„Tesla Model 3“ nebėra perkamiausias elektromobilis Europoje - kas jį aplenkė?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HDi 2021-01-27 17:44
Visi bambėjo, kada Tesla karalius, atsiplėšęs nuo visų, monopolininkas ir kad kiti daro nesąmonęs negamindami EV ir jiems bus per vėlu, bet kažkaip didieji gamintojai net ir nedėdami didelių pastangų (na gal tik VW), jau pradeda išstūminėti Teslą iš lyderio pozicijos. Net Peugeot, kuris negamino EV (kaip kaad Nissan pvz) su naujuoju ir neseniai parduodamu e208 rodo neblogus pardavimus. Ar jau dabar prasidės matavimasis Tesla vs kiti pagal nuvažiuojamą atstumą ir sekundes iki 100?
bahuriux 2021-01-27 18:45
Prasidės, galima aš pirmas pradėsiu. Už Renault Zoe prašo kiek ~70% M3 kainos, bet ir gauni 50% automobilio, per visus parametrus išskyrus nuvažiuojamą atstumą, kuris abiem (visais) atvejais yra tik puse deklaruojamo. Radau labai gerą tinklapį su palyginimais visų rinkoj esančių EV. Atkreipkit dėmesį į krovimo spartą namuose ir greitą krovimą, saugumą, pagreitį visomis ašimis, dizainą, likutinę vertę po (akumo) garantijos ir po tarkim 500kkm, akumo nudusimą ir tt. Kolkas aš tesla M3 (tikrų EV kategorijoj kurie yra pino dydžio ir pilnai konkuruoja su VDV ir vis dar įperkami) nematau rimtų konkurentų. https://ev-database.org/car/1320/Tesla- ... Range-Plus https://ev-database.org/car/1106/Nissan-Leaf https://ev-database.org/car/1127/Volkswagen-ID3-Pure
Evil Goku 2021-01-27 19:24
Elektromobilių paklausa viršija pasiūlą. Tesla parduoda viską ką pagamina. Tiesiog fiziškai nespėja gaminti daugiau. Norint aplenkti Teslą elektromobilių pardavimuose, kol kas reikia tik galėti pagaminti daugiau elektromobilių.
Stebėtojas 2021-01-27 23:10
Aš tai palauksiu, kol baigsis pirmoji euforija (nemažai jau atsikando Teslos, kai negali suremontuoti) ir išlindusias problemas išspręs. Tada žiūrėsiu specifikacijas ir galvosiu ar jau galima įsigyti.
immortallt 2021-01-28 00:06
Nemažai atsikando? Kad dauguma turinčių Tesla jei reiktų naujo automobilio, pirktų Tesla Tą rodo ir tai, kad kai kurie turi visus Tesla kėbulų variantus. Po avarijos perka naują Tesla, ir šiaip, kad eilėje Teslos laukti ilgai reikia. O šiaip juokina, Tesla neturi normalios gamyklos Europoje, ir kažkodėl turi pirmauti čia O gal pažiūrime pegeuot ar VW pardavimus JAV?
HDi 2021-01-28 12:35
Šitas klausimas tiek pat kvailas kiek paklaust kodėl Amerikoj daugiau automobilių su V8 varikliais lyginant su Europa, arba kodėl Europoj dyzeliai uždominavę lyginant su US. Na surinkimo liniją turi Tesla Europoj. 1. Peugeot USA rinka tiek pat įdomi, kiek kokiam Cadillac europos. 2. USA EV rinka yra beveik 2x mažesnė nei Europos, o Europos beveik 2x mažesnė nei Kinijos. 3. USA rinka tinkama lyginti nebent žaidėjus su Long Range modeliais, nes net su 300-400km ten nelabai yra ką veikt. Net su didžiausius atstumu nuvažiuojančiom Teslom kelionė tarp valstijų kelia nepatogumus ir ten intersteituose Teslų nesimato beveik, o amerikiečių mobilumo įpročiai ir kitokie 4. Manau pakankamai normalu, kad gamintojas pradeda nuo namų rinkos, arba tos, kur žino, kad produktas bus sėkmingas. Amerikoj reiktų laukt kaip E-Mach seksis, GM'ui o ne VW ar Peugeot kuris net nedalyvauja USA rinkoj išvis.
immortallt 2021-01-28 16:18
Atsikando ir nėra alternatyvų - vienas kitam prieštaraujantys teiginiai. Neturiu kaip pakomentuoti, kai pats prieštarauji sau. Ne, ne tiek pat kvailas, kodėl Amerikoje daugiau V8. Europoje yra tik surinkimo gamykla, ir akumuliatorių čia nesurinkinėja ir negamina. Taip pat ir surinkimo gamyklos pajėgumai riboti, jie pilnai išnaudoti. Europa nėra Tesla pirminė rinka šiuo metu. Kaip ir pegeuot ar VW pirminė rinka nėra JAV. Gal pasiimkime Indiją ir ten aiškinkime, kokia TATA yra gera ir kaip deda į kaulus Teslai. Tai būtent, kad normalu, jog kiekvienas gamintojas pradeda nuo namų rinkos, ir keista yra lyginti namų rinkos gamintoją, su ne namų rinkos gamintoju ir iš to daryti išvadas apie bet kokią įmonę, net nežiūrint į pasaulio duomenis ir tų dviejų rinkų apibendrintus duomenis. Tokiu atveju galime pasižiūrėti į Rusiją ir sakyti, kad facebook tai realiai neegzistuojantis ir visiškai praradęs įtaką, o vat vKontakte tai "valdo pasaulį".
HDi 2021-01-28 20:50
Apie atsikandimą aš nieko nerašiau.
Marius.brn 2021-01-29 09:16
Nope. Leaf (hatchback vs sedan) yra didesnis (bagazo prasme), praktiskesnis ir kaina 13000 eur maziau. Zmonems masinos reikia nuo a iki b, o ne kazkokiu parametru kuriu nesupras. Faktas jei nevazineji i darba virs 200km, tai zoe ir leaf yra kainos/kokybes santykis. Del ko ir bus vienaip ar kitaip vieni is labiausiai parduodamu automobiliu. Leaf ir zoe taip pat turi po penkias NCAP saugumo zvaigzdes, tai kokios bedos?
bahuriux 2021-01-29 10:06
Bėdų nėra, kiek moki tiek ir gauni. Nisan leaf net neturi tikros baterijos aušinimo/šildymo sistemos, paskutinėj versijoj man atrodo yra tik ventiliatorius kuris prapučia orą ir viskas. Kombinacijoj su mažesne baterija leafo baterijos degraduoja labai greit lyginant su teslos. Jei neįdomus EV performace, ne tik įsibėgėjimo ir max greičio, bet ir valdomumo ir stabilumo prasme ir gali susitaikyti su dažnu atveju bjauriu japonų ir europos EV dizainu, iš jų ne bjaurus gal nebent yra tik ID3. Tai vistiek perkant EV turėtu būti idomu kiek tu su ja galėsi nuvažiuoti km išvis kol nudus akumas iki naudoti nepriimtinos ribos 100-200kkm, ar 300-500+kkm. Kokia likutinė EV vertė po nuvažiuotų 200-300-500kkm ir po tam tikro amžiaus, nes galbūt norėsi parduoti ir nusipirkti geresnę. Turbūt didelę dalį įsūdytų babkiu į pvz M3 susigražinsi parduodamas, na visus tuos "permokėtus" 13000€ tai tikrai, ko nepasakyčiau apie konkurentų techniškai netokius pažangius EV. Ko pasekoj beveik už tą pačia kainą važiuosi ne su tokiu COOL EV kaip M3, bet su kibiriniu zoe, arba leaf. Konkrečiai leaf namuose gali būti kraunamas tik iš vienos fazės, kas reiškia max 6,6kW, greitai galima pakrauti tik greito krovimo vietose. Kitų gamintojų geresnė situacija su krovimu namie, bet irgi labai varijuoja, palei gamintojus. Nežinau ar tie euro ir japonų EV kibiriukai turi ŠS ir baterijų aušinimo/šildymo sistemas ir kiek jos efektyvios, prieš perkant reikėtu pasidomėti tokiais dalykais, nes be tų sistemų net negalima pirkti jokio EV. Tesla palnuoja iškleisti konkurenta toj kainų kategorijoj ~30000€, tai pažiūrėsim tada kokie pardavimai ir koks populiarumas bus. Man patinka tai kas vyksta su EV tobulinimu ir jų kainom.
immortallt 2021-01-29 10:27
HDi, taip, sumaišiau, atsiprašau
Marius.brn 2021-01-29 16:41
). Ir butent todel, kad tai yra pigi alternatyva kuri tenkina kasdienius poreikius, o ne fantazijas. Daug kam ir tas 13k EUR yra net ir taip dideli pinigai masinai, tai ka sneketi tiesiog apie toki skirtuma. Realybe atrodo sitaip ir kad tu vaziuosi TMX ar leaf tu galiausiai padarai lygiai ta pati, nuvaziuoji i darba, nusiperki parduotuveje pieno ir drozi sekmingai atgal namo. Tie kurie sau gali leisti TMX, bentley ar bet ka kitka, jie neperka tam kad isgelbeti pasaulio, tai yra ivaizdzio ir statuso reikalas.
Marius.brn 2021-01-29 16:48
Nzn kodel, bet tame paciame poste, jei imetu video, tai panaikina daug teksto. Tai dedu sekanciame poste. Nes nuvaziuoti is tasko A i taska B nera realiai skirtumo su kuo, nes nuvaziuosi taip pat greitai visados. Panasiai kaip sitame video.
immortallt 2021-01-29 17:31
Teisybės dėlei, su volvo tai nesilaikė ištisinių juostų Bet taip, esmė teisinga. P.S. aš su dviračiu erzidavau visus M5, kai jie gazuodavo prieš šviesaforo. Dažniausiai sankryžą įveikdavau arba greičiau už juos, arba jau jie spausdavo nuo pat pirmos akimirkos iki dugno. Tai labai juokinga, kai su dviračiu jaučia poreikį lenktyniauti. Startuodavau nuo sankryžos visada greitai, kad kirsti pirmam sankryžą, ir už sankryžos labiau pasitraukti į šoną galiu, kad kitiems automobiliams nemaišyti.
Marius.brn 2021-01-29 18:20
Na tam kibirui su islyga Taip, seni geri priešai miesto gatvėse, auto ir dviračiai. Tikekimes kad dabar vairuotojai koncentruosis i elektrinius paspirtukus, o dviraciui atsiras daugiau erdves!
bahuriux 2021-01-29 20:11
Neiškraipyk mano minčių, aš aiškiai išdėsčiau privalumus ir trūkumus, TM3 prieš tuos "kibirus" trūkumas tik vienas pradžioj reikės įsūdyti daugiau babkių, paskui tie "kibirai" yra mažaverčiai po keletos metų su nudususiais akumais. Aš neminėjau atsiperkamumo, automobiliai neatsiperka, net EV neatsiperka. Kas atsiperka, tai nebent taksistui priusas, arba senas pilkas dyzelis pirktas už 1k€, jei lyginti jo išlaidas eksploatacijai vs taksi + viešajį transportą, jei tenka važinėti iš priemiesčių, ar iš kaimo į darbą. Tu imi visokius model X, S dar bala žino ką, kad tik pritempti/pateisinti savo nuomuonę, kodėl tau nereikia tikro EV kodėl užtenka truputi pigesnės ir gerokai prastesnės alternatyvos, imk palyginimui M3. Aš M3 akcentuoju, nes M3 parametrai yra iš fantastikos srities salyginai (kažkada tik superautomobiliai taip bėgėdavosi) ir jei ne E. Musk'as, tai ne tik kad EV dabar įsibėgėtu per 15-∞s iki 100km/h, bet jų apskritai būtu labai mažai ir visi būtu išskirtinės baidyklės. Nes iki jo nebuvo kas išspardytu subines autopramonės senbuviams. Kad įrodyti aš tau pateiksiu faktus iš pačios norvegijos TM3 vs Nissan Leaf. TM3 aišku negalime palyginti likutinės vertės, nes jos tik nuo 2017 gaminamos. https://www.finn.no/car/used/search.htm ... ISHED_DESC naujo TM3 standart range 4,4s iki 100km/h 233 max geitis kaina 515.000kr, Jei per brangu gali pasiimti 2019-2020 naudotą už 420.000kr, gali pasiimti lizingu už 3-5kkr Nissan leaf nauji apynaujai? https://www.finn.no/car/used/search.htm ... PRICE_DESC 370.000kr, jei geresnė versija iki man atrodo 300.000kr už bazinę. https://www.finn.no/car/used/search.htm ... =PRICE_ASC 9-10 metų senumo su 100kkm rida 40-50.000kr. Žodžiu nuvertėjimas labai didelis jei lyginsim palei nuvažiuotą atstumą TM3 su 100kkm skaitosi apynaujė. Aš norvegiškai nemoku tai tik pirmi pagooglinimai, tai gal ten kokių niuansų yra nežinau. EUR/NOK kursas ~10,3 maždaug galim dalinti kronas iš 10 gausim kaina eurais. Pažiūrėjau model S kainas, tai vaizdas toks per 8 metus parandama kaina yra apie 4 kartus, bet nuvažiuotas atstumas 200+kkm, o Leaf atveju 120+kkm prarandama kaina yra sunku paskyti kiek jie nauji kainavo jei dabar ~50.000kr tarkim kokius 5-6 kartus atpinga. Ką aš žinau skaičiuokitės patys, ten skandinavijoj žmonės į darbus važinėja kartais po kelis šimtus km į vieną galą, tai Leaf net išvis netinkamas, net M3 nekiekviena versija būtu tinkama. Nu žodžiu kiekvienam savo, bet norvegui lizingas 400-500€ per mėnesį už TM3, ar koks iš lempos spėju 300-350€ už leaf ar panašų EV, nemanau kad kažkas baisaus, ar skirtumas labai jau esminis, jie vien už kelius susimoka turbūt daugiau, nežinau ar EV moka už kelius, jei ne tas rojus vistieik baigsis tik laiko klausimas. Ten įtariu kad EV neturi tik tiek kurie kursuoja po 400+km per dieną greitkeliais, nes užsiknistu net su fast chargeriais krauti. Tiesa Norvegai gauna mokesčių lengvatas jei pasiima kreditus tai nuo jų atlyginimo ta lengvata ir būna tokia, kad galiausiai pirkinys kainuoja simboliškia, bent su nT tikrai taip yra paskojo vienas pžystamas. Gavosi taip kad už namo paskolą moka 6000kr, o mokesčių lengvata nuo atlyginimo ~5000kr nežinau ar tas galioja dėl EV įsigijimo, bet įtariu, kad nuo betkokios paskolos bankui, ten turi būtu no brainer, kad neimti visko lizingu, namo mašinos ir tt, kai mokesčiai nuo atlyginimo tiek sumažinami.
Marius.brn 2021-01-29 21:17
. Nes anot jusu netinkama masina norvegijoje skaudziai pramusu bet kokiu kitu EV pardavimus. Sudejus Tris modelius kurie nuvaziuoja apgailetinai trumpus atstumus sudaro 85% is situ keturiu modeliu. Keista kaip tokie kibirai, tokioje saltoje valstybeje, su tokiais didziuliais atstumais sudaro tokia neitiketinai didziule dali. O jei paimti visus EV norvegijoje tai TM3 uzima viso labo tik 6% visos norvegiskos elektromobiliu rinkos. Tai yra tikrai daug tokiam naujam gamintojui, bet tikrai nieko ispudingo tarp visu jusu vadinamu "kibiru". Ir taip, kas vazineja i darba virs 100km su senais leafais to negali daryti. Tada buvo tik tesla. Bet dauguma kurie neturi EV visalaika mato 500km nuvaziuojama atstuma kasdien ir nieko kito daugiau (nors dazniausiai patys vaziuoja maks 15 km iki darbo ir pakeliui dar uzvaziuoja to pacio pieno). O del tokiu kosminiu lengvatu namo paskolom dar neteko girdeti. Yra tax deductible jei tavo skolos virsyja esamo turto verte, turto verte irgi skaiciuojama mokesciais kitaip nei rinkos verte. Daug niuansu. Bet tai nera tokie skaiciai kaip apraset.