Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
FrrFrr 2020-11-16 17:01
Nokia zlugo ne tik del mygtuku propagavimo, o ir del to, kad atsisake Androido ir toliau pirso ta savo nesamone Symbian. Vat jei VW dirbtu tikrai protingi zmones - ir kaip baze pasiimtu Androida, tai su savo nerealaus dydzio resursais Tesla tikrai paimtu. O dabar neaisku kokia jie ten savo OS kurs. Ar patiks ji vartotojams ir pan...Faktas, kad su serviso prieinamumu problemu nebus, dar reiktu tik ikrovos stoteliu tinkla sukurt ir vualia - kompanija netaptu antra Nokia dar 50 metu tai tikrai
Benediktas 2020-11-16 21:40
Net ne del Symbian. Juk galejo Symbian ispletoti iki tiek, kad dasivytu iOs galimybemis. Tiesiog negalvojo, kad žmones ant tiek papirks ismanumas, o ne bazines skambucio funkcijos. Stevas Jobsas pirmasis nujaute, koks irenginys turetu gimti - idejo galinga procesoriu, padare estetiskai patrauklu (kam Apple visada daug skiria demesio) ir lankscia OS (programeles). Tada Android dar juk net nebuvo, kai 1 Iphone isejo. Ir iOs nuo starto visas kitas os lenke myliomis.
Zinoma - dabar nedeti Android, tai reiskia kurti nauja programeliu sistema, kurios niekam nereikia - butu didele klaida. Zmones be programeliu nevertins naujos OS.
Nors Tesla - Android nenaudoja ir OK, nes turi Autopilota, jis kol kas atstoja visas Android programeles.
AAA000 2020-11-16 23:58
Tesla gi atejo faktiskai su visa komanda is programiniu paslaugu veikiancio ir konkurencingo tinklo. as manau Muskas tiesiog technologus visus su savim tamposi ir tiek. po savo tas visas firmeles. vis kitokia uzduoti performuoja. bet savo esme ji vienoda, tiekr programines paslaugas pilnu paketu. joks kitas automobiliu gamintojas to visiskai neturi. nes jie viska priprate pirkt kaip komplektuojancias dalis. o sistemos neturi visiskai.
gal kinieciai tik siektiek su savo copy-paste patirtim turi tokiu pajegumu autimobilizme.
uzsimiegojo net ir vw siaip vw turi komponentu kazkokia sistematizacijos baze, manau jie bent jau suvokia - kur ju atsilikimo problema. tik va klausimas ar ipirks. net google nesugeba ipirkt... stume ir uzdarinejo jau kelis autopilotavimo projektus...
Benediktas 2020-11-17 10:49
Nes Muskas ne kvailas - vertę kurią darbuotojai, geri darbuotojai. Jis susipirko puikią technologų šaiką. Galbūt pradiniame taške jie nebuvo stiprus automobilių gaminimo technologijose, nes tiesiog nebuvo tai darę prieš tai. Bet mašina tai nėra kažkas kitokio - tai tik technologijų rinkinys. Ir manau dabar jie sparčiai stumiasi gamyboje, kaip pavyzdžiui iš karto išlieja metalo gabalą, kurį anksčiau sudarė 40 skirtingų dalių (gal kiek perdedu) - sutaupe laiko. Nekurs bateriju blokui atskiro karkaso, o masinos laikantysis karkasas pasitarnaus, kaip bateriju bloko karkasas ir kartu vesins - sutaupe pertekliniu medziagu ir laiko.
Su tokiu out-of-the-box poziuriu i masina - tiketina ir daugiau dalyku atras. Na kad ir bateriju forma pakeite ir licio sluoksnius kita kryptim sujunge - niekas anksciau to nedasigalvojo, o talykas tai paprastas.
lizunas 2020-11-18 02:41
Symbian graudus buvo ir programutojų pusės, programai parašyti reikėjo daug kodo. Griozdiškas reikalas buvo, aišku su naujausiu symbian pataisė, bet... Ir plius Nokia turėjo touch, turėjo išmanumą, bet pakišo koją, jog tarkim 5800 gavo ne lietuminį, o spaudimu valdomą ekraną, kas labiausiai vartotojams netiko.
Benediktas 2020-11-18 08:28
Kitaip tariant Nokiai į User experience buvo nusispjaut, lyginant su Apple požiūriu - čia turbūt ta pagrindinė priežastis.
immortallt 2020-11-18 09:45
Nokia turbūt labiau akcentavo patikimumą. Kitkas jiems atrodė svarbu.
Benediktas 2020-11-18 10:26
Patikimumą turi omenyje, ryšio kokybę, veikimo laiką, korpuso tvirtumą, gedimų statistiką?
immortallt 2020-11-18 12:00
Taip, tuo apie ką ir dabar Nokia dar garsi ir bairiai skraido.
Xdmin 2020-11-18 12:26
Tais laikais arba nebuvo kitokio ekrano arba buvo per brangu.
Benediktas 2020-11-18 12:37
Taip, baziniai dalykai, esminės funkcijos yra privalomos - bet jiems dar reikėjo įdėti žymiai daugiau darbo į tai, kaip palengvinti interakcija su įrenginiu, kad būtų lengva naudoti, kad būtų daugiau galimybių - internetas, programėlės. Tam reikėjo dėti galingus procesorius ir padaryt naršyklę normalią, aišku, liečiamas ekranas daug dalykų irgi išsprendė - kaip naudingo ekrano ploto klausimą. Na nėr ką dabar kalbėti, kas buvo tas buvo Dabar Apple vėl padarė didelį žingsnį išleido kompiuterius su ARM procesoriais - buvo daug skeptikų, bet dabar jau nėra tokių - atpigino kainą, galingumas didelis ir ilgiau veikia ant baterijos, naudoja tik 10W, neturi net ventiliatoriaus. Jau seniai buvo aišku, kad su ARM galima su tuo pačiu energijos kiekiu pasiekti galingumą, bet tik Apple tai pirmoji padarė, kad galingumas būtų geras. Čia gavosi biški, kaip reklama, bet taip yra.
Tesla irgi panašiai elgiasi Autopilotas ne kas kita - kaip pagalba, palengvinimas naudotis daiktu. Jei veikiantis autopilotas būtų VDV, tokias mašinas irigi graibstytu.
immortallt 2020-11-18 12:45
Benediktas, man įrodinėti nereikia Aš tik sakau, ką jie manau, kad galvojo. Plius jie buvo pasidarę turbūt iki tol didžiausią pasaulyje vartotojų tyrimą, kuris parodė, kad vartotojams nereikia išmanių telefonų. už tuo metu 1000 litų ir daugiau.
Todėl jie turėjo rimtą pagrindą tikėti, kad smartphone geriausiu atveju bus nišinis dalykas, arba visiškas fiasko.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Volkswagen“ elektromobilių sektoriuje turi grandiozinių planų - per 5 metus investuos 73 milijardus eurų