Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2020-06-22 19:07
tai va - darykit isvadas teslatroliai - ir toliau gamins vienakartini akumuliatorini slamsta tik dar labiau ir labiau sudinesni... nu gal LG biski protan atves-ju siektiek geresnes. nes is esmes renkantis pirkt elektromobili svarbiausia yra akumu tiekejas su savo celiu technologija. o jie tik keli... cia kaip intel ir amd pasirinkimas kompuose...
nu tikesimes bus atpigimo proverzis bent su tom kieto elektrolito baterijom...
iPienius 2020-06-23 12:04
kinijos fabrike gamins be kobalto, o jav su. LiFO4 chemijos (be kobalto) kol kas truputi atsilieka pagal energijos tanki, todel greiciausiai dar des ir su kobaltu esancias baterijas. kitas dalykas gali buti, kad kobaltas ne tik baterijoms reikalingas, o dar kazkur elektronikoje, todel be jo niekaip neissivers
demukazz 2020-06-24 05:20
"Iš visos šios informacijos peršasi viena išvada: artimiausiais metais tikėtis revoliucijos, tikrąja to žodžio prasme, elektromobilių baterijų sektoriuje – neverta. Arba tikimybė yra labai maža.
Jei iš tikrųjų „Tesla“ pasirašė tokį sandorį, tai akivaizdu, jog per artimiausius metus elektromobiliai remsis dabartinėmis ličio jonų baterijų technologijomis. Jeigu būtų galimybė atsisakyti kobalto, tokių sandorių „Tesla“ nepasirašytų."
Eh. Taip prognozuoti pavojinga. Isras kas garaze daug efektyvesne technologija, o tada greiciausiai vel stebetume panasu spektali kuri surenge General Motors 40iais, kai investavo apie 1.5mljrd $ i lempines technologijas, ir kazkas visai netycia isrado tranzistoriu
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ užsitikrino milžinišką kiekį kobalto – tai gali būti didžiausias sandoris rinkoje ir daug ką sako apie būsimas kompanijos elektromobilių baterijas