Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2021-01-26 20:27
Maladiec Muskas
HardAxe 2021-01-26 23:32
ar mes tikrai norim labai kietų automobilių avarijos atveju?
kukulis4 2021-01-26 23:49
Jeigu ties tuo laiku automobiliai bus autonominiai, tai ir avariju nelabai bus O jei rimtai, tai turbut bus kazkokios kitos priemones ir sprendimai smugiu absorbcijai. NCAP'o taskus juk vistiek reikes surinkt, ir apie tai butu idomu isgirst. Man paciam klausimus kelia du dalykai - remontuojamumas, bei automobilio isvaizda. Del pastarosios, toks ispudis, kad ilgainiui automobiliai bus grazus, pigus ir ekonomiski, bet bus galima rinktis tik du is triju. #klasika.
HardAxe 2021-01-27 00:41
Tai pakeis tik virinimą/lankstymą. Visokie sparnai turbūt ir toliau bus prisukti varžtais. Nelabai įsivaizduoju viso kėbulo monolito.
O jei dar tokio storio kaip tvirti žaisliniai modeliukai, tai visai tankas išeina.
immortallt 2021-01-27 11:15
Tai metalo storis bus parinktas, kad užtikrintų saugumą ir patvarumą, tačiau būtų kuo plonesnis (siekiant mažinti svorį)
Kadangi elektromobiliai turi daug erdvės, tai absorbcijai galimi kiti sprendimai.
Ilgainiui automobilio kaina tau bus dzin, nes jo nepirksi. Kam tau pirkti automobilį, kai neįdėdamas nė cento už elektros + kažkokį procentą kainą galėsi nuvažiuoti kur tau reikia, kada reikia. Liks nebent darbiniai automobiliai.
Stebėtojas 2021-01-27 11:33
Reikia nepamiršti, kad ne viską pavyksta išlieti, nebent sugalvos kokį naują procesą. Pavyzdžiui, norint pagaminti keturkampį vamzdį, pigiausia jį sulankstyti iš lakšto ir suvirinti.
immortallt 2021-01-27 12:03
O ne ekstrudyviniu būdu? Tvirtumas irgi turėtų metalo būt geriausios tokiu atveju.
T 2021-01-27 12:50
Manau jei patikrinti modeliukų kėbulo metalo storį įvairiuose vietuose pasirodys dydeli skirtumai, kas visai nepriimtina dydeliuose automobiliuose.
Azys 2021-01-27 14:10
štampuos tada mažus automobiliukus ir bus viskas priimtina Rimtai? Juk nesakė, kad bus automobiliai gaminami taip pat, kaip tie modeliukai, tik pačią technologiją pritaikys (jau pritaikė dalinai), vadinasi apie viską pagalvotą ir metalo storiai ir tolygumai ir daug kitų dalykų, kurie mum net į galvą nešauna, kol nepasidomi tuom.
Paramotoras 2021-01-27 16:48
Lietos detales negarantuoja vienalytuskumo ir sunku uztikrinti standuma. Todel arba didele tvirtumo atsarga ur didele mase arba po lieji. O kaltos, stampuotos, valcuotos ar extrudintos detales. Taip pat naudojant skardas ir stampuoutas detakes gaunam tvirtuma konstrukcijos o ne mases pagalbos. Kaip ir makaronu tiltai.
Benediktas 2021-01-27 18:45
Kokiu budu bedarytu, vistiek tures uztikrinti sauguma ir patikimuma. Jie jau pasiskaiciuos, kokio storio ploniausioje vietoje tas liejinys turi buti. Nesvarbu kokia technologija naudos. Cia kiekvienas kalvis zino, kad kaltas metalas tvirtesnis, kodel manot, kad Tesla to neivertina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Revoliucija automobilių gamyboje - „Tesla“ elektromobilius ketina gaminti žaislų pramonės patikrintu būdu