Elonas Muskas patvirtino: naujoji „Tesla“ struktūrinė baterija pirmiausia pasieks „Model Y“ - akivaizdu, kad tai didžiulis proveržis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2020-10-15 13:35
Traukinių tinklą vystyti Lietuvoje yra nesąmonė, už vienam mietui tinklo išvystymą, kad visiems būtų 5-10 min paspirtuku, ketvirtadaliui miestui nupirktum elektrinį transportą. Kalbant apie viešąjį, ne individualių namų kvartalai esmė. Šeškinė, Justiniškės, Karoliniškės, Pilaitė ir paan., ten gyvena dabar koks pusė Vilniaus. Dauguma iš ten juda link centro. Sakote ten nėra viešojo transporto? Ar jis važiuoja retai? Per akis. Ir iš šių kvartalų važiuojant viešuoju laikas susitaupo, jei autobusų juostų kas neužgrūda. Nereikia sudarinėti dirbtinų kliūčių, bet neinvestavimas į kelių plėtimą neturėtų būti vadinamas dirbtine kliūtimi, kaip ir autobusų juostų padarymas, ir šiaip viešajam transportui pirmumo suteikimas. Esmė ta, kad jei per kelią per minutę pravažiuoti turi 240 žmonių, kurie arba važiuos automobiliais asmeniniais su 200 automobilių, arba kokiais 6-8 autobusais, skirtumas toks, kad automobiliams reikės mažiausiai 4 eismo juostų ir sankryžos bus apkrautos, kai du tokie keliai susikerta. O autobusams užtektų 1 eismo juostos, ir kelias būtų apylaisvis. Kiek kainuoja įrengti ir išlaikyti 4 eismų juostą, ir kiek kainuoja 1 eismo juosta? Jau taršos ir kitų dalykų net nevertinant. Karantinas - ekstremali situacija, pagal jį nereikėtų dėlioti ateities gyvenimo.
Atk 2020-10-15 17:51
Bet asmeninis automobilis teršia orą ir neleidžia normaliam žmogui kvėpuoti sveiku švariu oru, arba reikia kur nors į mišką kaip atsiskyreliui nueit gyventi, bet ten bus sunku ir neturės žmogus socialinio bendravimo arba ji sunku bus padaryti... Paskui ir nuo užteršto oro žmonės serga ir reikia skirti laiko ir pinigų jų gydyui. Kol jie serga negali dirbti.