Vokietijos aviacijos ir kosmoso centras pristatė dar neregėtą, modulinę ateities transporto priemonę „U-Shift“: gali beveik viską ir atrodo įspūdingai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2020-10-01 18:31
Na jei jau tiek kalbų apie efektyvumą, tai, mano manymu, reikėtų daugiau padirbėti su aerodinamika...
Paramotoras 2020-10-01 19:34
Mieste? Kur vid greitis 30 juokauji
SaMaras 2020-10-01 19:45
Ok, logikos yra.. nors ne visur mieste 50 leistina, bet aerodinamika augina bendrą ilgį, kas mieste irgi aktualu
Paramotoras 2020-10-01 19:59
Na gali leisti kad ir 100 bet reikia ziureti koks realus.
silicon 2020-10-03 09:52
Kaip pristatys prekybai, tada pašnekėsim. Kolas ir Nikola Motors pristatinėja niekada neegzistuočiančias transporto priemones.
AAA000 2020-10-03 15:37
taigi raso kad max apie 60km/h. ----- aerodinamika visiskai neaktualu iki mazdaug 40km/h. o cia gana aerodinamiskos formos. elektromobiliu neekonomija prasideda didejant butent greiciui ir didejant oro pasipriesinimui kvadratu. taip kad jei orientuotis i miesto pervezimu greiti - ekonomija pakankama. o va uzmiestyje, greiciuose virs 50km/h vdv vis dar islieka ekonomiskiau. kroviniams pervezinet vaziavimo greitis irgi nera taip aktualu. zmonems - aktualu - nes jie gyvena trumpai. kroviniams - ne, svarbiau pristatymo logistika. nu ne visiems. gendantiems aktualu ir laikas - bet sita kroviniu srauta atskirt galima. jis nera didelis. vnz cia teisingai kuria. letos standartizuotos autonomines modulines platformos tikrai puikus pakaitalas. ir dar ekologiskos. fabrikuose, sandeliuose ir net krautuvese ju pilna. cia siulo ir getvems-keliams. ir manau ju tikrai bus. nes tai pasiteisina. orientacine sistema irengt gana paprasta, kai greiciai leti. ir pigu. galima koki signalini kabeli uzkast. ir vaziuos pagal ji tokia platforma. va su pirmumais ir KET tai jau bus problemu. atsakomybes. biurokratiniu is esmes... taip kad stabdis - bezdzioniu kvaili norai. o ne technologija