
Kinija yra didžiulis žaidėjas pasaulyje, pusantro milijardo žmonių. Gigantiški gamybiniai pajėgumai. Kai vakarams reikia milijardo naujų telefonų, jie kreipiasi į kinus, nes jie tai gali pagaminti. Galbūt vakarai ir patys sugebėtų pasigaminti, bet dėl brangios darbo jėgos, aplinkosauginių reikalavimų ar dar kitų dalykų, korporacijų pelnas ženkliai sumažėtų. Tad korporacijos susitaiko su mintimi, kad jų telefonai, kompiuteriai ir t.t. gali būti nukopijuoti.
Gaunasi visi laimingi: korporacijos uždirba didelius pelnus ir kuria naujas technologijas kurių kinai dar nenukopijavo; kinai vysto savo ekonomiką ir gauna nemokamų technologijų kurias gali kopijuoti.
jull 2020-06-07 04:44
Jo, jauciu galima, tik ne visiem priimtina. Iphone bus 10x pansesnis i tai ko tu nori nei Chujavei ar koks kitas crap maker'is.
Kamera, jei nori but visiskai tikras, tai tik islituot arba uzdazyt, jauciu:) Jei visos jungtys vietoj, ja priverst veikt turetu but galima bet kada. Google sako, kad kamera paprastai turi I2C kontrolei, koki nors parallel duomenim. Tai reiskia, kad galima visikai ja isjungt tik viena is situ sugadinus. I2C uztektu atjungt bet kuri viena laida. Parallel bet kuri is dvieju clock liniju. Nu, arba maitinima. Tik jauciu, su dabartinaisi BGA dydziais gausis lengviau islituot ta kamera po velniu ir tiek.
Nesusije su tavo postu, bet...
Man keista zmoniu pasirinkimo logika. Jauciu koki darbininka grioviui kast daug kas pasirinktu betkoki, kad tik gerai kastu. Statybininka, sakykim, buto remontui, jau tikriausiai rinktusi atidziau, nu kad bent jau ko nenu...dintu ir kampe nepris...tu. Nu nzn, gydytoja, turbut dar atidziau. Tai kodel, po velniu, kai renkasi produkta su prieiga prie asmeniniu duomenu, kuriam daug ka reiskia patogumas, ergonomika, ilgaamziskumas, is vis bando rinktis is tu crap maker'iu? Gi kitur, augant kvalifikacijos reikalavimams, auga reikalavimai ir reputacijai. Ar inzinerijai tas negalioja?
House_of_gold 2020-06-07 16:06
Dėl to, kad paprastas vartotojas nesupranta apie tų asmeninių duomenų saugumą. Šūdawei siūlo pigų produktą, bet to kaina yra tavo asmeniniai duomenys. Jei dabar pažiūrėsim į paprasto žmogaus telefoną, tai ten galime rasti beveiki viską apie jo gyvenimą, galim sekti kiekvieną žingsnį.
Nežinau, bet mane tai labiausiai gąsdina, kai žmonės naudoja išmaniuosius įrenginius finansuose, kokiuose atsiskaitymuose naudodami random programas arba siųsdami kitokias programas, kurios gali gaut tavo finansinę informaciją.
Kokia to nauda Kinijai? Nežinau, bet dabar Kinija nori dievybės vaidmens, ji nori viską kontroliuot... Bet ar tai įmanoma? Istorijoj nelabai gerai baigėsi tokiems, kurie siekė viską kontroliuot.
Berserkas 2020-06-07 20:18
Tik todėl, kad tau nereikia priekinės kameros, nereiškia, kad ir kitiems nereikia. Be to ne visi naudoja tik tam, kad įsikelti nuotrauką į IG ar Facebook. Ir jeigu laikai, kad priekine kamera fotografuojasi tik narcizistinės asmenybės, manau, kad pats turi kažkokių kompleksų ir bandai kitiems išaiškinti, kad jie problema, o ne pats tu.
1. Šitą įtakoja pačiu vartotų naudojimas, be to šitame kažin ar kažkas pasistumės į priekį, vis gi dabar naudojamas vis greitesnis naudojimas. Nebent jau pačioje pradžioje ilgai laikyti baterija, tada ir po metų su prarasta talpa vis vien laikytų pakankamai ilgai.
2. Yra tokių telefonų, man net ilgiau laiko naudojantis pastoviai, aišku pas manęs 5260mAh talpos, tad rinkdamasis telefoną atsižvelgiau į tai. Vis gi daugeliui gamintojui tai vienodai, bet kalbant apie Samsung tai A*1 serijos turi taip pat dideles baterijas, A21, A31 po 5000 mAh, A71 4500 mAh, taip pat visokie jų S lite ir Note lite, dar ten yra modelių. Taip pat yra ir kitų gamintojų, aišku sutinku, kad būtent flagmanai gauna labai mažas baterijas.
3. Na, pas manęs net nėra kažkoks super duper procas ir nėra, kad kažkas nesveikas lagas pastoviai, taip, kartais būna koks nors apps kaip ir nereaguoja, tada tiesiog išeini į pagrindinį meniu, sugrįžti ir viskas okei. Kadangi tai retai būna tai manęs tai nestebina, turint omenyje, kad tas pats būdavo ir flagshipų killeriuose ir pačiuose flagshipuose. Aišku nesu turėjęs pats Samsung, tačiau ten tas pats būna ir tuose S serijos modeliuose. Tad tikėtis, kad nieks neužkibs, nu gali tikėtis ir toliau, kadangi tiek daug dalykų įtakoja tai.
4. Šitas praktiškai neįmanoma, nes tada negalėtum naudotis niekuom. Kiekvienas puslapis kažkiek trackina tai gali gyvent iliuzijų pasaulyje ir čia ne telefonų gamintojams reikėtų tai sakyti, o kokiai EU, kad kovotu su tuom arba tuomet uždraustų tiek puslapius, programėlės, išmaniųjų ir prietaisų gamintojus jeigu "nesusitvarkytų" taip kaip liepia EU.
5. Pilna telefonų kurie turi gerus parametrus, kainas ir kokybė. Tai vadinasi, kiniški telefonai.
6. Ne visi gali sau leisti gaminti tiek skirtingų modelių, tarkim man asmeniškai visi telefonai maži, apart kokio brangiausio S20 su 6.9 colio nelabai yra pasirinkimas, mat tikrai kvaila pirkti telefoną tokį kurį po 2 metų ar net mažiau pakeisi, na yra dar brangesni su lanksčiais ekranais. Tarkim aš norėčiau kokio bent minimum 6.9-7 colio ekrano su labai plonais rėmeliais ir didele baterija (min 6000 mAh), mid range procesorius ir visą kitą užtenka man. Kadangi nėra jokios normalios planšetes, nebent iPad didesnis kuris kainuoja nemažai, atrodo kaip nežinau kas, tas pats su Samsung, daugiau nėra pasirinkimų, kinai nieko gero nebepasiūlo, o ir šiaip net ir tokį gigantą telefoną vis dar galima į kišenę įsidėti, ko su planšete nepadarysi. Tad jo, laukiu kada kinų gamintojai gamins telefonus su perlenkiamais ekranais, nekalbu apie Huawei, šiaip ir Oppo nemanau, kad jau pasiūlys kažką pigiau nei Huawei, tad realus variantas dar lieka koks Xiaomi.
7. Vėl kaip minėjau su ekranais, gamintojams tai sukeltų daug problemų, nes reikėtų gaminti visus telefonus atskirai todėl kai kurie modeliai galbūt parduodu labai mažai, todėl tiesiog paprasčiau įdėti visko ką kiekvienam atskirai gali prireikti ir nebesukti galvos, tiesa sakant taip net ir sutaupytų patys gaminant dėl didesnio efektyvumo.
Berserkas 2020-06-07 20:27
Ilgaamžiškumas - iš tikrųjų niekam nerūpi kadangi po poros metų tavo "super duper brangus ir įspūdingas telefonas" būna eilinė šiukšlė kuri niekuom neišsiskiria, nelaiko baterija.
Ergonomika - na, niekas negamins mandrių formų telefonu pagal kiekvieną atskirai, kadangi visi žmonės skirtingi.
Šiaip tai kiekvienas gamintojas turiu prieiga prie asmeninių duomenų tai čia kažin ar apsisaugosi, neskaitant, kad į bet kokį telefoną galima įsilaužti, taip pat niekur internete neturi privatumo ir šiaip jau žmonės nemažai dalina soc. tinklams savo asmeninės info tai kažin ar tas telefonu gamintojas kažką tiek daugiau ir gautu.
Taip pat atrodo, kad visus kinų gamintojus laikai crap makeriu.
Berserkas 2020-06-07 22:42
1. Greitesnis krovimas, o ne vartojimas*
Ilgai laikys baterija*
Ir yra daugiau klaidų žiūriu:), bet jau netaisysiu
Ir kai sakau, kad minimum 6.9-7 colio tai nu, gal labiau tiktų būtent tokio dydžio, nes didesnio jau nenorėčiau. Išskyrus jeigu lankstus ekranas ir gali persilenkti. Išviso jeigu sugebėtų plona padaryti, galėtų susilenkti į tris dalis ir "normalus dydis" būtų koks 6.8-6.9 colio, o išlanksčius nemaža planšete. Tada nešiojamų kompiuterių pardavimai sumažėtų, aišku tik tais jeigu būtų prieinama kaina.
jull 2020-06-07 23:21
Jauciu, kad Kinijos kaip valstybes vaidmuo tu p...dintu duomenu panaudojame nera labai didelis, gal, nebent, kokie idomesni atvejai, kai filtrai kazka netiketo pagauna, ar idomesni personazai. Gamintoju, jauciu, pagrindinis interesas yra toks pat kaip visu kitu duomenu bizniu, pelnas.
immortallt 2020-06-07 23:31
Na priekinė kamera ypač praverčia telekonferencijų metu...
Akumas laiko dieną ir po trijų metų, bent jau man.
Mbucks12 2020-06-08 10:14
Mi9T, Mi9T Pro, Mi Mix 3.
Mbucks12 2020-06-08 10:21
Su samsungais bėda, kad jie overpriced. Jie nežmoniškas babkesk iša į marketingą ir po to jas atmuša pačių įrenginių kainomis.
Antra bėda yra ta, kad Europai eina device'ai su Exynos procesorium o ne snapdragon, kaip pvz JAV.
Berserkas 2020-06-08 11:56
Šiaip jų telefonai atmetus tuos flagshipus tai pasiūlo tikrai gerus specus (aišku kinai pasiūlo geresnius, bet jau tas tarpas tarp jų gana mažas), sakyčiau, kad tai ankstesnė Huawei įtaką, kad vis dar konkuruotu, bet va, be jų šiuo metu ir apskritai be jokių rimtų konkurentų dabar S serijos flagshipai kainuoja "kosmosą", o Apple nekonkurentas, nors pagal kaina stengiasi. Dabar LG kažkur gale liko su pardavimais kaip ir Sony, tie patys OnePlus ar Xiaomi Mi sudaro maža pardavimų skaičių, kad kažką rimtai įtakotu, o žmonės nelabai ir besirenka Huawei P serijos telefonus (nebent Kinijoje). Oppo taip pat parduos labai mažai vienetų su tokiomis kainomis ir turint omenyje, kad visi kinai daugiau kainuoja tai iš viso konkurentų nėra flagshipų kategorijoje.
Dėl Exynos sutinku, anų reik bijoti, tačiau jie žada ateityje naudoti AMD GPU, daugiau nebenaudoja jokių custom cores procams, tai gal ateityje ir bus normalus konkurentas.
HardAxe 2020-06-08 12:06
kas iš tokių naujienų? Jau samsungas sukonstravo po stiklu paslėptą nepatikimiausią pirštų skanerį rinkoj.
Mum lietuvoj reikia kokybės,ne blizgučių.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Huawei“ ruošia naujovę, kurios norėtų bet kuris telefonų gamintojas: pralenks visus, net ir „Samsung“?