Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Azys 2020-11-05 16:08
Nuliukų prie nuskristo atstumo nepametėt, vien iš vaizdo įrašo sakyčiau kad nuskrido kur kas daugiau nei 460 m.
bahuriux 2020-11-05 16:24
Nepadarytu gėdos net Betmanui, arba Jeimsui Bondui. Tik Betmanui spalva prie kostiumo netiktu, reikėtu perdažyti.
Viskas OK atrodo cool, nepirmas toks jau rinkoje, ar prototipo stadijoje, bet jų kainos, kaip taisyklė yra nesveikos 250-600+k€. Už tas babkes išeina geras 2-4 vietų lėktuvas ir geras automobilis pvz tesla, tik ne viename. O tokie aparatai neskaitant super kietos išvaizdos vistiek yra tik 2 vietų ir dar prastas kaip lėktuvas ir prastas kaip automobilis.
Kyborg 2020-11-05 20:07
Technologijos.lt jūs rimtai? Straipsnio kokybė apgailėtina.
Iš video panašiau, kad pakilo į 460m aukštį, o ne tiek tenuskrido https://www.youtube.com/watch?v=QAnIjww ... leinVision
HardAxe 2020-11-05 20:43
manau, kad skraidantys automobiliai niekada netaps kasdieninis tranportas -
saugumas (savo/apinkiniu) ir kuro sąnaudos neleis jiem išpupuliarėti.
bahuriux 2020-11-05 20:54
Sutinku 100%. Tokie daiktai bus masinis reiškinys tik tada, kai galėsi su savo mobiliaku valdyti jį ir ne rankiniu būdu, o pilnai robotizuotai, kai oro kontrolės sistema bus pilnai DI ir automatinė, kai užteks tik vairuotojo B kategorijos, kai eis nupirkti ir mirtingiesiems, kai jie bus labai saugūs, netgi saugesni daug kartų nei automobiliai.
O aš kartais pasvajoju apie tokį, tik tikro dydžio VTOL lėktuvą 2-3 keleiviam skirtą. Kam reikia blogo lėktuvo ir blogo automobilio viename, kai gali turėtu abu atskirai, bet efektyvius ir tam tinkamus.
https://www.youtube.com/watch?v=T8Hm74Jkj-M
who 2020-11-05 21:41
Ilgai laukti nereiks, jau dabar gimsta reikiamos tech, tik reikia viską apjungti į vieną. Autonomiją pasiekti lengviau nei auto, nėra kelių, reikalingas tik virtualus 3D žemėlapis ir susidūrimo prevencija. Kitaip sakant dronų syncro, jau yra praktinių pavyzdžių. Kai išmoks gerai stabilizuoti dronus ir sudės vandenilio elementus, bus galima nuskristi didelius atstumus. Kaina automobiliui neprilygs, bet galima vystyti paskraidinimo verslą, kad ir skrydžius tarp šalių ar tarp žemynų.
Dannas3 2020-11-06 09:39
viename is interviu N.D Tyson kalbejo, kad skraidantys automobiliai niekada nebus masiskai paplite vien del praktiskumo. daug praktiskiau, kastis po zeme ir ten daryti 3D trafikus, nei skraidyti ore. Kas realiai jau ir daroma, jei turesime galvoj metro. Saugumas tik vienas is faktoriu. Juk nukrites toks lektuvelis ne tik prazudytu kas jame sedi, bet ir padarytu zalos ir ant zemes. Manau ir mums daug labiau patiktu, kad kuo daugiau eismo vyktu po zeme, vien del zaliu dalyku.
HardAxe 2020-11-06 14:18
išlaikyti lėktuvui reikia energijos, stoving kamštyje pvz.
stovėti ant žemės energijos nereikia.
Kol automobilių nėra atrodo lakstysi greitai ir tiesiai kur nori, bus super.
Bet atsiradus 100`000 skraidančių TP Lietuvoj atsirastų taisyklės, eismas, laukimai...
Gaunasi tas pats, kaip su britva lakstyti eisme įmanoma, ir gana siaugiai. Bet jeigu visi persėstų ant britvų eismas sustotų tą pačią minutę.
who 2020-11-06 14:26
Eismas bus autonominis, kompiuteriai reguliuos trafiką su minimaliu lag'u. Dėl nukritimo, oro magistralės galėtų eiti ties mažiau apgyvendintomis teritorijomis, krisdamas aparatas dar galėtų paskaičiuoti minimalios žalos trajektoriją ar išskleisti parašiutą.
Po žeme geriau, netrukdo gamtos reiškiniai, bet gaunasi brangi infrastruktūra, prieš oro transportą, kur struktūra virtuali. Fiziškai bus tik pakilimo/leidimosi aikštelės ir skaičiavimų centrai. Didžiąją dalį duomenų turėtų apdoroti skraidyklės individualiai, komunikuodamos su gretimai esančiomis skraidyklėmis.
HardAxe 2020-11-06 16:00
o skraidysi kaip? tik vietoj autostradų?
ar miestuose tik tarp mikrorajonų, o toliau važiuosi sulankstęs sparnus? Ar iki namų?
Ar tik tarp oro uostų?
Blogu oru tiesiog neskris?
Bus leidžiama pakilti po 22 vakaro gyvenamajam rajone?
TA bus lėktuvo lygio ar automobilio lygio?
Kiek sveria parašiutas galintis sulaikyti ultralengvą keturvietį skraidantį apratą?
Sutinku, tai ką tu sakai yra labai graži perspektyva domestic skrydžiams. Automatiniai tarpmiestiniai skrydžiai tarp didžiųjų miestų. Artimas užsienis. Pakeistų keleivinius traukinius. Bet asmeninio transporto sektoriuje? nematau tame ateities.
immortallt 2020-11-06 16:34
Tai jei kalbame apie autonomiškus sprendimus ir skridimo greitį iki 200 km/h, tai kam skristi? Miesto ribose iš vis nepraktiška, nes pakilti/nusileisti bus sunku. Virtualūs greitkeliai jei bus, tai atstumai daug didesni, nei ant kelio. O jei visus automobilius valdo autopilotas, tai sankryžose šviesoforai tampa nereikalingi, o greičiai stipriai auga. Kamščiai irgi pranyksta.
Skristi, kad ir ant 200km/h į kitą miestą... Nu tai autopilotai jei, ant tiek važiuoti gali. Čia nebent kokiai Rusijai aktualu, kur iš vis kelių tarp miestų nėra.
O kaina automobilio ir hibridinio automobilio lėktuvo visada bus didesnė, nei jų abiejų atskirai.
who 2020-11-06 19:21
Turėjau mintį apie oro taksi į tolimesnius rajonus/šalis, ne asmeninį miesto transportą. Modelį ėmiau kaip droną be sparnų. Skraidyti galima kur nėra aviacinių apribojimų. Blogu oru neskris, kaip ir dabar atidedami komerciniai skrydžiai. dėl garso yra apribojimai. TA žinoma lėktuvo lygio. Parašiutas 15 - 20 m skersmens, svoris iki kelių šimtų kg
AAA000 2020-11-06 21:24
del tu skaiciavimo centru klysti. jie VISISKAI nereikalingi. pauksciai sugeba skraidyt labai dideliais buriais, ir nesusiduria net
is esmes tereikia labai primityvios automatizuotos nesusidurimo programeles. daug svarbiau yra skraidymo principas. lektuvu problemos tame kad jie neskrenda is esmes. o tik labiau sklendzia ant sparnu su kazkokia ne skridimo, o tik sklendimo palaikymo stuma. kas ir tikro skraido - tai tik dronai gal. net "vertaliotai" labiau kabo ant sparnuotes, o ne skrenda. sitie visi aparatai turi labai apriboto skraidymo galimybes. va del to ir reikia labai dideliu skaiciavimo pajegimu - nes cia trajektorinio sklendimo aparatai... o ne skraidymo. pati savoka netiksli... pauksciai sugeba skraidyt. o mes nesugebam padaryt net paukscio lygio skraidymo aparatu - isskyrus dronus ir kazkiek sportinius lektuvus sklendimo trajektoriju skaiciavimo centrai reikalingi tik tam - kad kompensuot nepakankama skraidymo lankstuma. jei pakelt skraidymo kokybe - technologiskai - jie iskart taptu nereikalingu metalo lauzu. o technologiskai manau imanoma pagerint. nu bet reikia gerint.
siaip dar gravitacijos supratimas neimintas - gali but kad tai net ir labai pigu padaryt
del kuro celiu technologijos - dar ten nelabai aiskus ju energetinis talpumas. jei imt sistemiskai visa skridimo iranga su vandenilio baku. as manau nedaug didesnis uz VDV sistemas. akumus lenkia. bet pvz iki kosmoso netempia greiciausiai ir kuro celes...efektyviausiai skraido vabzdziai - kas leidzia manyt kad visgi aparato dydis(svoris) svarbi mechanine riba...
Manobataibuvo2 2020-11-07 02:21
Greičiausiai dar ir kaina neleis išpopuliarėti, bei orlaivio piloto pažymėjimo brangumas.
Manobataibuvo2 2020-11-07 02:28
Jei kalbėti tik apie saugumo pusę, tai paprastas parašiutas minimizuotų tą žalą ir pavojų labai smarkiai. Visgi požeminio traffiko galimybės tikriausiai didesnės. Čia jau priklauso kokia koncepciją rinktis: metro tipo, kai nuosavas transportas nereikalingas, ar požeminių tunelių tinklą su nuosavu transportu.
Manobataibuvo2 2020-11-07 02:34
Kaip alternatyva antžeminiam transportui gali būti įdomi tik tada, kai dėl esimo kamščių gatvėmis eismas neįmanomas arba beveik neįmanomas.
bahuriux 2020-11-07 09:52
Salyginai pigu jei yra kažkokių dujų ar skysčio aplink skraidantį/nardantį aparatą, tai tiesiog diriižablis, ar povandeninis laivas. Aš net esu sugalvojes kaip tokie aparatai galėtu ne tik kabėti, bet ir būdami sunkesni/lengvesni pakaitom už savo aplinką judėti pirmyn be jokios energijos išskyrus aplinkos šiluminę energiją, tipo antros kartos amžinasis variklis, nes nepažeidžia energijos tvermės dėsnio. Tik tokie tyrimai ėda pinigus ir laiką nelabai kompaktiškas aparatas gaunasi, o ore dar ir nelabai praktiška. Veikimo principas paslaptis kol kas, nebent internetuose tokia info atsirastu.
miiinnde 2020-11-07 10:28
Del energetinio neefektyvumo tokios priemones neprigis niekada. Nereikia buti Ensteinu, kad ivertinti kiek energijos reikia vien tik pakelti ir islaikyti transporto priemone ore ir kiek jos reikia tiesiog paridenti ant zemes. Plius triuksmas, saugumo standartai gedimo/ avarijos atveju, kas bus jei toks chlamas nukris miesto aiksteje pilnoje zmoniu? Is cia momentaliai isplaukia siu dienu aktualijos su teroro atakomis. Taip kad pasvajojom ir uzteks... o ziurint i ta prototipa... na, jis lyginant su lektuvu manau aerodinamiskas kaip plyta. Skraidancias transporto priemones kaip ir dabar, gales sau leisti tik elitas.
Paramotoras 2020-11-07 11:52
Na del elito tau klysti. Siai dienai paprastam mirtingajam isigyti koki tai skraidymo aparata nesukialia agonijos. Del skridimo tai paukstis gali syaiga manevruoti dek mazos mases. Jei mase didele galima isivaidzuoti mokios galio reikes tokiam mane rui atlikti arba kokios apkrovos veiks konstrukcija jei galia surasi. Kiek matai is via rasanciu tai visi klaviaturos pilotai, fizikai ir kitoki ciaburaskos realiai nedavede nei vienos idejos iki realizacijos.
bahuriux 2020-11-07 13:18
Kas dėl saugumo padidinimo tokiems aparatams ir mažiems lėktuvams https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_parachute
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Skraidantys automobiliai taps kasdienybe jau kitais metais? Futuristinis „AirCar“ sėkmingai įveikė pirmuosius skrydžius (Video)