Techninės apžiūros bus griežtinamos: rengiamas naujų reikalavimų sąrašas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Omikron 2020-07-22 13:17
Del vienodu padangu sakyciau absurdas, nemaziau pavojinga jei gale vieno gamintojo, o priekyje kito. Pasibandymui buvau nusipirkes Federal RS595R semi-slick ant priekio, o gale paliktos 60-70% likucio Continental Sport contact 3. Jau ant sausos dangos galejo priversti gala slysti, o Ant slapios dangos lug su rankiniu stabdziu I kiekviena posuki. Beje ralyje dedamos skirtingos padangos kryzmai, pvz sipuota priekine Desine, galine kaire. Kas del galinio valytuvo, nematau kodel del Jo reiketu dejuoti, jei yra gamintojo idetas, turi veikti. O smulkus pazeidimai nesudaro vieno pavojingo. Palieka perdaug interpretacijos kontrolieriam, is kuriu toli grazu ne kiekvienas inzinierius kad priimtu tokius sprendimus.
HardAxe 2020-07-22 13:59
Na ant vienos ašies vienodos padangos daug geriau, negu belekokios belekur. Aišku geriausia, jeigu visur vienodos ir gylis skiriasi nedaugiau 2mm. Dėl galinio valiytuvo, tai sakyčiau perteklinis reikalavimas. Juk nėra reikalavimo galinio stiklo tamsinimui, kai kurie modeliai turi modifikacijų išvis be stiklo (pvz caddy). Galinis langas/valytuvas yra labiau komforto įranga, negu saugumo. Smulkūs pažeidimai pavojingo nesudaro, bet susikaupę smulkūs reiškia, kad juos privaloma pašalinti prieš eksplotuojant TP. Kokia bėda, juk visus pažeidimus visvien žmonės susitvarko vos apie juos pasakoma, smulkūs remontuojasi greit ir pigiai, o per pakartotinę TA tikrins tik pažymėtus pažeidimus Kokia mintis dėti dvi šipuotas padangas mašinai? Yapč jeigu kalba eina apie ralio šipus? Nesu to girdėjęs.
Omikron 2020-07-22 14:12
Hardaxe, Monte Carlo rally prazvelk kur ledo, sniego ruozai persipyne su sausu,slapiu asfaltu. Didzioji Dalis ralistu dedasi kryzmai sipuotas padangas ir paprastas. Siuo metu esu UK ir cia nera jokio reikalavimo jog butu vienodos padangos, pas mane pati ant darbines visos keturios skirtingos ir nera jokio stabilimo problemu nei stabdant, nei posukius iveikiant. Jei nebus vienos premium klases naujos, o kitos noname pusplikes, nelabai pajusi skirtumo, nesnekant kad niekas ir neturetu vazineti 90-100% ant sukibimo ribos kur jaustusi. Kas del akvaplanavimo, problema su greicio pasirinkimu, o ne padangu.
Arunas1948 2020-07-22 14:47
Ne griestinti TA reikia o atsisakyti monopolio, stebejau TA Lenkijoje, ten kiekvienas autoservizas turi TA punkta, zmogui patikrino auto, rado smulkiu trukumu, cia pat servize sutvarke ir zmogus laimingas isvaziavo, nesutinki vaziuoji i kita serviza, kodel taip nera Lietuvoje, tyciojasi is zmoniu.
kestutisz 2020-07-22 16:25
Sakyčiau didesnė problema yr tai, kad navarkės (restauruotos) išvis leidžiamos, o ne skirtingi gamintojai... Valytuvas išvis absurdas - nu tarkim maniškis tai veikia tai ne, ir tai gerokai geriau nei prieš tai kažkada važinėti būdos tipo auto kur gale tiesiog nėra stiklo :) Juolab valytuvam šiaip jau dažniausiai neleidžia veikti apsauginė schema, kuri nusprendžia kad (na taip, p o n metų pavargo) siurbti kiek daugiau galios kad jį pasukti, tikrai padaugės atvejų kai meistreliai atras kaip tą apeiti ir suorganizuoti netikėtų gaisrų :)
AAA000 2020-07-22 18:28
ne is zmoniu. is aviu tyciojasi, kurios su viskuo sutinka savo mekenimu pas lenkus tiesiog daugiau zmoniu. i tai atsizvelgiama.
biggie 2020-07-23 11:07
Dėl padangų nesamonė. UK, Olandijoje, Belgijoje leidžiama važiuoti kokio nori rašto (kiek žinau dėl ekologijos, kad vairuotojai neišmestų dar tinkamų naudoti padangų). O ant skirtingų ašių išvis nežinau šalies kur tai būtų draudžiama. Pas mane taip pat ant galinės ir priekinės ašies skirtingų gamintojų padangos ir nieko. O ką daryt jei priekinės greičiau susidėvi o galinės dar visai padorios? O kaip su atsarginiais ratais? Raštas ir gamintojas irgi turės sutapti, ar su atsarginiu ratu nebebus galima važiuoti, nes kelyje patikrinę TA atims? O statybos keturtilčiams išvis krachas. Ten kiek žinau perka restauruotas ir keisti reikia ypač dažnai. O kainuoja jos - net firmoms brangu būna. Dėl galinio valytuvo apskritai nesamonė. Įjungiamas jis per TA ir tiek. O apipurškimas jau iš vokiečių grįžusioje neveikė nors TÜV lapą turėjo. Apskritai nežinau kam tą valytuvą montuoja? Sedanuose jo nėra ir niekas nepasigenda. Kažkokios kontorėlės darbo imitavimas ir tiek. Amortizatorius tikrinkit. Tai tikrai sugumui turi daug įtakos. Dabar gali praeit su visai mirusiais. Bet ne. Juk kompiuterinio stendo reikia, investicijos, vargas, kam? Jei galima prie kokių niekų prisikabinti...
kukulis4 2020-07-23 14:48
Viskas priklauso nuo zmoniu samoningumo. Olandas ar Belgas yra samoningesnis, ir geba teisingiau ivertint realia situacija pats. Tuo tarpu lietuviui daugeliu atveju reikia parodyt pirstu, ar dar geriau, - kumsciu. Jeigu ziema sugalvoja peciu kurent atrabotke, lakuotom lentom, batais, ar tom paciom kapotom padangom, tai nusispjaut jam ant skirtingo padangu rasto ar protektoriaus gylio
Kyborg 2020-07-23 20:55
Rudenį ar žiemą atkreipk demesį kaip atrodo galas sedanų ir kaip atrodo hečbekų ir SUV'ų ir nekils klausimų kodėl sedanuose galinis valytuvas nereikalingas.
Xdmin 2020-07-23 22:35
Kai kurie reikalavimai tikrai atrodo pertekliniai. Galinis valytuvas pvz, ne visi automobiliai ji isvis turi, o stovedami po medziu ir sedanai aplimpa lapais ir apdulksta. Po lietaus kartais tenka pasivazineti kol pro galini langa ka nors matysi. Mano nuomone cia labiau komforto reikalas, o ne privaloma turetu buti. Taip pat ir su zibintu apipurskimu. Nenaudoju as to apiplovimo, bet sugedus turiu taisyti, kad TA praeiti. Jei vienam automobilyje neveikia bent viena priesrukine lempute, irgi TA nepraeisi, o kitame ju isvis nera, ir viskas tada gerai, masina tvarkinga.
jull 2020-07-24 04:39
Vat idomu, kokia logika grindziamas reikalavimas vienodom padangom? Labai reto auto svorio pasiskirstymas, tuo paciu ir sukibimas yra vienodas ir abiem pusem ir asim. plius jis keiciasi manevruojant, kelio danga irgi toli grazu neturi vienodo pavirsiaus visur. Tuo tarpu skirtingu gamintoju padangu savybes tikrai nesiskiria kartais, greiciau keliais procentasi. TA reikalavima valytuvo veikimui, kaip ir bet kurio kito prietaiso bet kuriam auto, bent as buciau linkes pateisint. Priezastis paprasta: didzioji dalis auto subsistemu siais laikais, vietoj kruvos laidu paprasciausiai turi maitinima ir CAN busa kontrolei. Jei prietaise kazkas neveikia, jis kelia rizika tam paciam CAN ant kurio stovi ir kiti prietaisai. Bet kurios is 2 CAN liniju shortas isjungs viska, kas yra ant to pacio buso. 120ohm tarp diferencu - viska kas yra uz to prietaiso. Viska, kas stovi ant to pacio power isjungs ir trumpas tarp maitinimo laidu. Jei prietaisas neveikia, reiskia toj vietoj yra problema ir ta dalis elektrines/komunikacijos instaliacijos yra neprognozuojama ir ja reik arba tvarkyt, arba ismest ir kuo nors uzkist skyle kebule:)