Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HDi 2020-06-25 16:33
Va taip ir įsivaizdavau didžiųjų gamintojų perėjimą prie elektromobilių. Didins didins atstumą, kol VDV liks tik kaip pagalbinis ir galbūt net kažkada visai nebereikalingas.
vytautas50 2020-06-25 16:58
AAA000 2020-06-25 18:51
taigi raso - tobulins pagrinde pavara. vadinas vaziuosi ir ant "tik vdv".
siaip sunku pasakyt, ar geriau hybridas tik elektros generatorius (tik laidais), ar visgi su tiesiogine mechanine pavara tiesiai is vdv. as manau "tik laidais" - lankstesne sistema. bet pvz sugadinus akuma - nebevaziuotum normaliai isvis, nebent tik labai letai. nes elektros generatoriai ribotos galios - negali dideliu momentiniu sukimo jegu isgaut. o su tiesiiogine pavara gali parbizent su vdv nelabai jausdamas skirtumo. tiesiog sanaudos kuro padides.
siaip manau jei norima tos "patikimosios mechanikos" - turetu kist kokia nors smagratine sistema - butent dideliems momentiniams jegos poreikiams ir stabdymo kaupimui. akumai nespeja sugert viso stabdymo - jei mazai talpumo. ir lepus - greit genda. dali akumu galetu pakeist nepriklausomu smagraciu. o hybridines pavaros blokas - is esmes nereikalingas svoris tik.
vytautas50 2020-06-25 20:59
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip jie tai padarys? Sekančios kartos „BMW“ automobilis vien elektra sugebės nuvažiuoti dvigubai toliau nei bet koks kitas rinkoje esantis hibridas (Video)