Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
robertasdd 2020-12-15 18:33
Dėl suzukio. Taršos standartą gauna ne konkretus modelis, o visas gamintojas - tarkim jei suzukis pardavinėtų normaliais kiwkias nors vieną el mobilį, jo bendra (kaip gamintojo) tarša būtų žema, ir pardavinėt būtų leidžiama. Aš asm už tai, kad drausti taršius modelius, o ne gamintojus. (Juk kaip gali escaladas 6iu litrų gauti euro6 standartą, o 1,5l jimnis - nea?)
HardAxe 2020-12-16 10:02
jimnis neskirtas kruizinti autostradose tai jo užmiesčio sąnaudos nėra geros.
SaMaras 2020-12-16 11:07
Kiek kartų straipsnyje pakartota, kad turtingi žmonės nebeturi skonio?
na tikrai, kai kurie automobiliai gražūs ir galbūt geri (tikrai nei vieno iš jų naujo negalėčiau nusipirkti), bet galbūt greičiau reikėtų sakyti, kad tie modeliai jau klasika, ir klasika tenkina ne visus, kas buvo madinga ir gražu prieš 20metų nebūtinai bus gražu šiemet.. tai gamintojai ir prisitaiko prie pirkėjų poreikių (arba pagal straipsnio autorių tai išeina, kad gamintojai prisitaiko prie pirkėjų beskonybės..)
conjurer 2020-12-16 20:34
Dėl Aston martin. Jų dizainas buvo geras, kol ford'as jo nepradėjo dėti į fiestas. Dabar kai pamatai Aston martiną, pirma mintis - kas čia per fordas.
Ir man asmeniškai visi Bentley negražūs. Net kiniečių klasiškiau atrodo.
kestutisz 2020-12-17 12:44
Na, bet Vitara'os gi yra? Ir ten net kiek didesni auto. Nebent į tą miniatiūrinį auto netilpo visokia ekologinė fignia.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
7 įdomiausi automobiliai, kurių netekome 2020 metais - lengvai pastebėsite, kodėl dingsta geriausi modeliai