Nors vienai kompanijai rūpi - šis elektromobilių gamintojas leis remontuoti savo automobilius (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

jordanbn2 2020-08-31 17:25
Toks zemas atrodo, nesinori visa laika vaziuojant ziureti i kitu automobiliu duslerkes...
bahuriux 2020-08-31 17:52
Kaina jį nužudys net neatgimusį. Nes kainuoja kaip normalus elektromobilis pilno dydžio model 3.
AAA000 2020-08-31 18:58
technologiskai cia labai teisinga kryptis paimta. sukista teisingos inovacijos ir labai neblogom proporcijom. na isskyrus tik gal kad trirati padare. cia aerodinamika gaude matyt kazkas biski per daug. ir uzsisvaigo siektiek matyt kazkoks lektuvu projektuotojas sito modelio konstruktoriu kolektyve ilindes.
mindaugas.vaitiekūnas 2020-08-31 20:48
Dzin tas auto - daug gražiau pati idėja Pamenu buvo laikai, kai ant PC korpusų būdavo lipdukai, kad nebūtų galima į vidų įlįsti nepažeidžiant garantijos sąlygų. Bet šiandien drąsiai darom dangtį, keičiam komponentus, tepliojam termo pastą, išputinėjam dulkes... Nereikėjo nei aukštojo baigt Kaip aš mėgstu sakyti tiems klientams, kuriems "per daug informacijos ir niekas neaišku": jei pats nesupranti, tai duok vaikams - išsiaiškins net neskaitę instrukcijos
Marius.brn 2020-09-01 18:10
Na, kaip aptera siulo range nuo 650km su maziausiu akumu ir 1600km su didziausiu, tai tm3 mazas konkurentas kaip elektromobilis. Bet vadinti automobiliu tai biski liezuvis sunkiai verciasi apskritai. Bet is kitos puses ideja labai grazi, ir tas kitoks poziuris i auto kuris atsiras su EV/solar/bateriju proverziu, tai man patinka. 65km solar range per gera diena yra kitiems daugiau nei reikia apskritai. Bus idomu pamatyti isbandymus. Tas momentas, kai tiesiogine ta zodzio prasme ICE myletojai negales kontraargumentuoti to fakto, kad ju auto po ilgesnio parkingo negales nuvaziuoti toliau
Xdmin 2020-09-01 20:51
Va taip ir isivaizduoju ateities transporta - lengvas, efektyvus ir ekologiskas, o ne dabartines sofos su ratais, kuriu svori tenka kompensuoti papildomomis baterijojimis. Cia galetu sport/GT/whatever fancy name versija, ir galetu sukurti basic/standart/normal versija, kuri neturetu egzotiniu medziagu, svertu siek tiek daugiau bet uztat kainuotu gal perpus maziau. Isivaizduokit jei dabartiniai VDV sugebetu i diena gauti nemokamu 20-30km nuo saules, i degaline tik desrainiu ir kavos vaziuotume, kuro pildytum tik pries tolima kelione arba tie kurie tikrai daug vaziuoja ( tokiems tie saules kolektoriai tik kaina iskelia).
AAA000 2020-09-01 23:21
o tu bent supranti - kad cia jau parkingui PAPILDOMI SPECIFINIAI reikalavimai? ir paciam auto komfortas visai kitos klases turi but. aplamai auto paprastai tu stengiesi kist i pavesi, kad nesest i krosni paskui... as manau pilnavertis elektromobilis turi turet ta fotovolto plokste ant stogo. bet tik akumu nenudusinimui ir avariniams atvejams (pvz parvaziuot labai letai jei techninis gedimas). o ne kilometrazui didint. parkavimo vietas as geriau noreciau turet po stogu ir su rozetem elektromobiliui. kur ant stogo sumontuotas efektyvus ir galingas fotovoltas. o as ten islipu su slepetem ir sausas per lietu ar slapbdribas o ne ieskot kazkokiu sauletu vietu parkavimo aiksteliu kampuose, kad ten kazkokius mistinius 65km atgaut "nemokamai"...
Marius.brn 2020-09-02 08:10
Beabejo, as pats iprastai laikau masina garaze. O komfortas, tai labai priklauso nuo technologiju, masinos siandien nuo telefono paspaudimo arba tiesiog nustacius laikmati pasildo/pasisaldo pries ilipant, tai siandien jau neproblema krosneles ant ratu. Bet velgi, ne visi turi galimybe pasistatyti pavesyje, tai bent jau nauda kad gauni papildomus km. Niekas neipareigoja parkuoti po saule, masina akivaizdziai bus ir su "laidiniu" ikrovimu