„Tesla“ prekybos Lietuvoje startas: per mėnesį daugiau pardavimų nei per visus šiuos metus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

iPienius 2020-11-04 12:32
idomios kainos. Standart Range Plus 53670 € kainuoja, o Lenkijoje uzsakant tiesiai is Teslos kainuoa 195490 zlotus arba 42795 €. pries pora menesiu kitoj temoj parasiau, kad uzsideda 10k €, tai visi sake, kad nusisneku, bet patys kainas paziurekit, nes jos yra lengvai prieinamos. uz kitas versijas irgi uzsideda 10-12k €.
immortallt 2020-11-04 12:42
Labai nesidomėjau, bet kartais PVM nepamiršti?
Shinigami 2020-11-04 16:36
Dažnai žmonėms tai nerūpi. Jie kainą pamato ir rėkti pradeda. Čia ne tik PVM gali būti, bet ir komplektacija kitokia gali būti. Pavadinimas gali būti tas pats, bet skirtis tam tikros dalys, tada ir kaina skirsis. Bet tai ne visada yra lyginama ar net parašyti. Gal kažkur gyliai, gyliai ir bus pilnas aprašymas, bet niekas taip gyliai nenaršo.
HardAxe 2020-11-04 18:40
Švedijoj 55 354eur, ką tik pažiūrėjau.
kukulis4 2020-11-04 19:02
Lenkijoj, visgi, rodo 44k euru uz bazini. Cia su PVM. Tai 9k eur, kaip mokesti vien tik uz tarpininkavima, man pateisint butu sunku.
AAA000 2020-11-04 20:00
aha. matau panarsei. kokybiskesnes dalys. ten kur per Lietuva platina, matyt Musko sertifikuota sperma apslakstytos - del to brangesnes platintojai pasirupino surinkimo daliu kokybes pagerinimu prieinamais ju kompetencijai budais ir uz ta ekspertini darba uzsidejo ju manymu tinkama antkaini...
robertasdd 2020-11-04 21:56
Man tai kitas klausimas. Kaip jie 520e per menesy, lygina kita auto "su kuru". Tas kitas auto irgi turi kainuot 53, o čia jau a6 ar 5 bmw. Kazkaip maximos vadybininkai su tokiom nevazineja. Kitas dalykas to finansavimo, beveik garantuoju, kad pateikta įmoka yra be kasko kainos (unicreditas be kasko neduoda), kuri lietuvoj kosminę už teslą (kelis kartus praslydo spaudoj ar ne 3k per metus?) Kas visiškai suvalgo įmonei skirtumą kuras-elektra.
kukulis4 2020-11-04 22:53
Su lizingu cia jokio stebuklo nera. Imi 54k kaip bazine kaina, 5 metai, 15% pradinis, 0% likutine verte, ir turi 830 euru imoka. Keiti likutine i 35% ir grubiai turi tuos 520eur per menesi. Kasko tikrai nebus iskaiciuota i sita kaina, bet logiskai mastant, jei garantuojamas servisas Lietuvoje, tai kasko kaina turetu eit zemyn. Kausimas - per kiek. Kuro ekonomija sudetinga paskaiciuot. Beabejo, jie mini imones del to, kad imoniu masinos paprastai susuka gerokai daugiau kilometru, ir ta ekonomija pasimato geriau. Jeigu per diena suktum arti tu 400km, tai ta ekonomija gal visai neblogai atrodytu, bet cia grubiai 100k km per metus, o tiek net ir imonese reta masina vaziuoja.
HardAxe 2020-11-04 23:52
dar ant servisų susitaupo kažkiek. Bet tai nėra pigiausias automobilis.
immortallt 2020-11-05 00:22
Draudimas Tesla S kandžiojasi, nes aliuminio kėbulas ir pats automobilis daugiau kainuoja. 5 BMW nupirksite už 500€ per mėnesį ir čia užteks dar ir kurui, kokiam 40k km per metus? Jūs gal juokaujate? Už 550€ nupirksi bazinę škodą ir susimokėsi už kurą. Draudimas Tesla 3 kainuotų kažkik brangiau, bet priežiūros išlaidų škodai daugiau. Taip pat Tesla 3 daugiau šansų, kad išvengs avarijų, ar sumažins jų žalą, todėl irgi ant didelio parko tai pasiteisins garantuotai.
robertasdd 2020-11-05 08:17
Nemirtingas, pažiūrėjau superb, nuo 27 iki 44 kainos. Pagrinde apie 30 sukasi. Tai čia įmonėms labai norint dvi gaunasi už vienos teslos kainą. Tikrai ne ta pati kaina, nu niekaip. (Taip, aš moku skaičiuoti tcoo). Ir manau kad škodos draudimas bus pigesnis
kukulis4 2020-11-05 09:22
Nu ir galima ne superb, bet octavia ziuret. Tikrai nera 'per prasta' masina vadybininkui. Zodziu kad ir kokios stiprios simptatijos elektromobiliams, teslai, ekonomijos ir racionalumo cia ne per kur nesimato...
sub 2020-11-05 09:55
Estijoje to pačio modelio kaina - € 41.870, Lenkijoje - € 44.044 Gali būti, kad DOW tiesiog įmetę kataloginę Tesla kainą, kurios neatnaujina, o apačioj parašę: *** Kaina gali keistis bet kuriuo metu. Tai priklauso nuo gamintojo kainų politikos. Dar kitur DOW puslapyje randu, kad Tesla 3 kaina yra 49 000 €. Tai taip ir neaišku. Pilnai suprantu, kad jie užsimeta tūkstantį ar kelis, plius ima pinigus ir už parvežimą. Plius, visada su jais galima derėtis, tai nematau logikos kam jiems rodyt mažesnę kainą Tesla Model 3, nei nurodyta jų puslapyje. Kam reikės, pasiderės.
FtBall 2020-11-05 10:14
Man, kaip privačiam asmeniui, nusipirkt Tesla, kuri važiuoja greičiau, nei 2x brangesni VDV - budget deal. Taip, pats juos yra ganėtinai didelis antkainis, bet vistiek tai yra pigiau, nei pirkt RS, AMG ar M. Jei skaičiujant grynai ekonomiškumą, tai jei perki dyzelinį VDV, 100km nuvažiuot kainuoja 5€ brangiau, nei elektra. Tai per 500k km vien ant kuro susitaupo 25k€. (Imant VDV naudingą - ~8 litrus dyzelio vidurkį. Jie mieste daugiau, tai skirtumas tik didės).
kukulis4 2020-11-05 11:27
Is dalies sutinku. Jeigu i net ir i model 3 ziuret, kaip i performance car, tai varijantas net labai viliojantis. Bet seimos ukiai ar imones dazniausiai ne i performance'a ziuri.
FtBall 2020-11-05 11:41
Tuo atveju lieka ekonomiškumo klausimas. Itin daug važiuojant - 400km per dieną (imant 250 darbo dienų - 100k km) - EV yra ekonomiškesnis variantas. Netgi skaičiuojant vien kurą. Jei skaičiuojant remontus, bus kelios dienos per metus, kai mašina nevažiuos, nes reikės nuvaryt į servisą, pasiimt pakaitinę ir t.t. Nors garantinis ir nieko mokėti nereikia, bet tomis dienos po kelias valandas iškrenta, kol organizuojamas pakaitinis automobilis.
HardAxe 2020-11-05 12:06
bet reikės krauti kažkada ją. Kažkurią dieną gal reikės nuvažiuoti visus 700, tada atsiras papildomų problemų. Be to superb lyginti reikėtų su kokiu model S. Nemanau, kad model 3 yra jam konkurentas pagal važiavimo kokybę.
kukulis4 2020-11-05 13:09
Irgi tiesa. 50k eur superb'a gauni tikrai pilnos komplektacijos, ir kaip bebutu, superb'as yra kokybiska, erdvi ir solidi masina. Model 3 gauni plika, ir nors is isores ji atrodo gerai, viduje - skurdu, vietos tikrai maziau, vaziavimo kokybe - nezinau. Su superbu vazinejau, patiko, model3 nesu sedejes...
immortallt 2020-11-05 16:19
Kažkaip matau atvirkščiai skaičiuojat... Kuro sąnaudos nuvažiuoti 50k km per metus 4000€ arba 333€ per mėnesį. Elektra važiuojant 816€, arba 68€ per mėnesį. Tarkime 250€. Taigi, VDV automobiliui pirkti turėsi 300 lyginant su elektromobiliu, kas yra kokie max 22000€. Superb'o neįpirksi. Octavia dyzelinę jau įpirksi. Ir vėlgi, pradedate lyginti 50k VDV ir 50k elektromobilį, kai visa esmė, kad elektormobilio kuro sąnaudos mažesnės 5 kartus, apie ką ir yra visas straipsnis. Kaip Bjornas, su Tesla per metus prasuka 250k km, Lietuvos atveju 20k € ant kuro būtų. Taip, elektromobilį reikia krauti, ir čia jau reikia įsivertinti kokie įmonės poreikiai. Per dieną vadybininkui nedirbant viršvalandžių numinti tarp kelių taškų 700km jau yra sunku, nes nuvažiuoti reikia ne tik tam, kad prasuktum, nes nesustojęs. Jei toks poreikis visgi yra, tai ir sprendžiama, arba įkišti pietų pertrauką ir pasirūpinti krovimo stotele tame taške, ar visgi VDV turėti vieną. Ar maršrutus kitaip dėlioti. Kalba eina apie verslą, kuris turi didesnius autoparkus. Jei turi 20 mašinų, kurių kuro sąnaudos per metus siekia 100k €, tai susimažinti iki 20k € elektros sąnaudų (ir dar investuojant į savo saulės elementus), tai yra rimtas sąnaudų sumažinimas, ir rizikos įmonei sumažinimas. Kitas dalykas, kur elektromobiliai turėtų turėti pranašumą, tai pastarieji yra gerokai atsparesni draskymui (jei akumuliatoriaus ribotuvai vietoje). VDV darbinės mašinos po 5 metų jau ir pavaros suvarytos, ir variklis padrožtas. EV potencialiai galėtų ilgiau tarnauti. P.S. jei superb norit lyginti, tada jau lyginti galite su Model S, įtraukus kuro sąnaudas jau panašiai išlaikymas per mėnesį atrodys.
robertasdd 2020-11-05 18:12
Immortal, padarei klaida skaiciuose. Superba ypirksi easy uz 300 per menesy. Nepaskaiciavai likutines vertes (tesloj po 5 metu lizingo 30%). Beto, lizingas apriboja kilometraza iki 100kkm, tai kokius jus cia 50k per metus planuojat? Mokesit unicreditui uz kiekviena km nuvaziuota po poros metu? As nesu uz vdv, man kaip privaciam, tesla ziauriai imponuoja, bet is verslo puses ekonomines naudos dar nematau (na nebent kaip ten kazkas planuoja 100kkm per metus). Arba viena kita auto ymoneje vadovui "del mados"