„Audi“ kuria dvikrypčio krovimo sistemą - kas tai ir kam tai būtų naudinga?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-07-23 16:16
Kažkaip visada galvodavau, kad "genialius" tyrimus atlieka Britų mokslininkai, kurie dažniausiai pateikia "genialias" tyrimų išvadas, nu bent jau tokias išvadas kurios tikrai nepadarytu gėdos kapitonui akivaizdžiajam. O čia še tau kad nori Havajai. Ten rašė apie saulės jėgainę kažką tai, nu turint tokį dalyką su protingu pasaugojimo tinkle planu PX visi šitie brangūs išmanieji šudukai, kartu su visom nemokamos krovimo stotelėm mieste.
kestutisz 2020-07-23 18:08
Aš tai vieną realų pritaikymą žinočiau - jei vienas šeimos auto nedavažiuos iki namų (artimiausios pakrovimo stotelės) tai galėsi atvažiuot su kita įpilti šiek tiek elektros ir išvengti kelionės ant ratukų :) Daugiau jau aukščiau surašė - neverta gadinti savo akumo (nebent jis valdiškos auto)...
iPienius 2020-07-23 18:16
nezinau, kaip su kitais automobiliais, bet Tesla gali su kitu automobiliu tempti ijunges pavara ir taip kazkiek pasikraus baterija
AAA000 2020-07-23 21:52
nutempt iki rozetes manau greiciau, nei laukt kol pasikraus is atvaziavusio elektros auto. bet isorine rozete is akumo butu naudinga pvz dirbt su laidiniais irankiais, kur nera elektros. pvz statybose vietoj tu burzgianciu ir smirdinciu generatoriu ir pan. cia net taupytusi laikas. aplamai manau geriau butu turet montuojama saules baterija ant elektromobilio stogo, nes gali sugeneruot sauleta diena iki kokiu 3-5kwh. kokiu mikrobusiku platesnis stogas, uzklotas fotovoltu, gal ir iki 10kwh sugeneruotu per visa diena. to manau uztektu letu greiciu pavaziuot kelis km iki reikiamos vietos. arba apsaugot akuma nuo visisko issikrovimo palikus ilgam elektromobili be prieziuros. aplamai cheminis akumas energetikoje tinka nebent tik balansuot sistema - sugeriant energijos perteklius. arba kai nera kitu variantu. per brangu net pigesnis svinas. buhalteriai sita savybe tiesiog pervertina - nes neismano specifikos as manau imanoma sukurt mechanini labai ilgaamzi, principe negendanti akuma sitam reikalui pigiau. smagratinio tipo. bet automobiliuose jis netiktu. tik stacionariai. gal dar laivuose. kur svoris neaktualu. statyt stacionariai liti namie - visiska nesamone. net ir ekologisku poziuriu nesamone. smagratinis manau bent jau atsipirktu. dar yra variantai - slegt ora. manau irgi atsipirktu pramoniniam lygyje. bet tikrai ne namu buitiniam vartojime
SaMaras 2020-07-23 22:11
Ir kurioje vietoje įvyko technologinis proveržis, kad jau dabar dabar galima padaryti gerą stabilų ir negendantį tokį įrenginį? Nes bandymų buvo, bet kad pasiteisinusio varianto kaip[ ir nepamenu (gal žinių spragos pas mane..) Apie mobilų tokį įrenginį negali būti iš viso net kalbos..
Xdmin 2020-07-23 22:17
Jei pavyktu sugeneruoti 10kwh per diena, tai daznam vartotojui nebereiketu isvis jo krauti, nes tiek turetu uztekti ~30-50km nuvaziuoti.
kestutisz 2020-07-24 10:34
Nu kad jau buvo, Priusai berods kažkurie, bet ten tik saulėtiem kraštam šiek tiek vėdinti saloną tos elektros užtenka, jokiu būdu ne baterijos gadinimui su dakrovinėjimais :) Nžn aišku realiai kaip auto, bet asmeniškai nemanau, kad ten labai jau kažkaip pažangiau nei jau po sezono žuvęs (liko < pusė talpos) riedlentės Li-Ion akumas kuris spėju labiausiai ir nukentėjo nuo visokių racionalizacijų kaip regeneracijos stabdant...