Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	Sauliuxas  2020-08-21 09:44
   
	Kalbant apie sanaudas tai padalinio vadovas biski atsilikes nuo technologiju kokia 20 metu nes kai kurie nauji automobiliai su automatinemis dezemis jau turi po 9pavaras,o mechanikines max 6 tai kur geresne ekonomija...
   
   	Omikron  2020-08-21 11:35
   
	Ir kas is tu 9 pavaru? Modernus varikliai turi platu diapazona kuriame yra efektyvus ir su tiesioginiu ipurskimu labiau kuro sanaudos priklauso nuo apkrovos nei nuo sukiu. Tos 9 pavaros papildomas svoris kuri sukti turi pastoviai. Daugiau pavaru reikdavo seniem motoram kurie efektyvus 500rpm ruoze, o dabar su turbinom ziurek beveik pastovus sukimo momentas apima 1500rpm, Tai at tu vaziuosiu ant 1900rpm ar 2200rpm nebus tokio didelio skirtumo
   
   	Arunas1948  2020-08-21 12:02
   
	Elementaru, jeigu suges mechanine pavaru deze, pigiai pakeisi o su automatine turesi problemu ir brangiu.
   
   	kukulis4  2020-08-21 13:01
   
	
Nemazai vazineju su tokiu vw amarok. 3.0TDI, 190kw 8 begiu automatas. vaziuojant 130-150km/h rpm skirtumas tarp 6tos ir 8tos pavaros - vos ne 1000rpm. Skirtumas ar cruisini ant ~3k ar ant ~2k rpm yra didelis.
   
   	woozyy  2020-08-22 10:49
   
	Nemaciau nei vieni straipsnio kaip su automatu nuvaziavo mazom sanaudom. O su mechaniniu maciau daug. Paskirt inis vaziavo kazkas berods su passatu 2.0 dizeliu.
   
   	HardAxe  2020-08-22 12:42
   
	
Būtų 6 bėgiai, tai 6 būtų ilgesnė. Nereikia galvoti, kad 4 bėgiu dėžė užsibaigdavo ten pat, kur baigiasi modernios dėžės 4 pavara.
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
Mechaninė ar automatinė pavarų dėžė? Kaip išsirinkti, kad vėliau netektų gailėtis