Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
conjurer 2021-01-21 02:09
Na ir kuo jie skiriasi nuo CCP drausdami spaudą?
Tokioje situacijoje reikia parodyt kad salygos yra geros, o ne tildyti tą kuris teigia kad blogos. Taip darydami jie tik patvirtina problemą.
Be to ne tik kinijoje skundžiamasi, todėl panašu kad čia amerikonų vadovavimo stilius.
Kalbant apie prastesnes dalis, ir pigią (užsi****usią) darbo jėga, ar nebus taip kad tesla nusiris iki land rover kokybės lygio? Na dauguma sakysit, kad pigūs elektromobiliai padeda atsikratyti VDV mašinų, ir prastos darbo sąlygos bei pigios dalys yra pateisinama kaip pasiaukojimas dėl geresnio gėrio. Bet jei tos mašinos nuolat ges, tai ar tikrai bus ekologiška kas kelis metus pirkti naują? Kur tas kokybės ir kainos balansas, kad produktas taptų kuo labiau ekologiškas?
Kieshux 2021-01-21 07:33
Siaip seneliukai tau su Peugeot kokios problemos??? 3 metus riedu su vejaliu, ir neskaitant periodisko alyvos ir nusidevinciu detaliu keitimo, variklio dangcio neatidenges.... Taip kad biski buk paprastesnis kai apie Peugeot is praeities kalbesi...
https://uk-media.peugeot.com/en/default-title-391
Finalfour 2021-01-21 15:16
Aha, irgi uzstgrigo kai buvo pamineta Peugeot. Metas gal pamirsti 20 metu senumo mitus. As pats kai rinkausi nauja auto, labai norejau naujausio Peugeot 508 GT, bet neipirkau tiesiog. Nes ju ir kainos, ir kokybe jau seniai yra premium lygio. Ne vienas pazistamas persedo is VAG koncerno produkcijos butent i Peugeot. Ir pagrinde del kokybes/technologiju santykio.
conjurer 2021-01-21 15:45
Tai bus blogiau nei peugot?
Galonas 2021-01-21 16:28
Na tikrai sudvejojau tuo patikimumu ir peržvelgiau daug top'ų ir likau maloniai nustebęs, kad tikrai Peugeot dugne nematyt, bet premium? Tikrai ne, tiek kainos tiek patikimumo jiem toli iki premium, taip WAG grupę lenkia anot https://www.carwow.co.uk/blog/most-and- ... s-revealed, bet tik keliais procentais, juolab aš niekada nelaikiau ir negirdėjau, kad WAG grupės mašinos būtų patikimumo topuose, o ten kaip visada pirmauja mašinos iš Azijos šalių.
conjurer 2021-01-21 18:05
Ok pasitaisau.
bahuriux 2021-01-21 22:26
Metų auto rinkimai tai kaip miss rinkimai jie yra visiškas 0, kas liečia patikimumą. Peugeot yra vienam lygy su škoda palei patikimumą, tai ką aš žinau, Škoda tikrai nėra kokybės etalonas.
3 metus su vėjeliu nu jo gan stiprus pareiškimas, kai palyginu kad, pravažinėjau su 89m bulka 12 metų su dujom, (antra mašina buvo). Negaliu prisiminti, kad ką nors būčiau remontaves, apart tepalų keitimo, eksploatacinių skysčių, dirželių, lempučių, valytuvų ir rutininio galinio suporto mankštinimo, nes prikirmydavo zaraza kas metai laiko rankinio svirtis. Na dar vieną kartą dėl pramogos iš neturėjimo ką veikti pasikeičiau šlanginių dujų įrangos remkomplektą. Ir vistiek nekenčiu visų audi ir WV nes jei bjauriai vairuojasi visiškai nestabilūs ant kelio. Opeliai man labiau prie širdies buvo, dabar opel lygtais jau yra reno, o ji baigaisi raide "O" tai kas ten žino kaip ten su jais dabar.
O į temą tai kiniška tesla vistiek geriau nei kito brando kiniškas EV, nes tesla turės remontuoti palei garantiją, nes amerikonų brandas, o nusipirkes EV iš "aliexpress", gausi š ir jokios garantijos, kaip buna su kitaicias dažniausiai. Palei jų mentalitetą yra maždaug taip, "nusipirkai tai turėk bėdą, ne mūsų problemos".
Dar mačiau tubėj Ukrainoj teslų mechanikai/elektrikai perrinkinėjo teslų mirusias baterijas. Jie teigė, kad tesla labai eksperimentavo su baterijom tai tam tikrom datom išleistos mašinos gamintos Amerikoj buvo su ne panasonic celėm, norėjo kaip pigiau, o gavosi kaip visada. Tai ten akumai dvesia urmu, kol galiausiai vėl pradėjo dėti panasonic celes, o paskutiniu metu dar ir patobulintas ir kito dydžio. Tai prieš perkant dėvėtą teslą prisiminkit ir išnaršykit googlą ir tūba tuo klausimu, ten man atrodo jie minėjo datų atkarpas nuo kada iki kada buvo š. nes per juos perėjo šimtai tų teslų akumų ir jei mato datas kada gedo kada ne. Palei kėbulo nr turbut galima atsekti.
O ko tikėtis iš kiniečiu tai nebent lieka tikėtis geriausio, nes praktika rodo, kad jie gamina neišbaigtą pusiau veikaintį Š be suporto.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Čia darbo sąlygos pasibaisėtinos? „Tesla“ duoda į teismą kinų žiniasklaidos įmonę - kas vyksta?