Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2020-09-29 00:50
kad ten gal tik opelis kazkiek vertingas. visoje toje sudo kruvoje... jei du sudai susijungs - bus tik daugiau sudo kruvoje...
Berserkas 2020-09-29 13:56
Aš esu už, kad europiečiai turėtų didelias kompanijas ir galėtų konkuruoti su JAV ar Kinijos. O tai kitaip bus taip, kad viską supirks kinai.
Berserkas 2020-09-29 14:18
Dauguma tų mažesnių automobilių brandų neišgyventų be tos šūdų krūvos dėl didesnių reikalavimų saugos, taršos ir visur kitur, todėl tektų patiems viską gaminti ir galiausiai neišgyventų mažesni brandai ir juos supirktu Kinija. Pvz:. Citroën ir Peugeot, varikliai, bazės, viskas tas pats tarpusavyje, labai sutaupo, FCA grupė, nes irgi tarpusavyje dalintusi. O susijungus ką tai leistų? Jeigu kalbant apie VDV variklius tai užtektų dyzelinių prancūziškų variklių, amerikietiškų benzininių ir bendrai vystiti elektrinius variklius. Tai leistų stipriai apkarpyti automobilių gamybos kaštus, bazes tas pačias tarpusavyje naudoti, ir kurti bendrus ateities elektrinių variklių bazes. Tai padidintų konkurenciją prieš kitus didelius automobilių gamintojus.
Pvz:. PSA (13.68%) jau priklauso Kinijos auto gamintojui kuris priklauso Kinijai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
PSA nori įtikinti ES leisti susijungti su FCA, todėl siūlo gaminti „Toyota“ furgonus - kas čia per planas?