Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Atk 2020-08-21 13:54
Galima sakyt, kad automobilis amžinas, net jei praras akumuliatorius 50 procentų talpos, vis tiek su juo bus galima nuvažiuot 400 km, kas yra solidu. Tik nereikia greitai krauti, tada greičiau degraduos akumuliatorius. Pirmi lietuvos elektromobiliai turėjo 15-17 kwh bateriją ir galėdavo nuovaiuot apie 70 km. Ir tai automobiliai buvo savadarbiai ir kurėjas buvo patenkintas tokiu atstumu ir automobiliu, jam to pakakdavo.
HardAxe 2020-08-21 15:01
koks čia stebinimas, kai tiek laiko prieš pristatymą rėkauja?
robertasdd 2020-08-22 10:47
Ydomu pas ką namie 300kw įvadas
tomas_vaitkevicius 2020-08-22 14:36
Jei užsiimti apie Lietuvos aktualijas, per praėjusį mėnesį Lietuvoje grynųjų (BEV) elektromobilių padaugėjo 139-ais vienetais, iki 1966 vnt. Ir tai palyginus su kitais 1541786 lengvaisiais automobiliais sudaro 0,12%. Pastaruoju metu stebimas kasmetinis ~20% augimo padidėjimas.
iPienius 2020-08-22 17:16
straipsnio autorius nepraleidzia menkiausios progos pavaryt ant teslos. kiekvienam jo straipsni. kur apie tesla raso, kad tesla gamina suda ir tuoj bankrutuos. taciau akciju kaina kazkodel per metu beveik 10 kartu pakilo ir toliau kyla...
Marius.brn 2020-08-22 20:16
https://en.wikipedia.org/wiki/Dot-com_bubble
Ne pirmas toks kilimas, gali būti ir ne pirmas toks kritimas.
Akcijų kilimas, nieko bendro su patikimumu neturi. Ir kritikuoja tesla daug kas, ekspertai, klientai ir net patys entuziastai. Kylančios akcijų kainos rodo tik kad investuotojai pasitiki ir tiki kad investicijos uždirbs extra cash, iPieniau. Teisinga būtų sakyti, kad tesla gamina technologiškai moderniausią šūdą. Tesla yra technologijų kompanija, bet pakolkas gerokai failina kaip automobilių gamintojas. Tačiau Tesla yra gera technologijose ir pritraukia tech entuziastus ir ne tik (tikrai yra ne vienas dalykas kuris man patinka apie tesla ir pačiam).
immortallt 2020-08-22 22:16
Click'us generuoja.
Vandenilio technologijos ir labai kišamos, kažkas bando prastumti, irgi renka click'us, bet drambliuko svajonės.
AAA000 2020-08-23 02:34
vandenilis greitu laiku tikrai neisplis, gali but ramus
nors technologija ten puiki.
----------
cia panasu dar vienas kazkoks neaiskus greito ikrovimo "firminis" sudas...
realiai ten greiciausiai akumu tik daugiau sulygiagretino ir isgavo ta "greitesni" ikrovima. ir tik kai akumas tuscias. ir tik tokio tuscio akumo ikrovimo pradzioje . bet va jau kokia nors dar viena dizaineriska rozete su logotipu gales visiems kaisiot tik pamanyk - 900V, kas daugiau?
Bax 2020-08-23 22:04
Tesla potencialas slypi ne automobilyje, bet jų kuriama autopilote.
Kaip kad Facebook galutinis produktas ne socialinis tinklas, bet vartotojų duomenys.
Benediktas 2020-08-24 08:21
Man tai svarbu ne tiek Tesla, bet kad jie uzkure elektromobiliu pramone. Jau vien prie VDV negriztume ir be Teslos.
AAA000 2020-08-24 10:33
cia kazkiek tiesos yra. jie pastate ant grynai tik elektromobilizmo. bet as manau tikrai ne del zalumo. ar elektromobilizmo "sviesios ateities" . tiesiog elektros variklius ir pavaras lengviau suderint su autopilotavimu. su visokiais distanciniais valdymais, tolygiu reguliavimu ir panasiai. yra situ dalyku elementine baze elektros varikliams. nereikia nuo nulio daryt. tesla kaip neturinti patirties - tiesiog cia nerizikavo.
vdv sudraugaut su automatizacija daug sudetingiau ir brangiau. taip kad manau cia elementari verslo pragmatika. o ne inovacija, kuria priskiri. cia tesla laimi daug laiko, nes nereikia adaptuot elementu. ima gatavus sprendimus. savo teikisa tik pagrindini mikroprocesoriu. kai su vdv reikia ne tik procesoriu gamint - bet ir visas sasajas su jegos mazgais nuo nulio vystyt.
inovacija pas tesla sakyciau nebent pats akumas. nes pasirinko netipine trumpaamze licio versija. ir as cia manau daro ziauria klaida. tesla aiskiai taikosi i nisinio-monopolinio segmento sukurima akumu rinkoje. ir panasu kad visgi akumu rinkos neapzios plius ju strategija atvirai nenaudinga vartotojui - o vartotojai sito niekada neatleis ilgalaikej perspektyvoj. "pazangiausio rinkoje" autopiloto privalumas kazkada baigsis. ir beliks tik kazkoks vidutinis elektromobilis su sudinais "firminiais" akumais...
o konkurento akumas isvis neaiskus - nera duomenu. gal ten irgi uzslepta kazkokie ziaurus minusai. nu gal bus apzvalgu. taip kad cia neaisku dar niekas su tuo lucid.
cheminiuose akumuose is realiu "konkurentu" as manau siam momentui tera tik pazangi technologija kur naudojamas elektrolito separatorius. ir isgaunama saugumas + keli kart daugiau darbiniu ciklu. bet neisvystyta kolkas iki pramoninio lygio normaliai. apie ta kitaicu greito stampavimo linija irgi nebesigirdi nieko panasu pastrigo
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Tesla“ konkurentas pasiruošęs nustebinti visus: mūsų elektromobilis bus greičiausiai įkraunamas pasaulyje – vos per 20 minučių beveik 500 km, dvikryptis įkrovimas ir nemokama elektra 3 metams