Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paramotoras 2021-01-12 19:13
Idomu kuo pakeicia baterija testam?
kukulis4 2021-01-13 08:43
As tai manau, kad nekeicia, o kaip tik naudoja pilnai funkcionuojancia batareike. Nes netgi pakeitus i batareike sudeta is dead cells (tas pats svoris, forma, etc) - negausi to paties efekto, kuris butu, jei ivykio metu batareike, visgi, butu pazeista - elektros nuotekis, kaitimas, uzsidegimas, etc... Man kazkaip atrodo kad crash testinant ev cia vienas is esminiu momentu, kad batareike turetu buti tokia kokia ji bus realiai gatvese vazinejanciuose automobiliuose...
HardAxe 2021-01-13 12:06
nemanau. skysčių tai nepalieka VDV automobiliuose testuodami.
Marius.brn 2021-01-13 12:19
Manau tikrai turi tikrinti su visom baterijom. Juolab kad norvegai padare real life didziulio gaisro bandyma su elektromobiliais. Stavanger'io oro uosto parkingo didziulis gaisras, kur visi taip lauke kad EV pasirodys tragiskai, pasibaige snipstu. Is pradziu visi galvojo kad gaisras prasidejo EV, paskui kai paaiskejo kad kaltas senas dyzelis, tai visi spekuliavo o kiek gi prisidejo prie problemu gesinant (nes nu baterijos ilgai ir letai dega), velgi, ne vienas akumuliatorius neuzsidege. Ir galu gale rugsejo menesi ekspertize patvirtino kad elektromobiliai prie gaisro neprisidejo daugiau nei visi kiti VDV.
Negana to, buvo atliekami tyrimai ir irodyta, kad degdamas elektromobilis iskiria maziau/panasiai energijos kaip ir panasus VDV.
HardAxe 2021-01-13 12:26
tiria deformacijas/smūgius. Tai jeigu mašina užsidegtų tyrimo objektas būtų sunaikintas.
Baterijos bėda, kad tai D klasės gaisras. Gesinti išsiliejusį kurą ugnegesiai turi tiek įrangos tiek patirties.
kukulis4 2021-01-13 12:42
Ok, makes sense. Jeigu testo tikslas ivertint, tarkim, tik deformacijas, tai batareike, turbut, gali buti imituojama.
irmastnt 2021-01-13 13:45
Labai saugus auto ypac kai avarijos metu keleivis gale ikalinamas nes negali atsidaryti dureliu kadangi nera dureliu rankenos 5 balai
immortallt 2021-01-13 14:59
Rimtos avarijos metu durelių neatidarysi, kad ir kokia rankena bus.
conjurer 2021-01-13 15:52
Viskas gerai, tesla turi automatiškai dūžtančius langus
O jei rimtai, tai svarbu kad kojos nebūtų įkalintos. Lango turbūt nebebus, galėsi išlįsti.
immortallt 2021-01-13 16:03
Conjurer, paieškok pats kiek kitų automobilių langų nė iš šio, nė iš to sudūžta.
conjurer 2021-01-13 16:18
Šitame portale beveik tik apie tesla automobilius. O dabar jaučiuosi nusikaltęs, kai pabandžiau sukurti "inside joke"
HardAxe 2021-01-13 16:24
galiu patvirtinti - kai gauni silpną smūgį į šoną - durelės nebeatsidaro.
Nebuvo priekinio smūgio su mažu persidengimu. Manyčiau tai viena populiariausių avarijų, kai bandai išvengti susidūrimo, bet nespėji. Pilna plokštuma retai kas trenkiasi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pamatykite - NHTSA patikrino „Tesla Model Y“ saugumą ir bandymų rezultatai nustebins (Video)