Tragiški „Polerstar 1“ rezultatai – EPA testavimai parodė, kad realybėje hibridas nė pusės tiek nenuvažiuoja, kiek tvirtina gamintojas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

stdio 2020-06-20 16:30
Su 34kW 83Km yra ok. Ypač ne mini klasės automobiliui. Kažkoks heiteriškas straipsnis. Hibridui tokia didelė baterija ir toks didelis atstumas yra retas bet labai malonus išskirtinumas.
Dario 2020-06-20 22:07
Teslos killeris.
Xdmin 2020-06-20 23:03
Lyg kiniskas automobilis butu. Uzraso 150km, nuvaziuoji tik puse. Gal baterija is ultrafire 9900mAh celiu, kur reali talpa 900mAh, visgi kinieciai savininkai Dar idomus pastebejimas, automobilis gauna subsidija del ekologiskumo, nors jis tarsesnis nei uz vidutini automobili per visus galus. Baterija didele - didele gamybos tarsa. Nuvaziuojamas atstumas mazas, tai baterijos ikrovimo ciklai bus iseikvoti greitai, kilometru nuriedes automobilis nedaug, bet pakeisti ja brangu, nes ji didele. Antrineje rinkoje tai bus pigus automobilis isigyti ir brangus eksplotuoti. Ir jei taip meluoja apie nuvaziuojama atstuma, tai ir CO2 skaiciai bus pagrazinti, kaip ir yra pretekstas patikrinti visa imone ar nera dar vienas dyzelgeito dalyvis.
Pumper 2020-06-21 09:13
Tokios brangios ir ale sportinės mašinos išvis jokių subsidijų neturėtų gauti, nes tai tiesiog milijonierių šelpimas gaunasi.