„Tesla Cybertruck“ atkeliauja - Muskas teigia, kad pikapas jau yra paruoštas gamybai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

JonasJonas 2021-01-28 18:34
Vertimas blogas, presas ne lieja o štampuoja
Paramotoras 2021-01-28 20:00
Vo ir paaiskejo teisybe. Nu nelieja jie tu masinu ir nelies o stampuoja. Bet stampuoti ir kiti stampuoja. O siaip 5000t presu net pora yra marijampoleje. Gal jiem reiketu garsiau miscioti kad kasdienini darba kaip stebulkla parodyti. http://www.cieautomotive.lt/lt/kalimas
Benediktas 2021-01-28 22:39
Dėl cybertruck nežinau. IDRA Giga Press Innovative Goals: • new solutions for the hydraulic plant, capable of determining a certified 40% saving on energy consumption • more stable injection conditions in all phases, so as to guarantee the best possible dynamic force in every possible operating phase and therefore the possibility of manu- facturing larger structural castings with thinner walls • a deep evolution in the body of cars, doors and protection, improving aesthetics and modularity • as regards Industry 4.0, development of new architectures for the die casting cell with a central control hub monitoring the press and all other peripheral equipment, so as to ensure the central role of control programming and the simplification of the commissioning of machines at the clients’ premises.
Paramotoras 2021-01-29 15:58
O tu matei kaip atrodo kokio vw karteris gamintas tokiu budu po 5-10 metu. jis praktiskai isiardo i atskiras nesulipusias dalis. Liejimas beveik niekuomet negarantuoja vienalytiskumo del ivairiu priezasciu todel atsakingom konstrukcijom naudojamas jau akltas ir valcuotas metalas. todel valcuota skardele daug daug kartu tvirtesne uz tokio pacio storio islieta. nors teslafanam nusispjaut i plysius, medziagu kokybe, ir panasius dalykus. jiem zenkliuka paduok i muskaso suduka.
Benediktas 2021-01-29 16:28
Tai kad man atrodo nemažai variklių blokų gamina aliuminio liejimu. Pačių cilindrų ne, bet korpusai berods aliumininiai, o ten tikrai vibracijos yra. Aš manau, kad 3D elementų programomis jie gali apskaičiuoti pagal aliuminio atsparumą, kad atraminėse vietose ar įtempimų koncentracijos gali liejinį pastorinti, juk tokie dalykai, kaip metalo nuovargis ir amorfiškumo galimybė procentaliai įvertinama gali būti. Aliuminis brangesnis, bet lengvesnis už plieną ir sumažėja darbo sąnaudos gamyboje ir surinkime.
immortallt 2021-01-29 16:33
Žmogus net nesupranta, kad skirtingos kokybės lydiniai naudojami, duoda labai skirtingą rezultatą. Net tą patį lydinį naudojant, tačiau naudojant kitus temperatūrinius rėžimus, jau bus skirtingas rezultatas. Taip kad ne, sakyti kad liejimas yra blogiau nei presavimas negalima. Jis yra kitoks, kitokios savybės dominuoja, ir dar priklausomai nuo krūvos kitų faktorių gali būti tiek geriau, tiek blogiau. Nežinant visų detalių apie technologiją, nėra net prasmės ginčytis. Elementariai, visi žino, kad aliuminis yra lengvesnis nei plienas, kad atlaikytų tokias pačias jėgas. Visi žino klaidingai, yra visa grupė plieno rūšių, vadinamų AHSS (Advanced high stregnth steel) kuris yra ir tvirtesnis, ir lengvesnis už aliuminį. Problema, ir brangesnis, na bent kol kas.
Paramotoras 2021-01-29 17:30
Tingiu gincytis su klavos genijais. Kasdien skaiciuoju atsprumus mobiliem kranam. Kasdien dirbu su metalais jau ne kokia 10 metu ir matau kaip lietus keicia konstrukciniai sprendimai.
Benediktas 2021-01-29 19:19
Nu laikas parodys. Nes jie jau pradejo tai daryti. Ir jau tikrai darys toliau. Visose gamyklose turbut tuos liejimo presus statys.
Paramotoras 2021-01-29 20:16
Tai. Nes reikia pigiu sprendimu bet kuria kaina. Ismetam jungtukus ir idedam vuena ekrana. Zmogus spokso i ekrana o ne i kelia bet parduodam kaip technologine naujove ir cia taip bus.
immortallt 2021-01-29 20:54
Tai sakai Tesla nėra inžinierių, kurie supranta medžiagas ar moka apkrovas skaičiuoti?
Benediktas 2021-01-29 21:56
Paramotoras 2021-01-29 23:34
Butent taip ir vyksta ir pasmus (ateina sefas ir sako daryk kad garantija atlaikytu o paskui nors karas) ateina pas boeing inzinierius kurie sako neskrenda sitas daigtas priverskit skristi ateina pas vagina ir sako variklis neisipaiso nu iapisykit kaip norit ateina teslos inzinieriai sako blin tos batarkes gali betkada uzsikurenti. nu ir fig su jom. pas visus kitus. Paziurim i paskutini teslos updeita. sako padarykit pigiau. sako ok ismetam viska paliekam viena ekrana chui su juo kad vadyla liks ant ledo ekranui uzsilenkus ar vietoj vadeliojimo tapsnos. panasiu situaciju buvo ir su lektuvais kur buvo isleistas biuletenis kad visi ant zemes o firma paskiaciavo kad jei vienas nusivers tai bus pigiau ismoketi kompensacijas nei visus lektuvus groundinti. nu ir nusiverte ir sumokejo ir toliau bizni vare.
Benediktas 2021-01-29 23:55
Nu ir tada tokiom imonem galas ateina. Ir tai ok. Manau laikas jau pasimokyti is tokiu patirciu. Jei suda gaminsi, po garantinio - masina sulush - pirkejai nusigres ir ateityje nepirks. Renault ivaizdis, kaip pvz. Boengui konkurentas Airbus. Blogiausia, kai visai nera konkurencijos. Elektromobiliuose ji jau atsiranda. As neskubu is anksto kritikuoti, nes is sitos puses ekrano ne viskas matosi. Mes nezinome to, ka zino visi tie inzinieriai. Is mano ideto video matosi, kad galima projektuoti netgi liejinio nuovargi.
Paramotoras 2021-01-30 11:25
Projektuoti galima o vat teorija nuo praktikos plonasieniuos liejiniuos gan toli. Uztikrinti vienalytiskuma, geometrijos islaikyma ir visokius kitokius parametrus jau kaip cia pasakius. Matysim. Aisku tai jog liejinuai nesiremontuoja kaip ir bmwi3 po pazeidimu nesancioje konstrukcijoje i siuklyna. Draudimas 2k brangesnis uz tomios pacios vertes auto. Kaip ir el masiniuko draudimas 1.5k brangesnis nei tokio ev nes pazeidus kokia batareike draudimas i siukslyna siuncia masina del perdideliu kastu.
immortallt 2021-01-30 12:41
Paramotras, ar Tesla daro viską tradiciniu būdu ir nebando naudoti iš esmės naujų technologijų? Aišku tai nėra paprasta, niekas to ir nesako. Niekas ir nemano, kad čia tradiciniai dalykai/atidirbti, bet Tesla ant to ir eina, kad daro netradicinius dalykus.