KTU mokslininkai kuria inovatyvų skraidymo aparatą – elektrokopterį: pranašesnis tiek už sraigtasparnį, tiek ir už droną

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2020-11-12 16:07
Visa idėja tame kad tai bus įprastas dronas su (iš paveiksliukų sprendžiant) dvigubais motorais kiekvienam kampe ir dvigubais propeleriais kurie suksis preišingomis kryptimis. Turės mažo žingsnio ir didelio diametro propelerius, tam reikia variklių kurių KV yra mažas, žmonių kalba didelio sukimo momento ir mažo apsisukimo skaičiaus. Mažas propelerio žingsnis tam kad beprasmiškai nebūtu apkrauats variklis hovering (anglų k.) rėžime, tai taspats kas automobiliui važiuoti į kalną 1 pavara, labai lengva, kai lenktyniniai dronai tą daro 5 pavara galios sąskaita. Bet greičiu pasigirti tokios skraidyklės negali su propeleriais kurių atakos kampas mažas. Nebent eitume į kompromisus dar toliau ir droną sukergtume su sraigtasparniu, rezultate gautume aparatą kurio ekonomisškumas prilygtu sraigtasparnio ekonomiškumui hovering rėžime, o greitis ir manevringumas kai riekia "pasidrasjyti" labai geras, nei joks kitas skraidantis aparatas to padaryti negali. https://www.youtube.com/watch?v=TnGhEInTXYc
AAA000 2020-11-12 18:56
jei letas aparatas, o tai ne paprasciau kompensuot pvz svorio sumazinimu? nes daba darbo rezima isgaudineja, kas nemanau kad efektyvu. sakykim prikabini koki helio baliona - kai letai skrendama - pvz pakylant-leidziantis-manevruojant - balionas issipucia ir nuima svori. ir pakanka mazesnes galios neoptimaliu propeleriu. taip sakant - "pluduriavimo" rezimas. o kai reikia jau staigiai skrist kazkur - baliona sutrauki ir ijungi ta "5 pavara", ir darai atstuma+greiti dabar kaip suprantu dvi skirtingu diametru propeleriu sistemas sukis vienan korpusan. ir nieko gudro neislos labai... tiesiog du rezimus pakaitom naudos - bet bendras bereikalingas svoris tai isvis zenkliai tik padideja. saugumas sumazeja. konstrukcija sudetingeja ir brangeja.