Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paramotoras 2020-11-24 17:59
Siuo atveju ne saugumas o sekme. Pries kiekvtai metu kaune audine i troleibuso stulpa demoliakulia osi o vadylai kad kas.
vytautas50 2020-11-24 22:25
Hencia 2020-11-24 22:46
bahuriux 2020-11-25 07:08
Ten tų seilių kokia 7000 +/- vnt gal.
Aš dabar galvoju, kad super saugūs auto nėra labai gerai, nes visokie turtingi dalbajobai už vairo neatsijojami natūralios atrankos būdu kaip tas būdavo anksčiau, ines vėl ir vėl iš naujo kelia pavojų aplinkiniams.
immortallt 2020-11-25 08:41
Bahuriux, o prie ko čia saugūs? Prieš kokius 12 metų nebuvo Tesla, bet lakstančių daug, ir būtent turtingųjų mažiau. Tai per sausio mėnesį autostradoje vien žūdavo daugiau, nei dabar per visus metus autostradoje žūva.
bahuriux 2020-11-25 15:30
Na tai ir veikė natūrali dalbajobų atranka ir jų kažkiek sumažėjo, o kuo toliau tuo mažiau bus jie atfiltruojami, dėl automobiliu saugumo standartų gerėjimo. Blogai dar ir tas, kad jie rizikuoja ne tik savo bet ir aplinkinių sveikata ir gyybe. Kiek aš matau dalbajobų aplink Klaipėdą ir Klaipėdoj tai, kaip taisyklė jie vairuoja brangesnes mašinas, nebūtinai nuliovas bet brangias.
immortallt 2020-11-25 15:39
Ne nuliova ir brangi - gali būti tikras, nėra jis nė velnio turtingas. Iš paskutiniųjų pasiėmė lizingu, greičiausiai net butą nuomojasi.
Na natūrali atranka vargu ar taip jau įvyko greitai, nes tų lakstančių iš ties daugiau. Iš dalies padėjo infrastruktūros atnaujinimas, eismo padaugėję, gal kuras kiek pabrangęs. Plius policija su slaptais automobiliais, o ir šiaip kultūra kažkiek pasikeitė.
HardAxe 2020-11-25 16:05
galėtų tesla tiesiog neleisti spausti greičiau už leistiną greitį. Autopiloto smegenys turėtų susiorientuoti kiek galima važiuoti tam tikroj atkarpoj.
immortallt 2020-11-25 16:15
Na kai kurie automobiliai daro kažką panašiai - ne trąsoje pvz. leidžia ne daugiau nei 200 km/h greitį. Bet jei tu uždėsi programiškai apribojimą, kad daugiau +20 km/h negalėsi važiuoti perkant Tesla, tai Tesla niekas nepirks...
Shinigami 2020-11-25 19:23
Čia turėtu tai ateiti, ne iš automobilio gamintojų, bet iš valstybės. Jei valstybė nuspręstu, kad visi nauji automobiliai privalo turėti greiti ribojančias sistemas (pagal navigacijos informacija) tada viskas greit išsispręstu. Bet valstybėje yra daug vairuotojų ir dauguma iš jų neturi jokio noro laikytis KET, nes jie geriau už visus žino kas saugu, o kas ne, o jei ir įvyksta avarija, tai kiti kalti, o ne jie.
eXpo 2020-11-25 20:25
Kai trenkiesi 160km/h greiciu , jokios saugos sistemos neisgelbes jeigu smugi sugeria ta vieta kurioje sedi. O jeigu smugio jega masina plešo per puse nekabindama vairuotojo - netgi is seno zigulio teoriskai gali islipt sveikas.
Berserkas 2020-11-25 21:48
Kas vartoja alkoholį tie ir išgyvena avarijas.
immortallt 2020-11-26 10:01
Shinigami, aš tau kaip ir pritariu. Ir tarkime jei įves tokį reikalavimą Lietuva - tai nieko nenutiks. Gamintojai tikrai nepuls adaptuotis tik dėl Lietuvos. Nu gal vienas kitas.
Jei įves ES mastu - tada padėtų, bet vėlgi, kiek tas lakstumas aktualu daugumai ES šalių? Apart Vokietijos, na dar kažkiek Lenkijos (bent anksčiau) tokių lakstymų nemačiau.
Ir net jei įvesi naujiems automobiliams, tai lakstantys dažniausiai nėra su naujais automobiliais. Tai praeis 15+ metų, kol pasikeis. Bet net tada gali vežtis iš užsienio senesnius, ar tiesiog senesnius palaikyti. Tada gaunasi, kad su senais kibirais galės lakstyti dar ilgai (būsim kaip Kuba).
Šiaip reikia didinti greičio kontrolės būdų įvairovė, bet labiausiai reikia spręsti nebaudžiamumo klausimą. Vairuoja ir su atimtomis teisėmis, baudų neišieško, tai tokiu atveju turėtų tiesiog tokį sugavę vietoje suimti, ir išvežti į areštinę. Paleidimas galimas tik sumokėjus visas baudas su delspinigiais ar po kelių metų pataisos namuose. Vairavimo teisių atėmimas 10+ metų, ir jei būsi pagautas, tai iškart į kalėjimą, net be teisminio proceso vežamas, nebe į pataisos namus.
AJ 2020-11-26 14:35
Gal jau metas idegti kraujo testus i masina? Ar blaivus ar apsvaiges nuo medziagu? Jei atsisako, deti greicio bloka
AJ 2020-11-26 14:36
Arba dar geriau, pradetu masina jausti, kad vaziuoja kaip girta, tai pradetu mazinti greiti, ir perimtu vaira...
ZigmasS 2020-11-26 17:27
Ar trenkėsi į medį, ar į elektros stulpą?
AAA000 2020-11-26 20:48
yra tik vienas veikiantis variantas - izoliuot kazkuriam laikui nuo visuomenes. prasizengusi vairuotoja. uz REALU prasizengima vairtuojant.
pinigines baudos niekada nepadejo ir nepades.
durniausia yra baust automobili. ypac ribot per visokius TA cia yra pats kvailiausias dalykas kuris labiausiai sumazina sauguma. sitas dalykas - privalomi TA - leido gamintojams oficialiai gamint nesaugius auto
as keisciau net draudimo sistemas - palikciau privaloma tik asmenine atsakomybe del zalos kitam asmeniui. nes medicina musu sudina - nesugeba atstatyt organiuzmo. ta prasme draust reikia butent tik zmogu-vairuotoja. automobilius turi gamint, kad juos butu sunku smarkiai sudauzyt. istobuletu realios saugos sistemos. nes technika visada galima suremontuot ar nupirkt nauja. privalomai ja draust 0 tai kas gaunasi? debilas uz vairo sudauzo jis apsidraudes autoi nu ir gauna draudima ir vel nauju vazineja. TAI KUR CIA SAUGUMAS VISUOMENEI? gavom kad debilas uz vairo toliau vazines... cia visiska saugumo butaforija... net saugos pagalves normaliai netobulinamos. senai galetu but saugos pagalviu apsivelkami variantai - kad net neiliptum i auto tokio neapsivilkes. vieto to kazkokius alkotesterius siulo diegtis i auto... dar vienas viesas debilizmas... saugos alkoholikus - kad jie toliau gertu...
taip pat jei yra kliutis ir didelis greitis - saugos pagalves turetu but ir isorines. dar neatsitrenkus issaut. jei tu nemoki vairuot ir sukeli susidurimo pavoju - tu toli net nenuvaziuotum - nes butum burbule va ka reikia daryt - jei norit saugumo - vystyt saugumo technologijas. ir keist zalos sistemas lad saugumas didetu. dabar dideja tik draudimo bendroviu ir sudinu auto gamintoju pelnai. nes visuomene priversta PRIVALOMAI sita absurda islaikyt.
nukeliauta buhalterizmo populiarinimo kryptim... o automobiliu saugume ir vairuotoju auklejime - visiska stagnacija. paglosto galvute nusikalteliams. keliu policijos sistema aplamai uzsiima atvira korupcija - pinigu ismusinejimos kazkokius planus vykdo ir konstruoja parazitines sekimo organizacijas su automatinem pinigu nuiminejimo sistemom... dabar iteisinta - kad tu jei nedraustas ir be TA - tu ISKART nusikaltelis. o jei vairuodamas uzmusei zmogu automobiliu - tai dar tada ilgai tyrineja ir sprendzia gal nelabai kaltas ir gal aplinkybiu kokiu yra, ir paleidzia pagloste uz galvutes jei tu ten "gerai" elgiesi, ar pasirasai "kad taip nebedarysiu"... va ta sukurem
tesla aplamai apsiko ten aplinka akumais... vat turetu but eko mokestis tiesiai is teslos saskaitos isieskotas uz tokia avarija. visas likvidavimo sanaudos isieskot. nes cia jie pagamino tarsu akuma nevykusiam auto... ir dar issaugojo neverta ro gyvybe... o kodel jie negamina pazangaus auto, kad ta dviratininke butu issaugota - kuria uzmuse? a? tik muskelis kliedi - kad istatymus reikia keist...
bahuriux 2020-11-26 21:37
Yra veiksmingas būdas sutvarkyti debilus už vairo su naujesnėm mašinom. Reikia įstatymo kad, kasko draudimas nepadengtu išvis žalos, apsidraudusiam jei dėl jo kaltės įvyko avarija nesilaikant KET, tik vagysčių ir apgadinimo atveju turi padengti nuostuolius. Idiotai atsifiltuotu gana greit nes net ir jie napajėgtu pastoviai pirkti naujų auto už savo pinigus, tektu persėsti į senesnį, o seni auto debilų neapsaugo taip efektyviai.
Ir aišku dar ir tokius bajerius reikia tvarkyti "policijai gerai žinomas 13 kartų teistas" girtas neturintis teisės vairuoti nuskynė tris obelis ir įvažiavo į namą, kartais ir blogiau baigiasi.
Žinau vieną dalbajobą kuris pastoviai važinėja su apynauju 5 bmw viršydamas greitį ir girtas. Nieko jam nepadaro buvo atėme teises, susimoka baudas nes turi babkių ir toliau važinėja girtas. Girtas važinėja nes geria daugiadienėm po 15-60 dienų iš eilės, nėra kada jam išsiblaivyti. Kaip tokia spraga įstatymuose išvis gali egzistuoti.
AAA000 2020-11-26 21:44
uztektu sakykim antro karto kad uzdarytu girta bent menesiui - jei sunkus. vietoj to teises atimineja... kazkokiems laikotarpiams. lygtai cia teises nusikalto kazkuo cia beprasmiskas nubaudimo veiksmas. - net pacios vairavimo teises is esmes beprasmis popierelis. suprasciau jei teises butu kazkoks leidimas. pvz ivaziuoji i kelia ir tau slagbauma atidaro teises. tada butu nauda. o dabar jas atimineja... tu gi ir taip gali be teisiu vazinet metu metais. auto gali nusipirkt be teisiu. va cia yra ziauri spraga. vairavimo teises aplamai yra popierius - kuri tu pasodini i kazkoki buhalteriu isgalvota teisiu kalejima ir nusiimi vairavimo atsakomybe va iki ko dasigyvenom... arba reiketu visus savininko auto konfiskuot, kol atgaus veikiancias teises. be jokiu ten mokesciu. tiesiog sustatai i aiksteles valstybes lesomis. pasiimt gales kai savininkas tures veikiancias teises. o jei padare su svetimu auto - paimi ir pastatai i aikstele ta auto - kol pazeidejas atgaus teises. kad savininkas lauktu - kol pazeidejas pasitaisys . uz tai kad savininkas dave pazeidejui varuot neatsakingai. tada gal ir pageretu situacija... dabar beprasmiska sistema... kazkokiu issipirkinejimu is banditeliu kurie "isdavineja" vairavimo indulgencijas...
as dar ivesciau tokia KET norma - jei vaziuoji iki 25km/h su bet kokiu transportu - isijunges avarinius - ir krastine desine juosta - jokios teises ir TA isvis nera butini. tada realus saugumas keliuose padidetu maziausiai 3-5 kartus. aisku kazkiek pradzioje uzsikistu pralaidumas - bet bent kelius padetu normaliai projektuot...
toks vaziavimo rezimas manau bus butinas autopilotams - jei norim juos turet greitu metu. vadinas reiktu galvos apie atsakomybes perkilojimus ir naujas rusis. mazint kartele reikia. dar ten reiktu isjungimo is isores funkcijom aprupint autoniminius auto. kad galetu atjungt - jei sugrybauja auto. o tai laksto daba mieste 160km/h glusai kazkokie su teslom... geriau tegu pensionu su motorizuotais karuciais ir autonominiu valdymu tegu gatvese daugeja
immortallt 2020-11-27 08:36
bahuriux, kasko daugiau yra lizingui, be kasko, kur draustų nuo visko, automobilio lizingu negautum pirkti.
Išspręsti tą galima ir paprasčiau - neišgali susimokėti baudų, supakuoji.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
160 km/val. greičiu skriejantis „Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino namų langus