Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2021-01-06 18:32
Teslai ir visiems kitiems tapšnojamų inovacijų stūmėjams NCAP galėtu nukalti vieną žvaigždę vien už priverstinai privalomą tapšnojamą, kada tapšnoti net nebūtina, galima fizinius mygtukus padaryti, bent kaikurius. Ką ten gps, ar muzikos ieškojimas, tesloj bardačiokas neatsidaro be patapšnojimo per ekraną.
mindaugas.vaitiekūnas 2021-01-06 22:50
Man su kokių 2017 metų Citroen Berlingo teko pasivažinėti, tai ten ir be ekrano idiotizmo analogiško pilna.
Pvz. sėdynių šildymo įjungimo mygtukas buvo įrengtas po vairuoto diržu - ten, kur apačioje yra pritvirtintas diržas. Užsisegus diržą diržas uždengia mygtuką. Kai jau šikna svyla, tai spaudi tą mygtuką, bet nesi tikras ar išjungei tą pašildymą, tai reikia dar diržą pastumti į šoną, kad matytum
Valytuvai. Norint papurkšti langų skysčio, reikia kurį laiką palaikyti rankenėlę. Kai jau pradeda purkšti, nors ir atleidi rankenėlę, vis tiek dar purškia. Nėra tokio paprasto "kiek norėsiu, tiek ir užvarvinsiu". Čia maždaug purkš 3 sekundes arba ilgiau (jeigu vis dar laikysi rankenėlę). Tai būna žiema įvažiuoji į miestą ir supranti, kad nuo lempų atspindžių nieko nematai. Bandai prasivalyti langus, o tau ne tai, kad valo, bet užpila juos skysčiu tiek, kad kurį laiką išvis nieko nematai
Jei kalbi telefonu ir nori padėti ragelį per auto ekrano meniu, tai dar ir paklaidžioti reikia. Nors lange kaip ir matai su kuo kalbi, bet pokalbio užbaigimo mygtukas paslėptas po kitais mygtukais. Nors tame "default" pokalbio lange vietos tiek, kad dar ir navigacija būtų sutilpusi
Dar iš pradžių daug pasitikėjimo nekėlė puodelių "laikikliai" - grindyse tarp vairuotojo ir keleivio. Vis galvojau, kad staigesnio manevro metu kava turėtų pargriūti ir apipilti kojas. Bet per porą metų to nepasitaikė. Na neskaitant tų atvejų, kad norint ją iš ten išsikrapštyti kartais tiesiog pats pamesdavau betraukdamas
iPienius 2021-01-06 22:50
o gal valdyma balsu? pasakai komanda ir ivykdo.
kukulis4 2021-01-06 22:57
Pritariu. Kad ir kaip maloniai atrodytu tas minimalistinis interjeras, as noreciau, kad esminiu automobilio funkciju valdymas isliktu valdomas fiziniais mygtukais. Daug nereikia. Sviesos, posukiai, pypyne, valytuvai, klimato kontrole (temperaturos pastoviai reguliuot gal ir nereikia, bet stiklu apiputima ziema ijungt reikia daznai). Lasivu ranku irganga - bent jau atsiliepti/baigti pokalbi. Nu dar rankinis. Tebunie elektrinis, bet fizine knopke butu gerai kad liktu
Kita vertus, alternayva yra valdymas balsu. Musuose kazkaip keista masinai komanduot, ypac angliskai, bet manau, kad priprasim.
bahuriux 2021-01-06 22:59
Balsu gerai, kokia muziką ar navigaciją valdyti, bet jei netaip supras ir vykdys ne tą komandą, pvz pradės šaldyti žiemą ar šildyt vasarą, ar netaip kaip norėjai irgi nekažką kovoti su tais išmaniais auto.
Aukščiau komentavo dėl prancūziškų auto, jo susidūriau, kad pas prancūzus ir japonus viskas kaip ne pas žmones. Net ir rimtas pvz CAD softas prancūziškas atvirkščias būna ir sunku perprasti valdymą, na matyt jų tokia natūra, kad jiems reikia, kad būtu neracionalu ir neintuityvu.
Benediktas 2021-01-06 23:04
Viska rinka sureguliuos. Jei kazkuris gamintojas sudes fizinius mygtukus ir del to didins pardavimus, tai zinoma tuo keliu pasuks ir kiti gamintojai. Nezinau, man dar neteko naudotis. Gal ir man butu nepatogu, bet kol nebandziau sunku pasakyti. Nemanau, kad tai sudetinga igyvendinti.
kukulis4 2021-01-06 23:04
https://userinyerface.com/game.html
Šaras 2021-01-07 08:38
Tai kad fizinių mygtukų dingimas nėra šiaip kieno sumanymas, nes gražiau ar moderniau. Fiziniai mygtukai kainuoja, dizainas/išdėstymas kainuoja, automobiliai tobulėja labai sparčiai, kol jis kuriamas mados/reikalavimai/funkcijos gali pasikeisti, o perdaryti visą fizinę konsolę yra didelis darbas.
Su liečiamais viskas daug paprasčiau. Prireikė naujo mygtuko, paseno user interfeisas, mažai funkcijų? Software update padės.
Creatium 2021-01-07 13:31
Mygtukų dingimą ir ekranų didėjimą lėmė tai, kad visos Teslos jau sąlyginai greitai galės pačios važiuot. Kai taip bus, visi tie pertekliniai interjerai neteks prasmės, o visas dėmesys bus į pramogas kelionių metų - taigi dar didesnius ekranus ir didesnį jų kiekį.
HardAxe 2021-01-07 15:09
pagaliau. Tikiuosi gaus gamintojai per nagus ir gražins mygtukus.
Ncap vertinimas būtų puiki pradžia.
Evil 2021-01-07 16:15
"o gal valdyma balsu? pasakai komanda ir ivykdo." - jau yra padandyk naujuose MB "mercedes" pasakyt. užknis su savo "what ca i help you"
"Su liečiamais viskas daug paprasčiau. Prireikė naujo mygtuko, paseno user interfeisas, mažai funkcijų? Software update padės." - gal tada geriaus aviacinio MFCD principas, kai mygtukam parišamos funkcijos priklausomai nuo to ką rodo
https://www.digitalcombatsimulator.com/ ... ar_MFD.JPG
Benediktas 2021-01-07 16:29
Nemanau, kad dauguma nori fizinių mygtukų, ypač žiūrint į ateinančias kartas.
bahuriux 2021-01-07 17:13
Na taip, jie nori traiškyti žmones sėdėdami už vairo ir tapšnodami tlf., arba tą didelį tapšnojamą ekraną, koks skirtumas kurį betapšnojant įvyks nelaimė.
Benediktas 2021-01-07 17:40
Taip dabar dar nesaugu tapšnoti, nebent vairuoji Tesla su pilnu autopilotu. Kai bus pilnas autopilotas visur, visi tapšnos, kiek tik norės tapšnoti ir tai nebus minusas, nes bus saugu tapšnoti.
O ant vairo nėra irgi mygtukų?
mindaugas.vaitiekūnas 2021-01-07 18:48
Man asmeniškai fiziniai mygtukai visada buvo patogiau už tą "tapšnojimą". Geri laikai buvo, kai galėjai parašyti SMS nežiūrėdamas į telefoną. Dabartinis jaunimas to turbūt nėra patyręs
Žiūrint iš tos praktinės techninės pusės, tai sakyčiau, kad reikėtų fizinių funkcinių mygtukų su mini ekranėliais. O jau vairuotojas pats prisiskirtų funkciją tam mygtukui ir ant to mygtuko atvaizduojamą paveiksliuką. Išdirbus tokią sistemą, nebereikėtų ateityje galvot apie dizainą.
seniai kažkas panašaus yra (tik be ekranėlių).
Benediktas 2021-01-07 18:53
Tai gal seniau viskas geriau buvo?
bahuriux 2021-01-07 19:41
Aš norėčiau pamatyti tavo platų mąstymą kai tavo draugelį sutraiško su mašina, toks naujų ir plačių pažiūrų feisbukinis tapšnotojas kuris tapšnoja vairuodamas ir užmušė žmogų tik dėl to, kad žiūrėjo į tlf. viršydamas greitį, persirkiuodamas nes norėjo aplenkti kitą lėtą didelį auto iš dešinės.
Dėja bet tokia karti mano asmeninė patritis. Nebūtu taip skaudu jei tai atsitiktu netyčia.
Jei kas sudarytu tokią statistiką kiek žmonių buvo taip nužudyta per tuos inovatyvius tapšnojimus, manau greit pasitaisytu mašinų dizainas į saugesnę pusę.
Kai bus pilnai 100% autonominiai auto tada galės būti 100% tapšnojamas mašinos valdymas, o dabar turėtu būti tik neesminių funkcijų valdymas. Ir kuom blogai radijos valdymas ant vairo ir klimato kontrolė su trim ratukais, ar sėdynės šildymas, langų atidarymas ir langų atitirpinimas po ranka, kai net nereikia į juos žiūrėti ir aišku rankinis teisingo tipo teisingoj vietoj.
Talkatif 2021-01-07 20:01
O prie ko čia kanapės?
FtBall 2021-01-07 20:14
Geriausia kai išvis nėra ką reguliuot. Neseniai klausiau muzikos iš USB flešiuko, bet posūkio metu ratas užkrito ant jo išlaužė AUX laidą ir flešiuko lizdą, o radija išvis nieko netraukia.
Išvis nebėr ką reguliuot toj mašinoj, tik vairuot.
conjurer 2021-01-07 21:32
Nes geriau rūkyt nei tapšnot, matomai.
Dėl jaunimo, tai visai pritariu. Daug kas sugeba sulįsti į tapšnoklį, ir nematyti aplinkinio pasaulio. Tokie užknisa važiuojant dviračiu, tave pamato kai esi per pusę metro nuo jo, ir pradeda panikuoti kaip išgąsdinta katinas. Chill dude, aš 5 sekundes į ateitį žinau kur kas bus, nereik panikuot kaip pažadintam su šaltu kibiru vandens.
Veikiančio autopiloto neturim. Yra ir softas ir įranga, bet įranga per brangi kad dėtų į "peasant cars", taigi deda tik į karines. Softas tada netinka, todėl deda pigią kinietišką CMOS įrangą 4 dolerius, ir bando iš nekokybiško vaizdo analizuoti kas vyksta. Tokiais sensoriais apginkluoti autopilotai dar ilgai nebus tinkami, ir dabar tarnauja kaip "super cruise control". Taigi šnekėti kad tapšnokliai yra tam kas dar neegzistuoja, yra absurdiška. Čia tas pats kaip iš valties išmest irklus, nes po 10 metų nusipirksi variklį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dar blogiau nei alkoholis ar kanapės? Tyrimas parodė, ką iš tiesų daro automobiliuose esantys liečiami ekranai