Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evil Goku 2021-02-10 22:36
Tai kad gali greitai išsikrauti (atiduoti energiją) yra jų privalumas.
O trūkumai, lyginant su ličio jonų, tai taplos ir masės santykis, bei didelė kaina.
AAA000 2021-02-11 02:36
cia greiciausiai kazkas straipsnyje versta - nusigrybauta
kazkokiu laipsniu superkondensatoriai apsimoka - tik ta dalis elektromobilyje kolkas labai maza. o cia tobulina technologija ir ipirsineja verslui kazkoki naujovisku ikrovos stoteliu sprendima. nu kuri gali pasiulyt kaip realus tiekejai - kas puiku. tipo aiskinama - kad yra verslui naudingas specializuotais atvejais sprendimas. talpos/mases santykis cia greiciausiai antraeiliam plane. energijos ikrovos greitaveika ir "bako" ilgaamziskumas - pirmame. ju sprendimas tiesiog pilniau isnaudot superkondensatoriu ciklu resursa - technologiskai {prisitaikant". bet greiciausiai labai ant atsipirkimo ribos ten viskas ir ikrovos sistema komplikuota vartojime...
straipsnio vertime ne ten svarbos akcenta sudejo arba isvis nesigilino toks miglotas kratinys gavosi.
cia manau geriausia butu koki video pamatyt, kaip ten eksplotuojasi tie "hybridai" - nes mazai info. panasu pilnos sistemos dar neturi. ar stambaus kiento. greiciausia cia jo iesko.
diedukas 2021-02-11 09:05
Idomu koks ju wh/kg geriausiu? Turiu omeni kuriuos gali isigyt eilinis mirtingasis.
Evil Goku 2021-02-11 09:26
Pagal JAV laivyna, geriausi komerciniai superkondensatoriai yra Skleton. O jie celes pardavinėja 5,1-6,8 Wh/kg
HardAxe 2021-02-11 10:14
Turėtas omenyje savaiminis isikrovimas arba maža talpa, imho.
Dar viena problema, tai tiesiškai krentanti įtampa.
immortallt 2021-02-11 12:46
Kažkaip man kyla minčių, kad jie geriausiu atveju tarkime sukiša 100 atskirų ultrakondensatorių su mažais kiekiais energijos, kuriuos po to iškrauna varant elektros variklius plius į kokį 30-60 kWh talpos akumuliatorių, ir taip žaidžia. Bet turint omeny, kad 60 kWh ultrakondensatorius svertų viso labo 9 tonas, tai realiai bus sugalvoje geriausiu atveju 30 kWh akumuliatorių, dar kokį 10-15kWh ultrakondensatorių (sveria vis tiek 1,5-2,3 tonas) ir nori kas 70-100 km kad krautųsi. Bevielis krovimas 60-90 kW galios eilės kokiu efektyvumu eina? 70% kaži išlaiko?
Ir ar tikrai tai būtų pigiau?
gytis13 2021-02-11 13:30
Kolkas ličio baterija yra mažytė ir lengvutė lyginant su analogiškų parametrų superkondensatoriumi,taigi labai gražios svajonės kolkas...
AAA000 2021-02-11 13:36
ne taip ten daro. jungia i blokus ir kontroliuoja iskrovos sroves elektroniskai. gali sulipdyt kokia tik nori superkonderiu baterija. po kontroleriuka kiekvienam konderiui. kazkoks cheminis akumas ten principe visiskai nereikalingas. nu nebent kazkokiai "atraminei" pagalbinei sistemai - panasiai kaip su vdv - uzvedimui-laikrodziui. - nu jei sakykim avarija ir superkonderiu blokas pazeidziamas-sugenda - uzsitrumpina.
chemini akuma gali lygint nebent su kanisru/baku ir nedidele skyscio ispylimo angele - kur ribotas ispylimo-ipylimo greitis.
superkonderiai visiskai kitas dalykas - ten sakykim kaip baseinas vandens - pripylimo ir ipilimo greitis beveik neribotas. bet vanduo greit baigiasi - jei isgriauni baseino siena o kiekiai (kwh talpumas) - gali but tokie patys. su superkonderiais tiesioginio poreikio cheminiam akumui tikrai nera.
immortallt 2021-02-11 14:03
Ne ne, visiškai jokio poreikio nėra. Ar turėti 9 tonų 60 kWh talpos akumuliatorių, kuris max 150-200 km nuriedės, o naudingas tavo krovinys lieka 14 tonų, ar daryti hibridinę sistemą su akumuliatoriais ir sumažinti sistemos svorį iki kokių 2,5 tonų. Tikrai jokio skirtumo. ir turėti krovinį kokių 19 tonų.
Ultrakondensatorių gali lyginti nebent su vandens pripildytu balionu, o ne baseinu. Didelės talpos ultrakondensatorių, net nežinau kad būtų (na bent mobilių). 90 kWh talpos ultrakondensatorius pats iš savęs jau sunkvežimis su naudingu kroviniu.
mobilunkas 2021-02-11 14:16
prasme superkondensatorius naudot tik furos isibegejimui iki kruizinio greicio, kad per greit nesupjaut licio bateriju ir kad nereiktu instaliuot mazai reikalingos perteklines momentines galios i baterijas.
Evil Goku 2021-02-11 16:28
Elektrines (ličio jonų) fūros turėtu turėti pakankamo dydžio baterijas. Model S leidžia iš 100kWh baterijos išspausti 600kW galią. Tai iš kokios 600kWh baterijos 560kw (vienas iš galingiausių vilkikų) atrodo gan konservatyvu.
Tai vietoj to papildomo kondencatoriaus, furai (ektrinei) labiau apsimoka dėti tokios pat masės ličio akuma, nes butu ir pigiau ir atstumas nuvažiuojamas pailgėtų.
Xdmin 2021-02-11 16:45
sita straipsnio vieta yra klaida, kol nepateikiami skaiciai ar konkretus produktai
Evil Goku 2021-02-11 17:14
Čia tiesiog reklaminis straipsnis. Jei lygintumėm specifinę baterijų galią (atiduodamą galią padalinta iš masės), tai gali sakyti kad super kondencatoriai lengvesni. T.y. baterija kuri gali atiduoti 100kW galią, bus kompaktiškesnė ir lengvesnė sudaryta iš superkondencatorių, nei iš ličio jonų baterijos. Tik jos talpa bus žymiai mažesnė.
immortallt 2021-02-11 17:32
Priminsiu, niekas neleidžia ličio jonų akumuliatoriams panaudoti visos talpos, t.y. jei likutį rodo pas tave 10%, realiai likutis bus tarp 20-30%, tik tau programiškai užgesins transporto priemonę. Atitinkamai ir skaičiuoti reikia.
Čia šito hibrido tikslas yra turbūt labiausiai miesto transportui, kuris įveikia iki 100 km su vienu sustojimu, kad aikštelėje išsikrauti ar pan. sustoji, pasikrauni ir kondensatorius per 5 minutes ir riedi toliau, kondensatoriai išsikrauna jei ką dar į akumą (akumas reikalingas, kad toliau galėtum nuvažiuoti, kai krauniesi ilgesnį laiką, juos gali įkrauti).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mažesnė pirkimo kaina, mažesni išlaikymo kaštai ir jokių baterijų - kaip Kanados bendrovė ketina išstumti dyzelinius sunkvežimius